Un passatger procedent de Londres vola sense la PCR i dona positiu en l’aeroport d’Alacant

 

Un passatger procedent del Regne Unit que va arribar a l’aeroport d’Alacant-Elx sense la PCR feta va donar positiu en el test que li van fer i va acabar anant-se’n en taxi en la matinada d’este dilluns, a la seua residència en Almeria

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el trasllat en taxi fins a la seua casa va ser l’única solució que van donar els responsables de Salut Pública, ja que el passatger contagiat es va negar a anar a un centre hospitalari.

 

El passatger que va arribar contagiat des de Londres, va rebre presumptament instruccions per a confinar-se en la seua casa d’Almeria, serà sancionat per haver viatjat a Espanya sense tindre la prova PCR feta, a pesar de ser una prova mèdica que s’exigix per a poder volar.

 

Va donar positiu en l’aeroport valencià

Tal com pareix, el viatger, un ciutadà nigerià amb residència en la província d’Almeria, va embarcar en Londres assegurant que tenia la PCR. No obstant això, després d’aterrar l’avió dilluns passat a la nit en L’Altet, el viatger va passar el control policial de documentació i a continuació el de Sanitat Exterior, a on va dir que no portava damunt la PCR.

 

Per este motiu, en l’aeroport d’Alacant se li va fer un test d’antígens i va donar positiu per coronavirus. Després de confirmar-se el contagi del viatger del Regne Unit, a on la soca britànica està causant una elevada propagació del Covid-19, es va contactar amb Salut Pública per a vore quina solució s’adoptava.

 

Com el passatger no volia anar a un hospital d’Alacant i com té la seua residència en Almeria des de Salut Pública es va indicar que fora a sa casa i es va buscar un taxista que volguera portar-lo fins al seu domicili sabent que estava contagiat. Així es va fer i el viatger va ser traslladat en la matinada d’ahir. 

 

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.