17 anys de presó per a l’home que volia tirar-se des d’un hotel de Benidorm després de matar a sa mare

Benidorm

L’home volia tirar-se des d’un hotel de Benidorm | Pixabay

 

L‘Audiència Provincial de Valladolid ha condemnat a 17 anys de presó per assassinat a César F.M., de 39 anys, per matar el 28 de gener de 2018 a sa mare, d’uns 70 anys, hemiplègica i que quasi no podia després de patir un ictus. El fill li hauria fet prendre desenes pastilles abans d’anar a l’hotel Gran Bali de Benidorm.

 

En la sentència, el tribunal ha decidit, de conformitat amb el veredicte del jurat popular, imposar al condemnat una pena de 17 anys de presó, amb l’agreujant de parentiu i amb atenuant de confessió, segons fonts pròximes del cas.

 

A demés, la condemna no arreplega els deu anys de llibertat vigilada una volta complida la condemna que havia demanat el Ministeri Fiscal, ni la responsabilitat civil en favor dels dos germans del condemnat, per als qui es demandava 20.000 euros a cada un per la mort de sa mare.

 

Després de conéixer la decisió del jurat popular el passat 19 de desembre, la fiscal va mantindre la petició de vint anys de presó, mentres que la defensa, que havia demanat internament en un centre psiquiàtric per cooperació al suïcidi, va reclamar la pena mínima possible per l’atenuant de confessió, 15 anys de presó en un centre especial.

 

El tribunal ha considerat provat en la sentència que, el detingut, després de donar-li dosis letals de dos medicaments a sa mare, va utilitzar un coixí i cotons lligats amb una cinta adhesiva mentres sa mare agonitzava. Eixos objectes van ser trobats en la casa que els dos compartien.

 

D’esta forma, el tribunal ha rebutjat la versió de la defensa, que va assegurar que l’implicat i la víctima tenien un pacte pel que César F.M. ajudaria a morir a sa mare abans de què ell se suïcidara, qui es va traslladar a Benidorm, una volta la mare va morir, encara que finalment no va posar fi a la seua vida.

 

Va ser en l’hotel més alt d’Espanya, al que segons va dir en la vista el processat va acudir per a tirar-se des de la finestra d’una habitació, encara que una treballadora va trobar una nota en la que l’acusat demanava que no l’ajudaren.

 

Treballadors de l’hotel van acudir en eixe moment a l’habitació i allí van parlar amb l’implicat, qui més tard va ser traslladat a un centre hospitalari i va ser detingut després de contar a la Policia el que havia passat i que sa mare es trobava morta en sa casa de Valladolid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.