Les persones reincidents a donar positiu en alcohol o drogues hauran de tractar-se abans de tornar a conduir

Imagen de un control de alcoholemia de la Guardia Civil de Tráfico.

Imatge d’un control d’alcoholèmia de la Guàrdia Civil de Tràfic. | Cedida

 

 

 

  

  

Els conductors reincidents en alcohol i drogues, és a dir, els que hagen comès dos o més infraccions d’este tipus en menys de dos anys, seran remesos a les autoritats sanitàries perquè avaluen si tenen un problema d’abús o dependència de les substàncies abans de recuperar la vigència del seu carnet.

  

  

  

Esta és una de les mesures que el Ministeri de l’Interior, a través de la Direcció general de trànsit (DGT), reforçarà i aplicarà de forma prioritària i contundent al costat d’altres per a evitar, com ha ocorregut recentment, accidents mortals causats per conductors que s’havien posat al volant després de consumir alcohol o drogues.

  

  

  

Zoido ha dit que si s’estima que els reincidents, -als qui se’ls aplicarà la pèrdua del carnet, com preveu la llei- poden tindre un problema d’abús o addicció a eixes substàncies, han de ser tractats i avaluats per l’autoritat sanitària conforme preveu el Reglament General de Conductors, que en este aspecte s’ha aplicat en molt poques ocasions.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.