Un passatger procedent de Londres vola sense la PCR i dona positiu en l’aeroport d’Alacant

 

Un passatger procedent del Regne Unit que va arribar a l’aeroport d’Alacant-Elx sense la PCR feta va donar positiu en el test que li van fer i va acabar anant-se’n en taxi en la matinada d’este dilluns, a la seua residència en Almeria

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el trasllat en taxi fins a la seua casa va ser l’única solució que van donar els responsables de Salut Pública, ja que el passatger contagiat es va negar a anar a un centre hospitalari.

 

El passatger que va arribar contagiat des de Londres, va rebre presumptament instruccions per a confinar-se en la seua casa d’Almeria, serà sancionat per haver viatjat a Espanya sense tindre la prova PCR feta, a pesar de ser una prova mèdica que s’exigix per a poder volar.

 

Va donar positiu en l’aeroport valencià

Tal com pareix, el viatger, un ciutadà nigerià amb residència en la província d’Almeria, va embarcar en Londres assegurant que tenia la PCR. No obstant això, després d’aterrar l’avió dilluns passat a la nit en L’Altet, el viatger va passar el control policial de documentació i a continuació el de Sanitat Exterior, a on va dir que no portava damunt la PCR.

 

Per este motiu, en l’aeroport d’Alacant se li va fer un test d’antígens i va donar positiu per coronavirus. Després de confirmar-se el contagi del viatger del Regne Unit, a on la soca britànica està causant una elevada propagació del Covid-19, es va contactar amb Salut Pública per a vore quina solució s’adoptava.

 

Com el passatger no volia anar a un hospital d’Alacant i com té la seua residència en Almeria des de Salut Pública es va indicar que fora a sa casa i es va buscar un taxista que volguera portar-lo fins al seu domicili sabent que estava contagiat. Així es va fer i el viatger va ser traslladat en la matinada d’ahir. 

 

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.