Les últimes paraules de Tomás Gimeno a la seua parella abans de desaparéixer

L’acte del cas de les xiquetes desaparegudes a Tenerife revela els moviments que va realitzar Tomás Gimeno el dia 27 d’abril, dia de la seua desaparició al costat de les seues filles Anna i Olivia, el cos de les quals ja ha sigut trobat.

En el document al qual ha tingut accés Antena 3 Notícies revela que el pare de les xiquetes de Tenerife, Tomás Gimeno, va poder presumptament matar a les seues filles en la finca d’Igueste de Candelaria i que després les va llançar a la mar, ficades en una bossa.

L’acte revela que al voltant de les 01.28 de la matinada Tomás Gimeno va parlar amb la seua núvia i que esta li va plantejar que «les xiquetes necessitaran a la seua mare», i el pare de les xiquetes va respondre que això «li anava a costar» però que amb el temps, les xiquetes «estarien bé amb ell, ja que tenia suficients diners per a viure».

Quasi una hora després, al voltant de les 02.11, Tomás Gimeno va tornar a cridar la seua actual parella, esta vegada per a acomiadar-se «definitivament», indica l’acte judicial.

Abans d’eixe comiat, el pare va telefonar a la seua exparella i mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes d’un i sis anys desaparegudes a Tenerife. En el document s’explica que es va mantindre una conversa sobre la seua relació. Durant esta conversa Tomás Gimeno li va assegurar a la mare que ell «s’aniria lluny» i que «no tornaria a veure a les xiquetes».

Després que apareguera el cos d’Olivia, la xiqueta de sis anys, continuen les llaures de cerca i rastreig i de l’altra filla, Anna, d’un any i també de Tomás Gimeno. El vaixell ‘Ángeles Alvariño’ finalitzarà la seua cerca el dijous.

L’acte indica que Tomás Gimeno va parar a casa dels seus pares amb els cossos de les xiquetes en el cotxe
Segons l’acte, al voltant de les 19.45 Tomás Gimeno, presumptament, va matar a les seues dos filles en el seu habitatge en Igueste de Candelaria i les va col·locar en el maleter del cotxe.

A les 21.05 hores, Tomás es va desplaçar amb el seu cotxe, on presumptament es trobaven els cossos d’Anna i Olivia, fins a Santa Cruz. Abans d’arribar va parar un moment en l’habitatge dels seus pares, on d’amagat va deixar el seu gos, dos targetes de crèdit amb les seues claus i dos jocs de claus d’un Alfa Romeo.

Deu minuts abans que donaren les 22.00 hores, a les 21.50 hores Beatriz crida de nou a Tomás, qui li va comunicar que ell ja estava fora de l’illa amb les dos filles d’un i sis anys.

Mitja hora més tard, a les 22.30, l’acte judicial indica que Tomás va llançar a la mar les bosses que contenien el cos sense vida de la seua filla Olivia i presumptament el de la seua filla Anna.

Últimes notícies

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un pròfug reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un home de 57 anys, reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi comés en 2023 a la localitat de Best.

Alerta per calor extrema dissabte al litoral de València i l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc per calor al litoral de València i a l’interior de Castelló, on es poden assolir 36 graus entre les 13.00 i les 21.00 hores.

Rovira anuncia el seu no al nou model de finançament autonòmic pactat amb Catalunya

El conseller José Antonio Rovira ha avançat que votarà en contra del nou model de finançament autonòmic, que considera pactat amb Catalunya, i ha criticat el ministre d’Hisenda Arcadi España per no defensar ara un fons transitori de nivellació. Assegura que la majoria de comunitats també s’oposaran al text en el Consell de Política Fiscal i Financera.

Un jove de 27 anys acaba ferit en una agressió amb arma blanca a Patraix

Un home de 27 anys ha resultat ferit en un braç després de ser apunyalat este dijous a la nit al barri de Patraix, a València. La Policia Nacional investiga els fets i busca l autor, que ha fugit després de l agressió.

31 municipis de la Comunitat tindran primàries del PSPV per a triar alcaldables en 2027

El PSPV-PSOE ha obert el termini per a presentar candidatures a les primàries locals en 31 grans municipis de la Comunitat Valenciana per a les eleccions municipals de 2027, amb votació prevista el 26 de setembre on hi haja més d’una opció. El partit preveu tindre abans de novembre més del 80 % de les candidatures municipals i ja compta amb Diana Morant com a candidata a la Generalitat.

Gàtova rebrà 200.000 euros per a recuperar el bosc calcinat per l’incendi de Sogorb

Gàtova rebrà 200.000 euros de la Generalitat per a actuar en les zones afectades per l’incendi forestal declarat a Sogorb, que va arrasar unes 630 hectàrees de munt. L’Ajuntament ho veu com un primer pas i reclama més recursos i actuacions per a la Serra Calderona.

Deting a Viver per apuntar algú amb una pistola de fogueig en plena festa

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys i investiga una dona de 26 per una agressió múltiple i amenaces amb una pistola de fogueig durant una discomòbil a Viver el 15 d’agost.

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.