Anuncios

Pillen a l’autor de 28 robatoris en casetes de camp en Museros

 

Des de mitjan any 2020 per part de la Guàrdia Civil de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’ha tingut coneixement d’un gran número de robatoris a l’interior de cases de camp i casetes de ferramentes comeses en terme municipal de la localitat de Museros, en la mateixa comarca.

 

Després de detectar l’augment dels robatoris, per part dels agents es van iniciar investigacions a fi de localitzar al presumpte autor o autors d’ells, els que estaven generant alarma social i inseguretat entre els agricultors i propietaris de les casetes, algunes de les que van arribar a ser ocupades, no detectant-se fins a quant de temps després pels seus legítims propietaris amb motiu de l’estat d’alarma actual i la menor mobilitat personal.

Anuncios

 

Els agents de Massamagrell van potenciar, tant la investigació com la vigilància amb patrulles uniformades, amb la finalitat de la identificació de l’autor o autors dels robatoris, centrant els servicis de vigilància en zones agrícoles i en els possibles punts de venda dels objectes robats. 

 

L’autor dels fets és un home de 55 anys

Es van centrar les investigacions sobre unes persones que pogueren estar residint, després de fer la seua prèvia ocupació, en alguna de les casetes de camp de la zona i situats en estes casetes, pogueren dedicar-se a fer els robatoris amb força, si bé la mobilitat de l’autor es reduïa per les restriccions del Covid-19 i que anava espaiant de manera temporal la comissió de fets delictius a fi de no ser detectat.

 

Finalment, fruit de les faenes d’investigació policial fetes es va conseguir l’obtenció d’indicis a fi de relacionar al presumpte autor dels robatoris amb la seua presència en les casetes i la venda d’objectes sostrets, conduint estes investigacions a la detenció d’un home de 55 anys com a presumpte autor de 28 fets delictius.

 

A causa de les investigacions, les que s’ha fet dins del Pla contra les sostraccions en explotacions agrícoles i ramaderes, s’ha procedit a l’esclariment d’1 delicte de furt, 23 delictes de robatori amb força en casetes de camp i 4 delictes de danys. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios