Les últimes paraules de Tomás Gimeno a la seua parella abans de desaparéixer

L’acte del cas de les xiquetes desaparegudes a Tenerife revela els moviments que va realitzar Tomás Gimeno el dia 27 d’abril, dia de la seua desaparició al costat de les seues filles Anna i Olivia, el cos de les quals ja ha sigut trobat.

En el document al qual ha tingut accés Antena 3 Notícies revela que el pare de les xiquetes de Tenerife, Tomás Gimeno, va poder presumptament matar a les seues filles en la finca d’Igueste de Candelaria i que després les va llançar a la mar, ficades en una bossa.

L’acte revela que al voltant de les 01.28 de la matinada Tomás Gimeno va parlar amb la seua núvia i que esta li va plantejar que «les xiquetes necessitaran a la seua mare», i el pare de les xiquetes va respondre que això «li anava a costar» però que amb el temps, les xiquetes «estarien bé amb ell, ja que tenia suficients diners per a viure».

Quasi una hora després, al voltant de les 02.11, Tomás Gimeno va tornar a cridar la seua actual parella, esta vegada per a acomiadar-se «definitivament», indica l’acte judicial.

Abans d’eixe comiat, el pare va telefonar a la seua exparella i mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes d’un i sis anys desaparegudes a Tenerife. En el document s’explica que es va mantindre una conversa sobre la seua relació. Durant esta conversa Tomás Gimeno li va assegurar a la mare que ell «s’aniria lluny» i que «no tornaria a veure a les xiquetes».

Després que apareguera el cos d’Olivia, la xiqueta de sis anys, continuen les llaures de cerca i rastreig i de l’altra filla, Anna, d’un any i també de Tomás Gimeno. El vaixell ‘Ángeles Alvariño’ finalitzarà la seua cerca el dijous.

L’acte indica que Tomás Gimeno va parar a casa dels seus pares amb els cossos de les xiquetes en el cotxe
Segons l’acte, al voltant de les 19.45 Tomás Gimeno, presumptament, va matar a les seues dos filles en el seu habitatge en Igueste de Candelaria i les va col·locar en el maleter del cotxe.

A les 21.05 hores, Tomás es va desplaçar amb el seu cotxe, on presumptament es trobaven els cossos d’Anna i Olivia, fins a Santa Cruz. Abans d’arribar va parar un moment en l’habitatge dels seus pares, on d’amagat va deixar el seu gos, dos targetes de crèdit amb les seues claus i dos jocs de claus d’un Alfa Romeo.

Deu minuts abans que donaren les 22.00 hores, a les 21.50 hores Beatriz crida de nou a Tomás, qui li va comunicar que ell ja estava fora de l’illa amb les dos filles d’un i sis anys.

Mitja hora més tard, a les 22.30, l’acte judicial indica que Tomás va llançar a la mar les bosses que contenien el cos sense vida de la seua filla Olivia i presumptament el de la seua filla Anna.

Últimes notícies

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.