Anuncios

Detingut per deixar inconscient a una venedora de loteria i furtar-li la recaptació en Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa, a un xic, de nacionalitat pakistanesa i 20 anys, acusat de robar més de 2.000 euros a una venedora de loteria. A demés, l’ara detingut l’hauria deixat sense coneixement quan la dona entrava en el portal de sa casa, segons han informat fonts de la comissaria provincial.

 

L’assalt es va produir fa menys d’un mes, al migdia, quan la víctima acabava d’entrar al portal de sa casa. En eixe moment, el xic, que ja es trobava en el portal, es va col·locar darrere de la denunciant i li envoltà el coll amb el braç, fent pressió fins a deixar-la sense coneixement. Este tipo de robatoris amb violència és coneguda com a ‘matalleó‘ i entranya un gran risc per a la persona agredida, segons les mateixes fonts.

 

Una volta sense coneixement, l’autor va aprofitar per a robar la recaptació i els diners que portava la víctima, més de 2.000 euros. També li va furtar gran quantitat de loteria, un TPV de cobrament i tres telèfons mòbils.

 

El Grup IV de la Policia Judicial de Benidorm ha sigut l’encarregada de la investigació. A partir de la declaració de la denunciant i de la descripció de l’assaltant, els agents van estudiar les imàtgens captades per les càmeres de seguretat de la zona i van centrar els seus esforços en trobar testimonis.

 

Les investigacions van permetre identificar al possible autor, que va ser reconegut per la víctima de l’atracament. A partir d’ací, es va establir un dispositiu policial per a localitzar al sospitós, que va ser arrestat pels policies de la Comissaria de Policia Nacional de Benidorm. Una volta detingut es va fer un registre en sa casa per a localitzar algun dels objectes furtats. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.