Pillen a l’autor de 28 robatoris en casetes de camp en Museros

 

Des de mitjan any 2020 per part de la Guàrdia Civil de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’ha tingut coneixement d’un gran número de robatoris a l’interior de cases de camp i casetes de ferramentes comeses en terme municipal de la localitat de Museros, en la mateixa comarca.

 

Després de detectar l’augment dels robatoris, per part dels agents es van iniciar investigacions a fi de localitzar al presumpte autor o autors d’ells, els que estaven generant alarma social i inseguretat entre els agricultors i propietaris de les casetes, algunes de les que van arribar a ser ocupades, no detectant-se fins a quant de temps després pels seus legítims propietaris amb motiu de l’estat d’alarma actual i la menor mobilitat personal.

 

Els agents de Massamagrell van potenciar, tant la investigació com la vigilància amb patrulles uniformades, amb la finalitat de la identificació de l’autor o autors dels robatoris, centrant els servicis de vigilància en zones agrícoles i en els possibles punts de venda dels objectes robats. 

 

L’autor dels fets és un home de 55 anys

Es van centrar les investigacions sobre unes persones que pogueren estar residint, després de fer la seua prèvia ocupació, en alguna de les casetes de camp de la zona i situats en estes casetes, pogueren dedicar-se a fer els robatoris amb força, si bé la mobilitat de l’autor es reduïa per les restriccions del Covid-19 i que anava espaiant de manera temporal la comissió de fets delictius a fi de no ser detectat.

 

Finalment, fruit de les faenes d’investigació policial fetes es va conseguir l’obtenció d’indicis a fi de relacionar al presumpte autor dels robatoris amb la seua presència en les casetes i la venda d’objectes sostrets, conduint estes investigacions a la detenció d’un home de 55 anys com a presumpte autor de 28 fets delictius.

 

A causa de les investigacions, les que s’ha fet dins del Pla contra les sostraccions en explotacions agrícoles i ramaderes, s’ha procedit a l’esclariment d’1 delicte de furt, 23 delictes de robatori amb força en casetes de camp i 4 delictes de danys. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.

Condemnat a 11 anys de presó per set robatoris en vivendes d’Alacant i El Campello

L'Audiència Provincial d'Alacant ha confirmat 11 anys de presó per a un home que va assaltar set vivendes entre gener i febrer de 2025. El tribunal manté els atenuants de reparació del mal i alteració mental i l'agreujant de reincidència.