14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un guàrdia civil en pràctiques i fora de servici salva d’un incendi a una família en Torrevieja

Casa cremada

Imatge de la casa afectada per l’incendi | Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil en pràctiques i fora de servici ha salvat a una família d’un incendi originat en sa casa de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). L’agent és veí de la família i va vore el foc per la finestra del pati de l’edifici, que li va dur a anar corrent a vore si passava alguna cosa.

 

L’institut armat ha explicat, este dijous, que els fets es van produir fa un mes i que l’agent és veí de la família que es va vore afectada per les flames.

 

L’agent va traure el cap al pati en vore la resplendor i va observar que les flamerades provenien de la casa de damunt, a més de què queien cendres i restes de fusta incandescents.

 

D’esta manera, el xic va pujar a la casa afectada i va cridar en diferents ocasions. Com que no obtenia cap resposta i davant l’imminent perill, va decidir tirar la porta i es va trobar a quatre persones —una mare i els seus tres fills menors—, dormint en les seues habitacions sense ser conscients de l’incendi.

 

El guàrdia civil va acompanyar als quatre membres de la família fora de la casa i va avisar als altres veïns. De seguida, es va procedir al desallotjament de l’edifici i es va alertar al 112 que va mobilitzar diferents dotacions de bombers.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.