Les últimes paraules de Tomás Gimeno a la seua parella abans de desaparéixer

L’acte del cas de les xiquetes desaparegudes a Tenerife revela els moviments que va realitzar Tomás Gimeno el dia 27 d’abril, dia de la seua desaparició al costat de les seues filles Anna i Olivia, el cos de les quals ja ha sigut trobat.

En el document al qual ha tingut accés Antena 3 Notícies revela que el pare de les xiquetes de Tenerife, Tomás Gimeno, va poder presumptament matar a les seues filles en la finca d’Igueste de Candelaria i que després les va llançar a la mar, ficades en una bossa.

L’acte revela que al voltant de les 01.28 de la matinada Tomás Gimeno va parlar amb la seua núvia i que esta li va plantejar que “les xiquetes necessitaran a la seua mare”, i el pare de les xiquetes va respondre que això “li anava a costar” però que amb el temps, les xiquetes “estarien bé amb ell, ja que tenia suficients diners per a viure”.

Quasi una hora després, al voltant de les 02.11, Tomás Gimeno va tornar a cridar la seua actual parella, esta vegada per a acomiadar-se “definitivament”, indica l’acte judicial.

Abans d’eixe comiat, el pare va telefonar a la seua exparella i mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes d’un i sis anys desaparegudes a Tenerife. En el document s’explica que es va mantindre una conversa sobre la seua relació. Durant esta conversa Tomás Gimeno li va assegurar a la mare que ell “s’aniria lluny” i que “no tornaria a veure a les xiquetes”.

Després que apareguera el cos d’Olivia, la xiqueta de sis anys, continuen les llaures de cerca i rastreig i de l’altra filla, Anna, d’un any i també de Tomás Gimeno. El vaixell ‘Ángeles Alvariño’ finalitzarà la seua cerca el dijous.

L’acte indica que Tomás Gimeno va parar a casa dels seus pares amb els cossos de les xiquetes en el cotxe
Segons l’acte, al voltant de les 19.45 Tomás Gimeno, presumptament, va matar a les seues dos filles en el seu habitatge en Igueste de Candelaria i les va col·locar en el maleter del cotxe.

A les 21.05 hores, Tomás es va desplaçar amb el seu cotxe, on presumptament es trobaven els cossos d’Anna i Olivia, fins a Santa Cruz. Abans d’arribar va parar un moment en l’habitatge dels seus pares, on d’amagat va deixar el seu gos, dos targetes de crèdit amb les seues claus i dos jocs de claus d’un Alfa Romeo.

Deu minuts abans que donaren les 22.00 hores, a les 21.50 hores Beatriz crida de nou a Tomás, qui li va comunicar que ell ja estava fora de l’illa amb les dos filles d’un i sis anys.

Mitja hora més tard, a les 22.30, l’acte judicial indica que Tomás va llançar a la mar les bosses que contenien el cos sense vida de la seua filla Olivia i presumptament el de la seua filla Anna.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.