Una persona detinguda per robar en una casa i apunyalar al propietari en Benlloc

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona com a presumpta autora d’un robatori amb violència i intimidació en la localitat de Benlloc, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), durant el que presumptament va apunyalar amb una navalla al propietari quan el va sorprendre.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, el dia 13 de novembre del passat any es va tindre coneixement de la perpetració d’un robatori amb violència i intimidació en una casa de la localitat, en la que la persona perjudicada comunicava que, després de sentir sorolls en la planta superior, va pujar i va trobar els calaixos de mobles oberts i tot regirat, i es va donar compte que una persona baixava les escales ràpidament.

 

En eixe moment la víctima es va dirigir cap a esta persona, moment en què l’intrús li va clavar una navalla en els dits de la mà esquerra, aprofitant eixe moment per a fugir ràpidament de la casa.

 

Per part dels Guàrdies Civils i després de gestions, es va procedir a prendre diferents declaracions testificals i, unides a altres més tècniques, es va poder identificar al presumpte autor de l’il·lícit penal i localitzar-lo en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló), després del que es va procedir a la seua detenció com a autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades en els Jutjats de Vinaròs en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.