Dos operaris del Port de Castelló ferits en quedar-se penjant d’una grua

Grua

Els dos operaris han quedat penjant amb els arnesos | Pixabay

 

Este divendres s’ha produït un greu accident laboral en el Port comercial de Castelló. Segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dos treballadors han quedat penjant d’una grua i han patit lesions en donar-se colps amb les estructures laterals.

 

L’accident s’ha produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan els dos operaris han caigut, per raons que encara es desconeixen, i s’han quedat penjant dels arnesos que portaven com a mesura de seguretat, però han resultat ferits pels colps que s’han donat en balancejar-se.

 

En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). Els professionals sanitaris han atés i estabilitzat a les dos víctimes, de 39 i 38 anys.

 

Un dels treballadors ha patit un traumatisme i l’altre, policontusions, i els dos han sigut traslladats a l’hospital General Universitari de Castelló. El primer, en l’ambulància de SVB, i el segon, en el SAMU.

Últimes notícies

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.