Desarticulada una organització criminal que explotava sexualment a transsexuals

Agents de la Policia Nacional han desarticulat una organització criminal que presumptament es dedicava a explotar sexualment a transsexuals a Madrid i València. L’entramat criminal prostituïa a les seues víctimes en clubs d’alternació on les obligaven a estar disponibles les 24 hores del dia i a consumir substàncies estupefaents.

L’operació policial, amb la qual es dona per desmantellada l’organització al complet, ha permés l’alliberament de dos víctimes i la detenció de 10 persones en diverses províncies –Madrid, València, Màlaga, Balears i Saragossa-, així com la confiscació de 18.715 euros, 6.605 dòlars, rellotges d’alta gamma i diverses quantitats de droga i potenciadors sexuals durant els registres duts a terme a Madrid i València.

La investigació policial es va iniciar a l’agost de l’any passat amb una denúncia que posava als agents sobre la pista d’una organització criminal que es dedicava a l’explotació sexual en les comunitats autònomes de Madrid i València. Les diverses indagacions realitzades van permetre als investigadors confirmar l’existència de la xarxa criminal, assentada principalment a les ciutats de Madrid i València però amb ramificacions en altres localitats del territori nacional, que es dedicava a prostituir a transsexuals en clubs d’alternació de les dos capitals.

L’entramat contactava amb les víctimes, totes d’origen sud-americà, que es trobaven a Espanya exercint la prostitució, per a oferir-les una millora en les seues condicions de treball aprofitant la seua situació de vulnerabilitat. Quan acceptaven i començaven a treballar en algun dels clubs de l’organització, li les informava de les vertaderes condicions, que incloïen la disponibilitat 24 hores al dia i el consum obligatori de drogues.

Realitzar serveis sexuals sense cobrar com a multa

L’organització desarticulada, formada per ciutadans de diverses nacionalitats, estava perfectament jerarquitzada i comptava amb un repartiment de papers ben definit. Una vegada que tenien a les víctimes sota la seua influència, exercien un ferri control sobre elles, sotmetent-les a un estricte sistema de multes econòmiques que en múltiples ocasions suposava realitzar serveis sexuals sense percebre cap quantitat.

L’operació policial durant la qual s’ha arrestat a 10 persones –tres a Madrid, tres a València, dos a Marbella, una a Eivissa i una altra a Saragossa-, ha conclòs amb l’entrada i registre de tres domicilis a València i dos a Madrid, en els quals s’ha confiscat 18 715 euros, 6 605 dòlars, rellotges d’alta gamma, diverses quantitats de cocaïna, haixix, èxtasi líquid i popper, potenciadors sexuals i anabolitzants, així com material informàtic i documentació rellevant per a l’esclariment dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix a Pérez Llorca expulsar del PP a Carlos Mazón i advertix d’encobriment

Diana Morant ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que apart a Carlos Mazón del PP i de Les Corts després de l'avanç de la causa per la DANA i la seua remissió al TSJCV.

La passarel·la de Picanya s’alça com a símbol de reconstrucció i resiliència després de la DANA

Pilar Bernabé ha destacat que la nova passarel·la de Picanya serà un símbol de reconstrucció després de la DANA. Les obres avancen amb inversions per a reforçar la seua resiliència i restablir connexions sobre el barranc de Poio.

Vox defén la presumpció d’innocència de Mazón i sosté que l’acta és personal

José María Llanos ha evitat valorar l'escrit remés al TSJCV sobre la DANA i ha remarcat que la renúncia a l'escó correspon a cada diputat.

Bernabé retrau la tranquil·litat de Feijóo davant la petició d’investigar a Mazón per la DANA

Pilar Bernabé ha dit que li fan mal i avergonyixen les paraules de Feijóo, que es declara molt tranquil davant la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La delegada reclama al PP que li demane l'acta i convertisca el cas en un punt d'inflexió intern.

EMT València suma 26 autobusos elèctrics i híbrids i avança cap a una flota 100% sostenible

EMT València incorpora 26 autobusos elèctrics i híbrids i accelera la renovació de la seua flota amb una inversió de 118 milions i 222 unitats fins a 2027. La Línia 59 connectarà Sociópolis el 9 de març amb cinc autobusos i freqüències de 18 a 21 minuts.

Presó provisional per a tres membres d’una família per la mort d’un veí a Benimàmet

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al suposat autor material i els seus pares per la mort d'un veí a Benimàmet. L'atac es va produir a les 15.35 del diumenge i la causa seguix oberta per homicidi/assassinat.

La boira causa quatre accidents i tala l’AP-7 a Moncofa: deu ferits

Quatre abastos quasi simultanis amb boira intensa han obligat a tallar l'AP-7 en sentit València a l'altura de Moncofa i Xilxes. Hi ha deu ferits i desviaments actius.

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.