Pillen a l’autor de 28 robatoris en casetes de camp en Museros

 

Des de mitjan any 2020 per part de la Guàrdia Civil de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’ha tingut coneixement d’un gran número de robatoris a l’interior de cases de camp i casetes de ferramentes comeses en terme municipal de la localitat de Museros, en la mateixa comarca.

 

Després de detectar l’augment dels robatoris, per part dels agents es van iniciar investigacions a fi de localitzar al presumpte autor o autors d’ells, els que estaven generant alarma social i inseguretat entre els agricultors i propietaris de les casetes, algunes de les que van arribar a ser ocupades, no detectant-se fins a quant de temps després pels seus legítims propietaris amb motiu de l’estat d’alarma actual i la menor mobilitat personal.

 

Els agents de Massamagrell van potenciar, tant la investigació com la vigilància amb patrulles uniformades, amb la finalitat de la identificació de l’autor o autors dels robatoris, centrant els servicis de vigilància en zones agrícoles i en els possibles punts de venda dels objectes robats. 

 

L’autor dels fets és un home de 55 anys

Es van centrar les investigacions sobre unes persones que pogueren estar residint, després de fer la seua prèvia ocupació, en alguna de les casetes de camp de la zona i situats en estes casetes, pogueren dedicar-se a fer els robatoris amb força, si bé la mobilitat de l’autor es reduïa per les restriccions del Covid-19 i que anava espaiant de manera temporal la comissió de fets delictius a fi de no ser detectat.

 

Finalment, fruit de les faenes d’investigació policial fetes es va conseguir l’obtenció d’indicis a fi de relacionar al presumpte autor dels robatoris amb la seua presència en les casetes i la venda d’objectes sostrets, conduint estes investigacions a la detenció d’un home de 55 anys com a presumpte autor de 28 fets delictius.

 

A causa de les investigacions, les que s’ha fet dins del Pla contra les sostraccions en explotacions agrícoles i ramaderes, s’ha procedit a l’esclariment d’1 delicte de furt, 23 delictes de robatori amb força en casetes de camp i 4 delictes de danys. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.