Un passatger procedent de Londres vola sense la PCR i dona positiu en l’aeroport d’Alacant

 

Un passatger procedent del Regne Unit que va arribar a l’aeroport d’Alacant-Elx sense la PCR feta va donar positiu en el test que li van fer i va acabar anant-se’n en taxi en la matinada d’este dilluns, a la seua residència en Almeria

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el trasllat en taxi fins a la seua casa va ser l’única solució que van donar els responsables de Salut Pública, ja que el passatger contagiat es va negar a anar a un centre hospitalari.

 

El passatger que va arribar contagiat des de Londres, va rebre presumptament instruccions per a confinar-se en la seua casa d’Almeria, serà sancionat per haver viatjat a Espanya sense tindre la prova PCR feta, a pesar de ser una prova mèdica que s’exigix per a poder volar.

 

Va donar positiu en l’aeroport valencià

Tal com pareix, el viatger, un ciutadà nigerià amb residència en la província d’Almeria, va embarcar en Londres assegurant que tenia la PCR. No obstant això, després d’aterrar l’avió dilluns passat a la nit en L’Altet, el viatger va passar el control policial de documentació i a continuació el de Sanitat Exterior, a on va dir que no portava damunt la PCR.

 

Per este motiu, en l’aeroport d’Alacant se li va fer un test d’antígens i va donar positiu per coronavirus. Després de confirmar-se el contagi del viatger del Regne Unit, a on la soca britànica està causant una elevada propagació del Covid-19, es va contactar amb Salut Pública per a vore quina solució s’adoptava.

 

Com el passatger no volia anar a un hospital d’Alacant i com té la seua residència en Almeria des de Salut Pública es va indicar que fora a sa casa i es va buscar un taxista que volguera portar-lo fins al seu domicili sabent que estava contagiat. Així es va fer i el viatger va ser traslladat en la matinada d’ahir. 

 

Últimes notícies

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.