Un perillós reclús intenta suïcidar-se i agredir a treballadors de la presó de Villena

VIDRES TRENCATS

L’intern hauria trencat una finestra | PIXABAY

 

Este passat dilluns, en la presó de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), un reclús hauria intentat suïcidar-se amb un vidre després de tancar-se en el calabós, segons han denunciat l’associació de funcionaris de presons ‘Tu Abandono Me Puede Matar’.

 

Segons explica esta associació en ‘Información’, un empresonat molt conflictiu portava damunt un punxó i un trós de vidre d’una finestra que havia trencat. El reclús, que va ficar una manta en l’entrada del calabós per a que no el veren, va intentar agredir a alguns treballadors del centre quan van anar a arreplegar-lo en ser l’hora del sopar.

 

Després, l’empresonat va amenaçar en posar fi a la seua vida en ficar-se el vidre en el coll. Com a conseqüència, altres treballadors preparats amb trages i proteccions van entrar per a que no conseguira el seu objectiu d’autolesionar-se o, inclús, atacar a algun funcionari.

 

Des de l’associació asseguren que en estes festes s’estan vivint moments de tensió i «escenes molt dures». Per últim, estos fets coincidixen amb la mort d’un altre empresonat per causes naturals, ja que, segons denuncien, només hi havia un infermer en el centre.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.