Un guàrdia civil en pràctiques i fora de servici salva d’un incendi a una família en Torrevieja

Casa cremada

Imatge de la casa afectada per l’incendi | Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil en pràctiques i fora de servici ha salvat a una família d’un incendi originat en sa casa de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). L’agent és veí de la família i va vore el foc per la finestra del pati de l’edifici, que li va dur a anar corrent a vore si passava alguna cosa.

 

L’institut armat ha explicat, este dijous, que els fets es van produir fa un mes i que l’agent és veí de la família que es va vore afectada per les flames.

 

L’agent va traure el cap al pati en vore la resplendor i va observar que les flamerades provenien de la casa de damunt, a més de què queien cendres i restes de fusta incandescents.

 

D’esta manera, el xic va pujar a la casa afectada i va cridar en diferents ocasions. Com que no obtenia cap resposta i davant l’imminent perill, va decidir tirar la porta i es va trobar a quatre persones —una mare i els seus tres fills menors—, dormint en les seues habitacions sense ser conscients de l’incendi.

 

El guàrdia civil va acompanyar als quatre membres de la família fora de la casa i va avisar als altres veïns. De seguida, es va procedir al desallotjament de l’edifici i es va alertar al 112 que va mobilitzar diferents dotacions de bombers.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.