Una persona detinguda per robar en una casa i apunyalar al propietari en Benlloc

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona com a presumpta autora d’un robatori amb violència i intimidació en la localitat de Benlloc, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), durant el que presumptament va apunyalar amb una navalla al propietari quan el va sorprendre.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, el dia 13 de novembre del passat any es va tindre coneixement de la perpetració d’un robatori amb violència i intimidació en una casa de la localitat, en la que la persona perjudicada comunicava que, després de sentir sorolls en la planta superior, va pujar i va trobar els calaixos de mobles oberts i tot regirat, i es va donar compte que una persona baixava les escales ràpidament.

 

En eixe moment la víctima es va dirigir cap a esta persona, moment en què l’intrús li va clavar una navalla en els dits de la mà esquerra, aprofitant eixe moment per a fugir ràpidament de la casa.

 

Per part dels Guàrdies Civils i després de gestions, es va procedir a prendre diferents declaracions testificals i, unides a altres més tècniques, es va poder identificar al presumpte autor de l’il·lícit penal i localitzar-lo en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló), després del que es va procedir a la seua detenció com a autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades en els Jutjats de Vinaròs en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.