Les últimes paraules de Tomás Gimeno a la seua parella abans de desaparéixer

L’acte del cas de les xiquetes desaparegudes a Tenerife revela els moviments que va realitzar Tomás Gimeno el dia 27 d’abril, dia de la seua desaparició al costat de les seues filles Anna i Olivia, el cos de les quals ja ha sigut trobat.

En el document al qual ha tingut accés Antena 3 Notícies revela que el pare de les xiquetes de Tenerife, Tomás Gimeno, va poder presumptament matar a les seues filles en la finca d’Igueste de Candelaria i que després les va llançar a la mar, ficades en una bossa.

L’acte revela que al voltant de les 01.28 de la matinada Tomás Gimeno va parlar amb la seua núvia i que esta li va plantejar que “les xiquetes necessitaran a la seua mare”, i el pare de les xiquetes va respondre que això “li anava a costar” però que amb el temps, les xiquetes “estarien bé amb ell, ja que tenia suficients diners per a viure”.

Quasi una hora després, al voltant de les 02.11, Tomás Gimeno va tornar a cridar la seua actual parella, esta vegada per a acomiadar-se “definitivament”, indica l’acte judicial.

Abans d’eixe comiat, el pare va telefonar a la seua exparella i mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes d’un i sis anys desaparegudes a Tenerife. En el document s’explica que es va mantindre una conversa sobre la seua relació. Durant esta conversa Tomás Gimeno li va assegurar a la mare que ell “s’aniria lluny” i que “no tornaria a veure a les xiquetes”.

Després que apareguera el cos d’Olivia, la xiqueta de sis anys, continuen les llaures de cerca i rastreig i de l’altra filla, Anna, d’un any i també de Tomás Gimeno. El vaixell ‘Ángeles Alvariño’ finalitzarà la seua cerca el dijous.

L’acte indica que Tomás Gimeno va parar a casa dels seus pares amb els cossos de les xiquetes en el cotxe
Segons l’acte, al voltant de les 19.45 Tomás Gimeno, presumptament, va matar a les seues dos filles en el seu habitatge en Igueste de Candelaria i les va col·locar en el maleter del cotxe.

A les 21.05 hores, Tomás es va desplaçar amb el seu cotxe, on presumptament es trobaven els cossos d’Anna i Olivia, fins a Santa Cruz. Abans d’arribar va parar un moment en l’habitatge dels seus pares, on d’amagat va deixar el seu gos, dos targetes de crèdit amb les seues claus i dos jocs de claus d’un Alfa Romeo.

Deu minuts abans que donaren les 22.00 hores, a les 21.50 hores Beatriz crida de nou a Tomás, qui li va comunicar que ell ja estava fora de l’illa amb les dos filles d’un i sis anys.

Mitja hora més tard, a les 22.30, l’acte judicial indica que Tomás va llançar a la mar les bosses que contenien el cos sense vida de la seua filla Olivia i presumptament el de la seua filla Anna.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.