Una persona mor en una explosió en un pàrquing a Viladecans

Una persona ha mort este dijous, 30 de novembre, al migdia en una explosió que ha generat un incendi en un pàrquing de Viladecans, segons han informat els Bombers de la Generalitat.

  

Els fets s'han produït al voltant de les 11.38 hores en un pàrquing subterrani situat en el número sis del carrer Santiago Rossinyol i Prats. L'incendi, que ja està extingit, ha cremat dos vehicles que es trobaven en la primera planta del pàrquing per causes que encara es desconeixen. Els bombers han localitzat dins d'este pàrquing el cadàver d'una persona, que encara està pendent d'identificar.

  

A més, els bombers també han evacuat una altra persona de l'interior de l'ascensor de l'edifici que ha sigut atesa pels serveis mèdics del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i l'han evacuat a l'Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.