El parricida de Barcelona es va penjar amb el seu cinturó hores després de l’assassinat

 

El cap de la Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos d’Esquadra de Barcelona, l’inspector Josep Naharro, ha explicat que el parricida de Barcelona, l’home que presumptament va matar al seu fill de dos anys en un hotel de Barcelona, va posar fi a la seua vida penjant-se amb un cinturó «hores posteriors a la nit del 24 d’agost«, quan es va trobar el cadàver del xiquet.

Ha informat que agents de la Unitat Aquàtica, al voltant de les 13.15 hores del dimecres van alertar que havien trobat un cos sense vida prop de l’aeroport del Prat que podia correspondre’s amb la persona que estaven buscant, Martín Ezequiel.

Afig que s’ha trobat en una «zona boscosa» de difícil accés, «no transitable habitualment». Pel que sembla va aconseguir arribar per un canal pròxim a l’aeroport, i ha detallat que este dijous la policia científica ha confirmat que el cos trobat era l’home buscat per l’anàlisi de les empremtes dactilars.

«Amb el resultat de les proves de les empremtes dactilars podem confirmar que es tracta de la persona que estava sent buscada pels Mossos d’Esquadra.

La cerca d’este home, conegut com el parricida de Barcelona, es produeix a través d’aire, terra mar i aigua, utilitzant tots els recursos. «El cadàver que es troba correspon al principal investigat en la mort del menor de dos anys ocorreguda el 24 d’agost», asseguren els Mossos d’Esquadra.

També han explicat sobre una possible planificació d’eixe fet i asseguren que en «cap moment» es va descartar cap hipòtesi. «Que hi hagueren actes preparatoris anteriors, de fet s’han investigat, no s’han detectat», afig que sobre «indicis de planificació realment no s’han detectat».

La policia catalana també ha apuntat que l’home «no té antecedents policials ni penals» i que el jutjat 23 de Barcelona tutela la investigació.

Moliner ha indicat que este no és el primer cas de violència vicària que els Mossos investiguen, el tipus de violència que s’exerceix contra un menor per a fer mal a la parella, i ha recordat que des de 2008 hi ha hagut entre set i huit més.

EL parricida va triar el mateix hotel per a posar fi a la vida del seu fill on havia celebrat la seua boda  amb la mare del xiquet, qui s’havia separat d’ell, i amb la qual actualment estava en procés de divorci.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.