13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut per deixar inconscient a una venedora de loteria i furtar-li la recaptació en Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa, a un xic, de nacionalitat pakistanesa i 20 anys, acusat de robar més de 2.000 euros a una venedora de loteria. A demés, l’ara detingut l’hauria deixat sense coneixement quan la dona entrava en el portal de sa casa, segons han informat fonts de la comissaria provincial.

 

L’assalt es va produir fa menys d’un mes, al migdia, quan la víctima acabava d’entrar al portal de sa casa. En eixe moment, el xic, que ja es trobava en el portal, es va col·locar darrere de la denunciant i li envoltà el coll amb el braç, fent pressió fins a deixar-la sense coneixement. Este tipo de robatoris amb violència és coneguda com a ‘matalleó‘ i entranya un gran risc per a la persona agredida, segons les mateixes fonts.

 

Una volta sense coneixement, l’autor va aprofitar per a robar la recaptació i els diners que portava la víctima, més de 2.000 euros. També li va furtar gran quantitat de loteria, un TPV de cobrament i tres telèfons mòbils.

 

El Grup IV de la Policia Judicial de Benidorm ha sigut l’encarregada de la investigació. A partir de la declaració de la denunciant i de la descripció de l’assaltant, els agents van estudiar les imàtgens captades per les càmeres de seguretat de la zona i van centrar els seus esforços en trobar testimonis.

 

Les investigacions van permetre identificar al possible autor, que va ser reconegut per la víctima de l’atracament. A partir d’ací, es va establir un dispositiu policial per a localitzar al sospitós, que va ser arrestat pels policies de la Comissaria de Policia Nacional de Benidorm. Una volta detingut es va fer un registre en sa casa per a localitzar algun dels objectes furtats. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.