Un guàrdia civil en pràctiques i fora de servici salva d’un incendi a una família en Torrevieja

Casa cremada

Imatge de la casa afectada per l’incendi | Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil en pràctiques i fora de servici ha salvat a una família d’un incendi originat en sa casa de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). L’agent és veí de la família i va vore el foc per la finestra del pati de l’edifici, que li va dur a anar corrent a vore si passava alguna cosa.

 

L’institut armat ha explicat, este dijous, que els fets es van produir fa un mes i que l’agent és veí de la família que es va vore afectada per les flames.

 

L’agent va traure el cap al pati en vore la resplendor i va observar que les flamerades provenien de la casa de damunt, a més de què queien cendres i restes de fusta incandescents.

 

D’esta manera, el xic va pujar a la casa afectada i va cridar en diferents ocasions. Com que no obtenia cap resposta i davant l’imminent perill, va decidir tirar la porta i es va trobar a quatre persones —una mare i els seus tres fills menors—, dormint en les seues habitacions sense ser conscients de l’incendi.

 

El guàrdia civil va acompanyar als quatre membres de la família fora de la casa i va avisar als altres veïns. De seguida, es va procedir al desallotjament de l’edifici i es va alertar al 112 que va mobilitzar diferents dotacions de bombers.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.