Desarticulada una organització criminal que explotava sexualment a transsexuals

Agents de la Policia Nacional han desarticulat una organització criminal que presumptament es dedicava a explotar sexualment a transsexuals a Madrid i València. L’entramat criminal prostituïa a les seues víctimes en clubs d’alternació on les obligaven a estar disponibles les 24 hores del dia i a consumir substàncies estupefaents.

L’operació policial, amb la qual es dona per desmantellada l’organització al complet, ha permés l’alliberament de dos víctimes i la detenció de 10 persones en diverses províncies –Madrid, València, Màlaga, Balears i Saragossa-, així com la confiscació de 18.715 euros, 6.605 dòlars, rellotges d’alta gamma i diverses quantitats de droga i potenciadors sexuals durant els registres duts a terme a Madrid i València.

La investigació policial es va iniciar a l’agost de l’any passat amb una denúncia que posava als agents sobre la pista d’una organització criminal que es dedicava a l’explotació sexual en les comunitats autònomes de Madrid i València. Les diverses indagacions realitzades van permetre als investigadors confirmar l’existència de la xarxa criminal, assentada principalment a les ciutats de Madrid i València però amb ramificacions en altres localitats del territori nacional, que es dedicava a prostituir a transsexuals en clubs d’alternació de les dos capitals.

L’entramat contactava amb les víctimes, totes d’origen sud-americà, que es trobaven a Espanya exercint la prostitució, per a oferir-les una millora en les seues condicions de treball aprofitant la seua situació de vulnerabilitat. Quan acceptaven i començaven a treballar en algun dels clubs de l’organització, li les informava de les vertaderes condicions, que incloïen la disponibilitat 24 hores al dia i el consum obligatori de drogues.

Realitzar serveis sexuals sense cobrar com a multa

L’organització desarticulada, formada per ciutadans de diverses nacionalitats, estava perfectament jerarquitzada i comptava amb un repartiment de papers ben definit. Una vegada que tenien a les víctimes sota la seua influència, exercien un ferri control sobre elles, sotmetent-les a un estricte sistema de multes econòmiques que en múltiples ocasions suposava realitzar serveis sexuals sense percebre cap quantitat.

L’operació policial durant la qual s’ha arrestat a 10 persones –tres a Madrid, tres a València, dos a Marbella, una a Eivissa i una altra a Saragossa-, ha conclòs amb l’entrada i registre de tres domicilis a València i dos a Madrid, en els quals s’ha confiscat 18 715 euros, 6 605 dòlars, rellotges d’alta gamma, diverses quantitats de cocaïna, haixix, èxtasi líquid i popper, potenciadors sexuals i anabolitzants, així com material informàtic i documentació rellevant per a l’esclariment dels fets.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.