22.5 C
València
Dissabte, 3 maig, 2025

Ferit en patir cremades en l’incendi de sa casa en Calp

[the_ad_group id="6669"]
Edifici

L’incendi ha afectat un edifici de l’avinguda d’Ifach | Google Maps

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este matí de dimecres, en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), s’ha produït un incendi en una casa. Els fets han passat l’avinguda d’Ifach, concretament en l’edifici de les Muralles, davant de l’Ajuntament.

 

Segons expliquen en ‘Información’, fins al lloc s’han desplaçat tres camions de bombers, també una ambulància per tal d’atendre al resident de la casa afectada per les flames, que ha resultat ferit lleu amb cremades en les mans. A demés, alguns dels veïns de la finca han sigut desallotjats. Segons pareix, una planxa seria la causa de l’incendi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove mort a ganivetades i el seu germà, de 17 anys, ferit greu en una baralla a Natzaret

Més de 100 familiars de les víctimes col·lapsen les urgències de la Fe i clamen venjança

Augmenten les ajudes per a llibreries afectades per la riuada

La Generalitat Valenciana fomenta la reobertura de llibreries amb noves ajudes econòmiques per a superar els efectes de la riuada del 29 d'octubre.

Un nou estudi assenyala que els barrancs d’Horteta i Gallego van jugar un paper clau en la tràgica riuada de València

Un informe de la Universitat de València i altres institucions revisa les causes de la riuada del 29 d'octubre del 2024, rebutjant la idea que les capçaleres del Poyo siguin les úniques responsables, i posant l'accent en el rol dels barrancs d'Horteta i Gallego.

Tempestes i Pluges Impactaran Nou CCAA Aquest Dissabte, Sense Variacions Tèrmiques Significatives

Aquest dissabte, nou comunitats autònomes estaran en avís per pluges i tempestes a causa d'una borrasca atlàntica, segons l'AEMET. Les temperatures no experimentaran canvis importants, mantenint-se càlides en algunes zones de l'est.

Benetússer Amplia el Seu Parc Mòbil de Policia Local per Reforçar la Seguretat Ciutadana

L'Ajuntament de Benetússer ha reposat i ampliat el parc mòbil de la seva Policia Local després de perdre tots els vehicles durant les inundacions del 29 d'octubre. Això inclou nous cotxes híbrids i una duplicació de motos per millorar la resposta policial.

El CCCC Llença la II Edició de ‘Trobades en el Carmen’ amb Seguridad Social en Acústic

El Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC) torna a acollir 'Trobades en el Carmen', amb Seguridad Social oferint una actuació acústica i un diàleg sobre la música i el patrimoni.

El Govern defensa l’interès general davant l’OPA de BBVA sobre Banc Sabadell

La ministra Diana Morant reafirma que el Govern actuarà per protegir els drets dels ciutadans davant l'oferta pública d'adquisició (OPA) del BBVA al Banc Sabadell, que es troba en procés d'aprovació. La comissió que regula els mercats advertix riscos en la banca minorista i mitjans de pagament.

El Vaticà inicia la instal·lació de la cimenera per a l’anunci del nou Papa

El Vaticà ha començat a instal·lar la cimenera que anunciarà el nou Papa des de la Capella Sixtina, mentre es prepara el conclau per al 7 de maig.