El parricida de Barcelona es va penjar amb el seu cinturó hores després de l’assassinat

 

El cap de la Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos d’Esquadra de Barcelona, l’inspector Josep Naharro, ha explicat que el parricida de Barcelona, l’home que presumptament va matar al seu fill de dos anys en un hotel de Barcelona, va posar fi a la seua vida penjant-se amb un cinturó «hores posteriors a la nit del 24 d’agost«, quan es va trobar el cadàver del xiquet.

Ha informat que agents de la Unitat Aquàtica, al voltant de les 13.15 hores del dimecres van alertar que havien trobat un cos sense vida prop de l’aeroport del Prat que podia correspondre’s amb la persona que estaven buscant, Martín Ezequiel.

Afig que s’ha trobat en una «zona boscosa» de difícil accés, «no transitable habitualment». Pel que sembla va aconseguir arribar per un canal pròxim a l’aeroport, i ha detallat que este dijous la policia científica ha confirmat que el cos trobat era l’home buscat per l’anàlisi de les empremtes dactilars.

«Amb el resultat de les proves de les empremtes dactilars podem confirmar que es tracta de la persona que estava sent buscada pels Mossos d’Esquadra.

La cerca d’este home, conegut com el parricida de Barcelona, es produeix a través d’aire, terra mar i aigua, utilitzant tots els recursos. «El cadàver que es troba correspon al principal investigat en la mort del menor de dos anys ocorreguda el 24 d’agost», asseguren els Mossos d’Esquadra.

També han explicat sobre una possible planificació d’eixe fet i asseguren que en «cap moment» es va descartar cap hipòtesi. «Que hi hagueren actes preparatoris anteriors, de fet s’han investigat, no s’han detectat», afig que sobre «indicis de planificació realment no s’han detectat».

La policia catalana també ha apuntat que l’home «no té antecedents policials ni penals» i que el jutjat 23 de Barcelona tutela la investigació.

Moliner ha indicat que este no és el primer cas de violència vicària que els Mossos investiguen, el tipus de violència que s’exerceix contra un menor per a fer mal a la parella, i ha recordat que des de 2008 hi ha hagut entre set i huit més.

EL parricida va triar el mateix hotel per a posar fi a la vida del seu fill on havia celebrat la seua boda  amb la mare del xiquet, qui s’havia separat d’ell, i amb la qual actualment estava en procés de divorci.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.