Un guàrdia civil en pràctiques i fora de servici salva d’un incendi a una família en Torrevieja

Casa cremada

Imatge de la casa afectada per l’incendi | Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil en pràctiques i fora de servici ha salvat a una família d’un incendi originat en sa casa de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). L’agent és veí de la família i va vore el foc per la finestra del pati de l’edifici, que li va dur a anar corrent a vore si passava alguna cosa.

 

L’institut armat ha explicat, este dijous, que els fets es van produir fa un mes i que l’agent és veí de la família que es va vore afectada per les flames.

 

L’agent va traure el cap al pati en vore la resplendor i va observar que les flamerades provenien de la casa de damunt, a més de què queien cendres i restes de fusta incandescents.

 

D’esta manera, el xic va pujar a la casa afectada i va cridar en diferents ocasions. Com que no obtenia cap resposta i davant l’imminent perill, va decidir tirar la porta i es va trobar a quatre persones —una mare i els seus tres fills menors—, dormint en les seues habitacions sense ser conscients de l’incendi.

 

El guàrdia civil va acompanyar als quatre membres de la família fora de la casa i va avisar als altres veïns. De seguida, es va procedir al desallotjament de l’edifici i es va alertar al 112 que va mobilitzar diferents dotacions de bombers.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les hipoteques de vivenda pugen un 16,3% al febrer en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes augmenten un 16,3% al febrer en la Comunitat Valenciana, en línia amb el repunt nacional i en un context de tipus mitjans pròxims al 3%.

Dissabte amb núvols i possibles pluges en el sud de la Comunitat i diumenge amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta un divendres amb ruixats, un dissabte amb intervals nuvolosos i possibles pluges en el sud i un diumenge més estable, amb cels buidats i màximes en ascens.

Rubén Burgos ajusta al València Basket per a arribar en forma al play off

Rubén Burgos subratlla que el València Basket afronta l'última jornada de lliga centrat en afinar la seua preparació per al play off, després de diverses setmanes de càrrega física i dos derrotes consecutives.

Luís Castro rebaixa l’eufòria després del triomf del Llevant davant el Sevilla

Luís Castro celebra la victòria del Llevant enfront del Sevilla, que acosta la salvació, però advertix que encara queden molts punts en joc i que el dol davant l'Espanyol serà clau.

Boluda reforça el seu negoci a Àsia en integrar els remolcadors de Grup Seatrium a Singapur

Boluda impulsa la seua expansió al Sud-est Asiàtic en integrar la flota de remolcadors de Grup Seatrium i la gestió dels servicis de remolc en les drassanes del port de Singapur.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant en només tres temporades

El defensa Adrián de la Font, Dela, ha arribat als 100 partits oficials amb el Llevant entre Lliga i Copa del Rei des de la seua arribada en 2023, i el seu contracte pot ampliar-se un any més si l'equip se salva.

El Consell reactivarà la comissió d’experts per a recuperar el Dret Civil valencià

El Consell reactivarà la comissió assessora de Dret Civil valencià, paralitzada des de 2006, per a estudiar les vies jurídiques que permeten recuperar esta competència lligada a l'autogovern.

L’Oviedo es queda curt davant el Vila-real després d’un empat marcat per un penal repetit

Real Oviedo i Vila-real empaten 1-1 en el Tartiere en un dol condicionat per la repetició d'un penal i que deixa als asturians a sis punts de la permanència mentres reforça l'avantatge groc en la part alta.