Pillen a dos xics que han estafat a entitats bancàries de Borriana

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics de 37 anys com a presumptes autors de diferents delictes d’estafa per estendre xecs en descobert per un valor de 53.160 euros en entitats bancàries de la localitat de Borrina, en la capital de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

L’actuació policial es va iniciar en el mes de maig del passat any quan la representant d’una entitat bancària de la localitat de Borriana va presentar una denúncia davant de la Guàrdia Civil en la que manifestava que es trobaven estudiant dos xecs d’un client de la seua oficina estesos sense fons.

 

Els guàrdies civils van analitzar la documentació aportada per la denunciant i, després de sospitar que en altres entitats bancàries de la localitat pogueren haver intentat cometre el mateix il·lícit, van investigar les circumstàncies i van fer diverses perquisicions. D’eixa manera, van conseguir obtindre altres tres talons per un import total sumant els cinc de més de 53.100 euros.

 

Seguien sempre el mateix mètode per a fer l’estafa

La Guàrdia Civil va poder constatar que la manera d’operar dels presumptes autors sempre seguia el matex mètode. Un d’ells estenia el xec a nom de l’altre, i este últim acudia a una entitat bancària diferent a la dels talons expedits per a tractar de cobrar el mateix al moment.

 

Finalment, els agents investigadors van poder corroborar que en una de les voltes, els presumptes autors van conseguir cobrar per este mètode un xec per valor de 4.200 euros. Els detinguts, juntament amb les diligències instruïdes, han sigut posats a la disposició dels jutjats de Vila-real, en la mateixa comarca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.