Pillen a un home que ha cremat una trentena de contenidors en Alacant

Contenidor cremant a la Gran Via de Sabadell en les protestes del 15 d'octubre del 2019

Els focs s’han originat en diferents punts de la ciutat   | València Diari

 

Esta matinada de diumenge, agents de la Policia Local han detingut en Alacant a un home de 61 anys com a presumpte autor de cremar una trentena de contenidors. Estos fets venen produïnt-se des del passat dijous, i els focs s’originaven de forma simultània i progressiva en la ciutat.  

 

Els agents de la Policia Local van iniciar este divendres un operatiu, per tal de saber qui és l’encarregat d’estos fets i obrir una investigació sobre els focs. Tant els policies com des del consistori, sospitaven que els incendis haurien sigut intencionats. 

 

L’Ajuntament ha anunciat este diumenge la detenció del presumpte responsable, que ha sigut sorprés in fraganti. Durant la passada nit, sobre les 22.25 hores, una veïna ha alertat a la Policia perquè havia vist com una persona estava cremant un contenidor. La testimoni ha facilitat la seua descripció i cap a on es dirigia.

 

Els agents del dispositiu que s’havia organitzat per a resoldre este cas, han localitzat al presumpte responsable dels incendis i l’han detingut al carrer Castellar. El sospitós, portava un encenedor, fulles, cartons, i feia una forta olor de fum.

 

L’home està acusat de provocar els incendis en els carrers de l’Arquitecte Morell, ronda de Melilla, Reis Catòlics, Óscar Esplà, Doctor Just, Carlet, Sant Agatàngelo, Churruca, Salamanca, Alona, Pintor Aparicio, Aguilera, Isabel la Catòlica, Salamanca, Pérez Medina i Arquitecte Guardiola, entre altres. L’Ajuntament ha xifrat els danys en més de 50.000 euros.

 

La Policia Local ha traslladat a la Comissaria al detingut per un presumpte delicte d’incendis provocats. A més, l’home, ha sigut informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i posat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.