Un home porta als tribunals el ‘tongo’ del sorteig de la Loteria de Nadal

El bombo de la Loteria de Nadal hauria pogut patir un 'tongo' per a donar el premi gros

Bombo de la Loteria de Nadal | València Diari

 

Va ser una de les notícies del sorteig de la Loteria Nadal més comentades, quasi més que els mateixos guanyadors. Les xarxes es van omplir de queixes denunciant el suposat ‘tongo’ d’un dels treballadors de ‘Loterías y Apuestas del Estado’, dient que hauria introduït una bola manualment dins el bombo. La repercussió ha sigut tal, que un home ha decidit dur el cas a l’Audiència Nacional. 

 

Per a Paco Reina, veí d’Albacete, no van ser convincents les explicacions que va donar l’empresa pública de loteries. És per això que, segons la cadena SER, ha demanat a l’alt tribunal que es pronuncie sobre la polèmica. 

 

Va exigir mesures cautelars

Cal recordar que des de Loterías es va explicar que l’operari va seguir en tot moment el protocol en cas de què una bola rebote i isca fora del bombo. Milers de persones que veien el sorteig en directe, però, no es van creure estos arguments i van parlar obertament de trampes. 

 

Reina és un d’estos ciutadans descontents amb la versió oficial i per això va demanar mesures cautelars a l’Audiència Nacional. Concretament va exigir que es precintara el bombo per a poder comprovar si totes les boles coincidien amb les del sorteig. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.