7.6 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

17 anys de presó per a l’home que volia tirar-se des d’un hotel de Benidorm després de matar a sa mare

Benidorm

L’home volia tirar-se des d’un hotel de Benidorm | Pixabay

 

L‘Audiència Provincial de Valladolid ha condemnat a 17 anys de presó per assassinat a César F.M., de 39 anys, per matar el 28 de gener de 2018 a sa mare, d’uns 70 anys, hemiplègica i que quasi no podia després de patir un ictus. El fill li hauria fet prendre desenes pastilles abans d’anar a l’hotel Gran Bali de Benidorm.

 

En la sentència, el tribunal ha decidit, de conformitat amb el veredicte del jurat popular, imposar al condemnat una pena de 17 anys de presó, amb l’agreujant de parentiu i amb atenuant de confessió, segons fonts pròximes del cas.

 

A demés, la condemna no arreplega els deu anys de llibertat vigilada una volta complida la condemna que havia demanat el Ministeri Fiscal, ni la responsabilitat civil en favor dels dos germans del condemnat, per als qui es demandava 20.000 euros a cada un per la mort de sa mare.

 

Després de conéixer la decisió del jurat popular el passat 19 de desembre, la fiscal va mantindre la petició de vint anys de presó, mentres que la defensa, que havia demanat internament en un centre psiquiàtric per cooperació al suïcidi, va reclamar la pena mínima possible per l’atenuant de confessió, 15 anys de presó en un centre especial.

 

El tribunal ha considerat provat en la sentència que, el detingut, després de donar-li dosis letals de dos medicaments a sa mare, va utilitzar un coixí i cotons lligats amb una cinta adhesiva mentres sa mare agonitzava. Eixos objectes van ser trobats en la casa que els dos compartien.

 

D’esta forma, el tribunal ha rebutjat la versió de la defensa, que va assegurar que l’implicat i la víctima tenien un pacte pel que César F.M. ajudaria a morir a sa mare abans de què ell se suïcidara, qui es va traslladar a Benidorm, una volta la mare va morir, encara que finalment no va posar fi a la seua vida.

 

Va ser en l’hotel més alt d’Espanya, al que segons va dir en la vista el processat va acudir per a tirar-se des de la finestra d’una habitació, encara que una treballadora va trobar una nota en la que l’acusat demanava que no l’ajudaren.

 

Treballadors de l’hotel van acudir en eixe moment a l’habitació i allí van parlar amb l’implicat, qui més tard va ser traslladat a un centre hospitalari i va ser detingut després de contar a la Policia el que havia passat i que sa mare es trobava morta en sa casa de Valladolid.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.