17 anys de presó per a l’home que volia tirar-se des d’un hotel de Benidorm després de matar a sa mare

Benidorm

L’home volia tirar-se des d’un hotel de Benidorm | Pixabay

 

L‘Audiència Provincial de Valladolid ha condemnat a 17 anys de presó per assassinat a César F.M., de 39 anys, per matar el 28 de gener de 2018 a sa mare, d’uns 70 anys, hemiplègica i que quasi no podia després de patir un ictus. El fill li hauria fet prendre desenes pastilles abans d’anar a l’hotel Gran Bali de Benidorm.

 

En la sentència, el tribunal ha decidit, de conformitat amb el veredicte del jurat popular, imposar al condemnat una pena de 17 anys de presó, amb l’agreujant de parentiu i amb atenuant de confessió, segons fonts pròximes del cas.

 

A demés, la condemna no arreplega els deu anys de llibertat vigilada una volta complida la condemna que havia demanat el Ministeri Fiscal, ni la responsabilitat civil en favor dels dos germans del condemnat, per als qui es demandava 20.000 euros a cada un per la mort de sa mare.

 

Després de conéixer la decisió del jurat popular el passat 19 de desembre, la fiscal va mantindre la petició de vint anys de presó, mentres que la defensa, que havia demanat internament en un centre psiquiàtric per cooperació al suïcidi, va reclamar la pena mínima possible per l’atenuant de confessió, 15 anys de presó en un centre especial.

 

El tribunal ha considerat provat en la sentència que, el detingut, després de donar-li dosis letals de dos medicaments a sa mare, va utilitzar un coixí i cotons lligats amb una cinta adhesiva mentres sa mare agonitzava. Eixos objectes van ser trobats en la casa que els dos compartien.

 

D’esta forma, el tribunal ha rebutjat la versió de la defensa, que va assegurar que l’implicat i la víctima tenien un pacte pel que César F.M. ajudaria a morir a sa mare abans de què ell se suïcidara, qui es va traslladar a Benidorm, una volta la mare va morir, encara que finalment no va posar fi a la seua vida.

 

Va ser en l’hotel més alt d’Espanya, al que segons va dir en la vista el processat va acudir per a tirar-se des de la finestra d’una habitació, encara que una treballadora va trobar una nota en la que l’acusat demanava que no l’ajudaren.

 

Treballadors de l’hotel van acudir en eixe moment a l’habitació i allí van parlar amb l’implicat, qui més tard va ser traslladat a un centre hospitalari i va ser detingut després de contar a la Policia el que havia passat i que sa mare es trobava morta en sa casa de Valladolid.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.