Detingut per deixar inconscient a una venedora de loteria i furtar-li la recaptació en Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa, a un xic, de nacionalitat pakistanesa i 20 anys, acusat de robar més de 2.000 euros a una venedora de loteria. A demés, l’ara detingut l’hauria deixat sense coneixement quan la dona entrava en el portal de sa casa, segons han informat fonts de la comissaria provincial.

 

L’assalt es va produir fa menys d’un mes, al migdia, quan la víctima acabava d’entrar al portal de sa casa. En eixe moment, el xic, que ja es trobava en el portal, es va col·locar darrere de la denunciant i li envoltà el coll amb el braç, fent pressió fins a deixar-la sense coneixement. Este tipo de robatoris amb violència és coneguda com a ‘matalleó‘ i entranya un gran risc per a la persona agredida, segons les mateixes fonts.

 

Una volta sense coneixement, l’autor va aprofitar per a robar la recaptació i els diners que portava la víctima, més de 2.000 euros. També li va furtar gran quantitat de loteria, un TPV de cobrament i tres telèfons mòbils.

 

El Grup IV de la Policia Judicial de Benidorm ha sigut l’encarregada de la investigació. A partir de la declaració de la denunciant i de la descripció de l’assaltant, els agents van estudiar les imàtgens captades per les càmeres de seguretat de la zona i van centrar els seus esforços en trobar testimonis.

 

Les investigacions van permetre identificar al possible autor, que va ser reconegut per la víctima de l’atracament. A partir d’ací, es va establir un dispositiu policial per a localitzar al sospitós, que va ser arrestat pels policies de la Comissaria de Policia Nacional de Benidorm. Una volta detingut es va fer un registre en sa casa per a localitzar algun dels objectes furtats. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.