10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Dos operaris del Port de Castelló ferits en quedar-se penjant d’una grua

Grua

Els dos operaris han quedat penjant amb els arnesos | Pixabay

 

Este divendres s’ha produït un greu accident laboral en el Port comercial de Castelló. Segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dos treballadors han quedat penjant d’una grua i han patit lesions en donar-se colps amb les estructures laterals.

 

L’accident s’ha produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan els dos operaris han caigut, per raons que encara es desconeixen, i s’han quedat penjant dels arnesos que portaven com a mesura de seguretat, però han resultat ferits pels colps que s’han donat en balancejar-se.

 

En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). Els professionals sanitaris han atés i estabilitzat a les dos víctimes, de 39 i 38 anys.

 

Un dels treballadors ha patit un traumatisme i l’altre, policontusions, i els dos han sigut traslladats a l’hospital General Universitari de Castelló. El primer, en l’ambulància de SVB, i el segon, en el SAMU.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts