El parricida de Barcelona es va penjar amb el seu cinturó hores després de l’assassinat

 

El cap de la Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos d’Esquadra de Barcelona, l’inspector Josep Naharro, ha explicat que el parricida de Barcelona, l’home que presumptament va matar al seu fill de dos anys en un hotel de Barcelona, va posar fi a la seua vida penjant-se amb un cinturó “hores posteriors a la nit del 24 d’agost“, quan es va trobar el cadàver del xiquet.

Ha informat que agents de la Unitat Aquàtica, al voltant de les 13.15 hores del dimecres van alertar que havien trobat un cos sense vida prop de l’aeroport del Prat que podia correspondre’s amb la persona que estaven buscant, Martín Ezequiel.

Afig que s’ha trobat en una “zona boscosa” de difícil accés, “no transitable habitualment”. Pel que sembla va aconseguir arribar per un canal pròxim a l’aeroport, i ha detallat que este dijous la policia científica ha confirmat que el cos trobat era l’home buscat per l’anàlisi de les empremtes dactilars.

“Amb el resultat de les proves de les empremtes dactilars podem confirmar que es tracta de la persona que estava sent buscada pels Mossos d’Esquadra.

La cerca d’este home, conegut com el parricida de Barcelona, es produeix a través d’aire, terra mar i aigua, utilitzant tots els recursos. “El cadàver que es troba correspon al principal investigat en la mort del menor de dos anys ocorreguda el 24 d’agost”, asseguren els Mossos d’Esquadra.

També han explicat sobre una possible planificació d’eixe fet i asseguren que en “cap moment” es va descartar cap hipòtesi. “Que hi hagueren actes preparatoris anteriors, de fet s’han investigat, no s’han detectat”, afig que sobre “indicis de planificació realment no s’han detectat”.

La policia catalana també ha apuntat que l’home “no té antecedents policials ni penals” i que el jutjat 23 de Barcelona tutela la investigació.

Moliner ha indicat que este no és el primer cas de violència vicària que els Mossos investiguen, el tipus de violència que s’exerceix contra un menor per a fer mal a la parella, i ha recordat que des de 2008 hi ha hagut entre set i huit més.

EL parricida va triar el mateix hotel per a posar fi a la vida del seu fill on havia celebrat la seua boda  amb la mare del xiquet, qui s’havia separat d’ell, i amb la qual actualment estava en procés de divorci.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.