En perill el procés judicial per les contradiccions de les xiquetes de Burjassot

La Policia havia detingut a cinc menors d’entre 15 i 17 anys per la presumpta violació a dos xiquetes de 12 i 13 anys a Burjassot ocorreguda dimecres passat. El jutge ha acordat la llibertat vigilada amb ordre d’allunyament a tots els menors.

Se’ls va traslladar del calabós de Burjassot al de València per seguretat

Els cinc detinguts van ser traslladats a primera hora del matí a la Fiscalia de Menors, a la Ciutat de la Justícia, després de passar la nit en la comissaria de Sapadors de València, segons va informar les portes del recinte el secretari provincial del sindicat policial Jupol, Sebastián Gómez.

El trasllat de la comissaria de Burjassot a la de València s’atribueix a “motius de seguretat”, entre raons per la pressió de les famílies dels detinguts. El ministeri públic va demanar internar en un centre de menors a quatre dels detinguts per l’agressió sexual a Burjassot i demana llibertat vigilada amb ordre d’allunyament per al cinqué detingut.

La Unitat d’Atenció a la Família i Dona de la Policia Nacional investiga aquestes agressions. La informació, avançada pel diari Llevant, parla de dos violacions, una d’elles en grup, a xiquetes de 12 anys el dilluns a la vesprada en una casa abandonada de la localitat de l’Horta Nord, prop de la parada del metro de Godella. L’habitatge està prop del centre educatiu Joan XXIII i al costat d’un parc públic.

Les contradiccions de les xiquetes

Les contradiccions de les xiquetes sobre el que va ocórrer aquell dia posen el perill la continuïtat del procés judicial. Les dos menors es contradiuen en part del relat.

Les dos expliquen versions diferents sobre com van arribar a la casa abandonada, després de quedar amb els detinguts per Instagram. Una de les xiquetes explica que van entrar voluntàriament en una habitació de la part de baix de la casa, que es despullen i que hi ha tocaments i una relació plena. En acabar i pujar a la planta de dalt, és quan es presenten quatre xics més.

Explica que l’amiga vol mantindre relacions amb un d’ells, però que s’espanten perquè baixen quatre xics per les escales. Ella acaba anant-se i s’amaga. És llavors quan veu com agredeixen a la seua amiga entre quatre joves, segons explica ‘Antena 3’.

L’altra xiqueta assegura que les forcen a entrar en l’habitatge, que les baixen a la zona de baix i que les agredeixen sexualment. Segons les inspeccions clíniques, les dos menors presenten lesions compatibles amb agressions sexuals, aclareixen des d’‘Antena 3’.

En el que sí que coincideixen és que una de les xiquetes va ser víctima d’una violació grupal. També en què els quatre joves la van colpejar, la van subjectar i la van agredir, afigen des d’‘Antena 3’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.