Pillen a un home que ha cremat una trentena de contenidors en Alacant

Contenidor cremant a la Gran Via de Sabadell en les protestes del 15 d'octubre del 2019

Els focs s’han originat en diferents punts de la ciutat   | València Diari

 

Esta matinada de diumenge, agents de la Policia Local han detingut en Alacant a un home de 61 anys com a presumpte autor de cremar una trentena de contenidors. Estos fets venen produïnt-se des del passat dijous, i els focs s’originaven de forma simultània i progressiva en la ciutat.  

 

Els agents de la Policia Local van iniciar este divendres un operatiu, per tal de saber qui és l’encarregat d’estos fets i obrir una investigació sobre els focs. Tant els policies com des del consistori, sospitaven que els incendis haurien sigut intencionats. 

 

L’Ajuntament ha anunciat este diumenge la detenció del presumpte responsable, que ha sigut sorprés in fraganti. Durant la passada nit, sobre les 22.25 hores, una veïna ha alertat a la Policia perquè havia vist com una persona estava cremant un contenidor. La testimoni ha facilitat la seua descripció i cap a on es dirigia.

 

Els agents del dispositiu que s’havia organitzat per a resoldre este cas, han localitzat al presumpte responsable dels incendis i l’han detingut al carrer Castellar. El sospitós, portava un encenedor, fulles, cartons, i feia una forta olor de fum.

 

L’home està acusat de provocar els incendis en els carrers de l’Arquitecte Morell, ronda de Melilla, Reis Catòlics, Óscar Esplà, Doctor Just, Carlet, Sant Agatàngelo, Churruca, Salamanca, Alona, Pintor Aparicio, Aguilera, Isabel la Catòlica, Salamanca, Pérez Medina i Arquitecte Guardiola, entre altres. L’Ajuntament ha xifrat els danys en més de 50.000 euros.

 

La Policia Local ha traslladat a la Comissaria al detingut per un presumpte delicte d’incendis provocats. A més, l’home, ha sigut informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i posat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.