Dos operaris del Port de Castelló ferits en quedar-se penjant d’una grua

Grua

Els dos operaris han quedat penjant amb els arnesos | Pixabay

 

Este divendres s’ha produït un greu accident laboral en el Port comercial de Castelló. Segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dos treballadors han quedat penjant d’una grua i han patit lesions en donar-se colps amb les estructures laterals.

 

L’accident s’ha produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan els dos operaris han caigut, per raons que encara es desconeixen, i s’han quedat penjant dels arnesos que portaven com a mesura de seguretat, però han resultat ferits pels colps que s’han donat en balancejar-se.

 

En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). Els professionals sanitaris han atés i estabilitzat a les dos víctimes, de 39 i 38 anys.

 

Un dels treballadors ha patit un traumatisme i l’altre, policontusions, i els dos han sigut traslladats a l’hospital General Universitari de Castelló. El primer, en l’ambulància de SVB, i el segon, en el SAMU.

Últimes notícies

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.