Un guàrdia civil en pràctiques i fora de servici salva d’un incendi a una família en Torrevieja

Casa cremada

Imatge de la casa afectada per l’incendi | Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil en pràctiques i fora de servici ha salvat a una família d’un incendi originat en sa casa de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). L’agent és veí de la família i va vore el foc per la finestra del pati de l’edifici, que li va dur a anar corrent a vore si passava alguna cosa.

 

L’institut armat ha explicat, este dijous, que els fets es van produir fa un mes i que l’agent és veí de la família que es va vore afectada per les flames.

 

L’agent va traure el cap al pati en vore la resplendor i va observar que les flamerades provenien de la casa de damunt, a més de què queien cendres i restes de fusta incandescents.

 

D’esta manera, el xic va pujar a la casa afectada i va cridar en diferents ocasions. Com que no obtenia cap resposta i davant l’imminent perill, va decidir tirar la porta i es va trobar a quatre persones —una mare i els seus tres fills menors—, dormint en les seues habitacions sense ser conscients de l’incendi.

 

El guàrdia civil va acompanyar als quatre membres de la família fora de la casa i va avisar als altres veïns. De seguida, es va procedir al desallotjament de l’edifici i es va alertar al 112 que va mobilitzar diferents dotacions de bombers.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.