En perill el procés judicial per les contradiccions de les xiquetes de Burjassot

La Policia havia detingut a cinc menors d’entre 15 i 17 anys per la presumpta violació a dos xiquetes de 12 i 13 anys a Burjassot ocorreguda dimecres passat. El jutge ha acordat la llibertat vigilada amb ordre d’allunyament a tots els menors.

Se’ls va traslladar del calabós de Burjassot al de València per seguretat

Els cinc detinguts van ser traslladats a primera hora del matí a la Fiscalia de Menors, a la Ciutat de la Justícia, després de passar la nit en la comissaria de Sapadors de València, segons va informar les portes del recinte el secretari provincial del sindicat policial Jupol, Sebastián Gómez.

El trasllat de la comissaria de Burjassot a la de València s’atribueix a “motius de seguretat”, entre raons per la pressió de les famílies dels detinguts. El ministeri públic va demanar internar en un centre de menors a quatre dels detinguts per l’agressió sexual a Burjassot i demana llibertat vigilada amb ordre d’allunyament per al cinqué detingut.

La Unitat d’Atenció a la Família i Dona de la Policia Nacional investiga aquestes agressions. La informació, avançada pel diari Llevant, parla de dos violacions, una d’elles en grup, a xiquetes de 12 anys el dilluns a la vesprada en una casa abandonada de la localitat de l’Horta Nord, prop de la parada del metro de Godella. L’habitatge està prop del centre educatiu Joan XXIII i al costat d’un parc públic.

Les contradiccions de les xiquetes

Les contradiccions de les xiquetes sobre el que va ocórrer aquell dia posen el perill la continuïtat del procés judicial. Les dos menors es contradiuen en part del relat.

Les dos expliquen versions diferents sobre com van arribar a la casa abandonada, després de quedar amb els detinguts per Instagram. Una de les xiquetes explica que van entrar voluntàriament en una habitació de la part de baix de la casa, que es despullen i que hi ha tocaments i una relació plena. En acabar i pujar a la planta de dalt, és quan es presenten quatre xics més.

Explica que l’amiga vol mantindre relacions amb un d’ells, però que s’espanten perquè baixen quatre xics per les escales. Ella acaba anant-se i s’amaga. És llavors quan veu com agredeixen a la seua amiga entre quatre joves, segons explica ‘Antena 3’.

L’altra xiqueta assegura que les forcen a entrar en l’habitatge, que les baixen a la zona de baix i que les agredeixen sexualment. Segons les inspeccions clíniques, les dos menors presenten lesions compatibles amb agressions sexuals, aclareixen des d’‘Antena 3’.

En el que sí que coincideixen és que una de les xiquetes va ser víctima d’una violació grupal. També en què els quatre joves la van colpejar, la van subjectar i la van agredir, afigen des d’‘Antena 3’.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.