Les últimes paraules de Tomás Gimeno a la seua parella abans de desaparéixer

L’acte del cas de les xiquetes desaparegudes a Tenerife revela els moviments que va realitzar Tomás Gimeno el dia 27 d’abril, dia de la seua desaparició al costat de les seues filles Anna i Olivia, el cos de les quals ja ha sigut trobat.

En el document al qual ha tingut accés Antena 3 Notícies revela que el pare de les xiquetes de Tenerife, Tomás Gimeno, va poder presumptament matar a les seues filles en la finca d’Igueste de Candelaria i que després les va llançar a la mar, ficades en una bossa.

L’acte revela que al voltant de les 01.28 de la matinada Tomás Gimeno va parlar amb la seua núvia i que esta li va plantejar que «les xiquetes necessitaran a la seua mare», i el pare de les xiquetes va respondre que això «li anava a costar» però que amb el temps, les xiquetes «estarien bé amb ell, ja que tenia suficients diners per a viure».

Quasi una hora després, al voltant de les 02.11, Tomás Gimeno va tornar a cridar la seua actual parella, esta vegada per a acomiadar-se «definitivament», indica l’acte judicial.

Abans d’eixe comiat, el pare va telefonar a la seua exparella i mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes d’un i sis anys desaparegudes a Tenerife. En el document s’explica que es va mantindre una conversa sobre la seua relació. Durant esta conversa Tomás Gimeno li va assegurar a la mare que ell «s’aniria lluny» i que «no tornaria a veure a les xiquetes».

Després que apareguera el cos d’Olivia, la xiqueta de sis anys, continuen les llaures de cerca i rastreig i de l’altra filla, Anna, d’un any i també de Tomás Gimeno. El vaixell ‘Ángeles Alvariño’ finalitzarà la seua cerca el dijous.

L’acte indica que Tomás Gimeno va parar a casa dels seus pares amb els cossos de les xiquetes en el cotxe
Segons l’acte, al voltant de les 19.45 Tomás Gimeno, presumptament, va matar a les seues dos filles en el seu habitatge en Igueste de Candelaria i les va col·locar en el maleter del cotxe.

A les 21.05 hores, Tomás es va desplaçar amb el seu cotxe, on presumptament es trobaven els cossos d’Anna i Olivia, fins a Santa Cruz. Abans d’arribar va parar un moment en l’habitatge dels seus pares, on d’amagat va deixar el seu gos, dos targetes de crèdit amb les seues claus i dos jocs de claus d’un Alfa Romeo.

Deu minuts abans que donaren les 22.00 hores, a les 21.50 hores Beatriz crida de nou a Tomás, qui li va comunicar que ell ja estava fora de l’illa amb les dos filles d’un i sis anys.

Mitja hora més tard, a les 22.30, l’acte judicial indica que Tomás va llançar a la mar les bosses que contenien el cos sense vida de la seua filla Olivia i presumptament el de la seua filla Anna.

Últimes notícies

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.