Una persona detinguda per robar en una casa i apunyalar al propietari en Benlloc

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona com a presumpta autora d’un robatori amb violència i intimidació en la localitat de Benlloc, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), durant el que presumptament va apunyalar amb una navalla al propietari quan el va sorprendre.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, el dia 13 de novembre del passat any es va tindre coneixement de la perpetració d’un robatori amb violència i intimidació en una casa de la localitat, en la que la persona perjudicada comunicava que, després de sentir sorolls en la planta superior, va pujar i va trobar els calaixos de mobles oberts i tot regirat, i es va donar compte que una persona baixava les escales ràpidament.

 

En eixe moment la víctima es va dirigir cap a esta persona, moment en què l’intrús li va clavar una navalla en els dits de la mà esquerra, aprofitant eixe moment per a fugir ràpidament de la casa.

 

Per part dels Guàrdies Civils i després de gestions, es va procedir a prendre diferents declaracions testificals i, unides a altres més tècniques, es va poder identificar al presumpte autor de l’il·lícit penal i localitzar-lo en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló), després del que es va procedir a la seua detenció com a autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades en els Jutjats de Vinaròs en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.