Pillen a l’autor de 28 robatoris en casetes de camp en Museros

 

Des de mitjan any 2020 per part de la Guàrdia Civil de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’ha tingut coneixement d’un gran número de robatoris a l’interior de cases de camp i casetes de ferramentes comeses en terme municipal de la localitat de Museros, en la mateixa comarca.

 

Després de detectar l’augment dels robatoris, per part dels agents es van iniciar investigacions a fi de localitzar al presumpte autor o autors d’ells, els que estaven generant alarma social i inseguretat entre els agricultors i propietaris de les casetes, algunes de les que van arribar a ser ocupades, no detectant-se fins a quant de temps després pels seus legítims propietaris amb motiu de l’estat d’alarma actual i la menor mobilitat personal.

 

Els agents de Massamagrell van potenciar, tant la investigació com la vigilància amb patrulles uniformades, amb la finalitat de la identificació de l’autor o autors dels robatoris, centrant els servicis de vigilància en zones agrícoles i en els possibles punts de venda dels objectes robats. 

 

L’autor dels fets és un home de 55 anys

Es van centrar les investigacions sobre unes persones que pogueren estar residint, després de fer la seua prèvia ocupació, en alguna de les casetes de camp de la zona i situats en estes casetes, pogueren dedicar-se a fer els robatoris amb força, si bé la mobilitat de l’autor es reduïa per les restriccions del Covid-19 i que anava espaiant de manera temporal la comissió de fets delictius a fi de no ser detectat.

 

Finalment, fruit de les faenes d’investigació policial fetes es va conseguir l’obtenció d’indicis a fi de relacionar al presumpte autor dels robatoris amb la seua presència en les casetes i la venda d’objectes sostrets, conduint estes investigacions a la detenció d’un home de 55 anys com a presumpte autor de 28 fets delictius.

 

A causa de les investigacions, les que s’ha fet dins del Pla contra les sostraccions en explotacions agrícoles i ramaderes, s’ha procedit a l’esclariment d’1 delicte de furt, 23 delictes de robatori amb força en casetes de camp i 4 delictes de danys. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.