10.7 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Una persona detinguda per robar en una casa i apunyalar al propietari en Benlloc

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona com a presumpta autora d’un robatori amb violència i intimidació en la localitat de Benlloc, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), durant el que presumptament va apunyalar amb una navalla al propietari quan el va sorprendre.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, el dia 13 de novembre del passat any es va tindre coneixement de la perpetració d’un robatori amb violència i intimidació en una casa de la localitat, en la que la persona perjudicada comunicava que, després de sentir sorolls en la planta superior, va pujar i va trobar els calaixos de mobles oberts i tot regirat, i es va donar compte que una persona baixava les escales ràpidament.

 

En eixe moment la víctima es va dirigir cap a esta persona, moment en què l’intrús li va clavar una navalla en els dits de la mà esquerra, aprofitant eixe moment per a fugir ràpidament de la casa.

 

Per part dels Guàrdies Civils i després de gestions, es va procedir a prendre diferents declaracions testificals i, unides a altres més tècniques, es va poder identificar al presumpte autor de l’il·lícit penal i localitzar-lo en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló), després del que es va procedir a la seua detenció com a autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades en els Jutjats de Vinaròs en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.