Les persones reincidents a donar positiu en alcohol o drogues hauran de tractar-se abans de tornar a conduir

Imagen de un control de alcoholemia de la Guardia Civil de Tráfico.

Imatge d’un control d’alcoholèmia de la Guàrdia Civil de Tràfic. | Cedida

 

 

 

  

  

Els conductors reincidents en alcohol i drogues, és a dir, els que hagen comès dos o més infraccions d’este tipus en menys de dos anys, seran remesos a les autoritats sanitàries perquè avaluen si tenen un problema d’abús o dependència de les substàncies abans de recuperar la vigència del seu carnet.

  

  

  

Esta és una de les mesures que el Ministeri de l’Interior, a través de la Direcció general de trànsit (DGT), reforçarà i aplicarà de forma prioritària i contundent al costat d’altres per a evitar, com ha ocorregut recentment, accidents mortals causats per conductors que s’havien posat al volant després de consumir alcohol o drogues.

  

  

  

Zoido ha dit que si s’estima que els reincidents, -als qui se’ls aplicarà la pèrdua del carnet, com preveu la llei- poden tindre un problema d’abús o addicció a eixes substàncies, han de ser tractats i avaluats per l’autoritat sanitària conforme preveu el Reglament General de Conductors, que en este aspecte s’ha aplicat en molt poques ocasions.

 

 

Últimes notícies

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.