Una persona detinguda per robar en una casa i apunyalar al propietari en Benlloc

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona com a presumpta autora d’un robatori amb violència i intimidació en la localitat de Benlloc, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), durant el que presumptament va apunyalar amb una navalla al propietari quan el va sorprendre.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, el dia 13 de novembre del passat any es va tindre coneixement de la perpetració d’un robatori amb violència i intimidació en una casa de la localitat, en la que la persona perjudicada comunicava que, després de sentir sorolls en la planta superior, va pujar i va trobar els calaixos de mobles oberts i tot regirat, i es va donar compte que una persona baixava les escales ràpidament.

 

En eixe moment la víctima es va dirigir cap a esta persona, moment en què l’intrús li va clavar una navalla en els dits de la mà esquerra, aprofitant eixe moment per a fugir ràpidament de la casa.

 

Per part dels Guàrdies Civils i després de gestions, es va procedir a prendre diferents declaracions testificals i, unides a altres més tècniques, es va poder identificar al presumpte autor de l’il·lícit penal i localitzar-lo en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló), després del que es va procedir a la seua detenció com a autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades en els Jutjats de Vinaròs en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.