8.2 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Investiguen la participació de nou persones en el robatori de 760 quilos de fruita en el Vinalopó Mitjà

 

La Guàrdia Civil ha investigat a nou persones, sis hòmens i tres dones, com a presumptes autors de tres delictes de robatori i un delicte menys greu d’apropiació indeguda, per suposadament estar relacionats amb la sostracció de 700 quilos de bresquilles, 50 quilos de raïm i 10 melons.

 

L’institut armat ha explicat este dimarts que les investigacions sorgixen de l’operatiu per a previndre la comissió de delictes en explotacions agrícoles i ramaderes. D’esta forma, en un mes, s’ha investigat a nou persones per la seua presumpta implicació en tres delictes de furt i un delicte d’apropiació indeguda en la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

Els dos primers fets van ocórrer els dies 30 de juliol i 5 d’agost quan quatre persones, dos hòmes i dos dones, van ser sorpreses mentres furtaven alguns quilos de raïm en dos finques agrícoles de Monforte del Cid i d’Aspe, en la mateixa comarca. En esta intervenció es van recuperar 50 quilos de raïm.

 

No s’ha establit l’origen de les bresquilles

D’altra banda, el passat dia 18 d’agost, es van identificar dos cotxes durant un control preventiu de la Guàrdia Civil en el Pinós, que portaven una càrrega de 700 quilos de bresquilles. Les quatre persones que anaven en ells no van poder assegurar la seua procedència, per això es va procedir a la seua confiscació immediata.

A pesar de què durant 10 dies es van fer gestions amb cooperatives agrícoles, i empreses productores i exportadores de bresquilles de la província d’Alacant i de la Regió de Múrcia, no es va arribar a establir l’origen d’este producte, que va acabar sent destruït per a evitar un possible problema de salut pública.

 

Finalment, el dia 1 de setembre es va investigar a una dona per la presumpta comissió d’un delicte lleu de robatori, ocorregut en una explotació agrícola de Novelda, després de què se li observara tractant de sostraure alguns melons del seu centre de treball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.