15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

El parricida de Barcelona es va penjar amb el seu cinturó hores després de l’assassinat

 

El cap de la Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos d’Esquadra de Barcelona, l’inspector Josep Naharro, ha explicat que el parricida de Barcelona, l’home que presumptament va matar al seu fill de dos anys en un hotel de Barcelona, va posar fi a la seua vida penjant-se amb un cinturó “hores posteriors a la nit del 24 d’agost“, quan es va trobar el cadàver del xiquet.

Ha informat que agents de la Unitat Aquàtica, al voltant de les 13.15 hores del dimecres van alertar que havien trobat un cos sense vida prop de l’aeroport del Prat que podia correspondre’s amb la persona que estaven buscant, Martín Ezequiel.

Afig que s’ha trobat en una “zona boscosa” de difícil accés, “no transitable habitualment”. Pel que sembla va aconseguir arribar per un canal pròxim a l’aeroport, i ha detallat que este dijous la policia científica ha confirmat que el cos trobat era l’home buscat per l’anàlisi de les empremtes dactilars.

“Amb el resultat de les proves de les empremtes dactilars podem confirmar que es tracta de la persona que estava sent buscada pels Mossos d’Esquadra.

La cerca d’este home, conegut com el parricida de Barcelona, es produeix a través d’aire, terra mar i aigua, utilitzant tots els recursos. “El cadàver que es troba correspon al principal investigat en la mort del menor de dos anys ocorreguda el 24 d’agost”, asseguren els Mossos d’Esquadra.

També han explicat sobre una possible planificació d’eixe fet i asseguren que en “cap moment” es va descartar cap hipòtesi. “Que hi hagueren actes preparatoris anteriors, de fet s’han investigat, no s’han detectat”, afig que sobre “indicis de planificació realment no s’han detectat”.

La policia catalana també ha apuntat que l’home “no té antecedents policials ni penals” i que el jutjat 23 de Barcelona tutela la investigació.

Moliner ha indicat que este no és el primer cas de violència vicària que els Mossos investiguen, el tipus de violència que s’exerceix contra un menor per a fer mal a la parella, i ha recordat que des de 2008 hi ha hagut entre set i huit més.

EL parricida va triar el mateix hotel per a posar fi a la vida del seu fill on havia celebrat la seua boda  amb la mare del xiquet, qui s’havia separat d’ell, i amb la qual actualment estava en procés de divorci.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.