Detingut per deixar inconscient a una venedora de loteria i furtar-li la recaptació en Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa, a un xic, de nacionalitat pakistanesa i 20 anys, acusat de robar més de 2.000 euros a una venedora de loteria. A demés, l’ara detingut l’hauria deixat sense coneixement quan la dona entrava en el portal de sa casa, segons han informat fonts de la comissaria provincial.

 

L’assalt es va produir fa menys d’un mes, al migdia, quan la víctima acabava d’entrar al portal de sa casa. En eixe moment, el xic, que ja es trobava en el portal, es va col·locar darrere de la denunciant i li envoltà el coll amb el braç, fent pressió fins a deixar-la sense coneixement. Este tipo de robatoris amb violència és coneguda com a ‘matalleó‘ i entranya un gran risc per a la persona agredida, segons les mateixes fonts.

 

Una volta sense coneixement, l’autor va aprofitar per a robar la recaptació i els diners que portava la víctima, més de 2.000 euros. També li va furtar gran quantitat de loteria, un TPV de cobrament i tres telèfons mòbils.

 

El Grup IV de la Policia Judicial de Benidorm ha sigut l’encarregada de la investigació. A partir de la declaració de la denunciant i de la descripció de l’assaltant, els agents van estudiar les imàtgens captades per les càmeres de seguretat de la zona i van centrar els seus esforços en trobar testimonis.

 

Les investigacions van permetre identificar al possible autor, que va ser reconegut per la víctima de l’atracament. A partir d’ací, es va establir un dispositiu policial per a localitzar al sospitós, que va ser arrestat pels policies de la Comissaria de Policia Nacional de Benidorm. Una volta detingut es va fer un registre en sa casa per a localitzar algun dels objectes furtats. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ferit un jove de 21 anys en quedar el seu cotxe atrapat davall d’un camió a Elx

Un jove de 21 anys ha resultat ferit amb policontusions després que el seu cotxe haja quedat atrapat davall d’un camió a la N-340, al terme municipal d’Elx. Els bombers han hagut d’excarcerar-lo i ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elx.

Bernabé acusa Catalá de convertir València en una ciutat col·lapsada

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, acusa l’alcaldessa María José Catalá de convertir València en una ciutat col·lapsada i li reclama que gestione el transport urbà en lloc d’atribuir els problemes al Ministeri de Transport.

Nou Hospital General de Castelló: més llits, més quiròfans i més de 500 milions d’inversió

El nou Hospital General Universitari de Castelló avança amb un pressupost base de 474 milions i una inversió global que superarà els 500 milions, 765 llits i 31 quiròfans, amb l’objectiu de cobrir les necessitats sanitàries de la província per a les pròximes dècades.

Els locals d’oci de València preveuen un descens del 13,1 % de la facturació respecte a 2025

Els locals d’oci de València calculen una caiguda del 13,1 % en la seua facturació respecte a 2025 i reclamen a l’Ajuntament i a la Generalitat una regulació més flexible per a garantir la viabilitat del sector i la convivència veïnal.

Bernabé reclama al PP un gest de respecte cap a les víctimes de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, insta el PP a mostrar un gest clar de respecte cap a les víctimes de la DANA de 2024 i reclama la dimissió de Carlos Mazón com a diputat en Les Corts.

València activa la recollida de la palla d’arròs per a alleujar la faena dels llauradors

El Consell Agrari de València ha posat en marxa el servici de recollida i empacat de la palla d’arròs per a facilitar la campanya als agricultors del terme municipal.

Javier Aguirre agafa les regnes del València CF fins a final de temporada

El tècnic mexicà Javier Aguirre ha signat amb el València CF fins al final de la campanya 2026-27, amb opció d’un any més, i disposarà de tres setmanes per preparar el seu debut per l’aturada de seleccions.

El Benidorm Fest 2027 fixa dates i tornarà a gener sense Eurovisió

El Benidorm Fest 2027 se celebrarà del 23 al 30 de gener i tornarà al seu calendari habitual, però RTVE vol mantindre la suspensió de la participació d’Espanya en Eurovisió.