Pillen a un home que ha cremat una trentena de contenidors en Alacant

Contenidor cremant a la Gran Via de Sabadell en les protestes del 15 d'octubre del 2019

Els focs s’han originat en diferents punts de la ciutat   | València Diari

 

Esta matinada de diumenge, agents de la Policia Local han detingut en Alacant a un home de 61 anys com a presumpte autor de cremar una trentena de contenidors. Estos fets venen produïnt-se des del passat dijous, i els focs s’originaven de forma simultània i progressiva en la ciutat.  

 

Els agents de la Policia Local van iniciar este divendres un operatiu, per tal de saber qui és l’encarregat d’estos fets i obrir una investigació sobre els focs. Tant els policies com des del consistori, sospitaven que els incendis haurien sigut intencionats. 

 

L’Ajuntament ha anunciat este diumenge la detenció del presumpte responsable, que ha sigut sorprés in fraganti. Durant la passada nit, sobre les 22.25 hores, una veïna ha alertat a la Policia perquè havia vist com una persona estava cremant un contenidor. La testimoni ha facilitat la seua descripció i cap a on es dirigia.

 

Els agents del dispositiu que s’havia organitzat per a resoldre este cas, han localitzat al presumpte responsable dels incendis i l’han detingut al carrer Castellar. El sospitós, portava un encenedor, fulles, cartons, i feia una forta olor de fum.

 

L’home està acusat de provocar els incendis en els carrers de l’Arquitecte Morell, ronda de Melilla, Reis Catòlics, Óscar Esplà, Doctor Just, Carlet, Sant Agatàngelo, Churruca, Salamanca, Alona, Pintor Aparicio, Aguilera, Isabel la Catòlica, Salamanca, Pérez Medina i Arquitecte Guardiola, entre altres. L’Ajuntament ha xifrat els danys en més de 50.000 euros.

 

La Policia Local ha traslladat a la Comissaria al detingut per un presumpte delicte d’incendis provocats. A més, l’home, ha sigut informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i posat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.