Detingut per deixar inconscient a una venedora de loteria i furtar-li la recaptació en Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa, a un xic, de nacionalitat pakistanesa i 20 anys, acusat de robar més de 2.000 euros a una venedora de loteria. A demés, l’ara detingut l’hauria deixat sense coneixement quan la dona entrava en el portal de sa casa, segons han informat fonts de la comissaria provincial.

 

L’assalt es va produir fa menys d’un mes, al migdia, quan la víctima acabava d’entrar al portal de sa casa. En eixe moment, el xic, que ja es trobava en el portal, es va col·locar darrere de la denunciant i li envoltà el coll amb el braç, fent pressió fins a deixar-la sense coneixement. Este tipo de robatoris amb violència és coneguda com a ‘matalleó‘ i entranya un gran risc per a la persona agredida, segons les mateixes fonts.

 

Una volta sense coneixement, l’autor va aprofitar per a robar la recaptació i els diners que portava la víctima, més de 2.000 euros. També li va furtar gran quantitat de loteria, un TPV de cobrament i tres telèfons mòbils.

 

El Grup IV de la Policia Judicial de Benidorm ha sigut l’encarregada de la investigació. A partir de la declaració de la denunciant i de la descripció de l’assaltant, els agents van estudiar les imàtgens captades per les càmeres de seguretat de la zona i van centrar els seus esforços en trobar testimonis.

 

Les investigacions van permetre identificar al possible autor, que va ser reconegut per la víctima de l’atracament. A partir d’ací, es va establir un dispositiu policial per a localitzar al sospitós, que va ser arrestat pels policies de la Comissaria de Policia Nacional de Benidorm. Una volta detingut es va fer un registre en sa casa per a localitzar algun dels objectes furtats. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.