Pillen a un home que ha cremat una trentena de contenidors en Alacant

Contenidor cremant a la Gran Via de Sabadell en les protestes del 15 d'octubre del 2019

Els focs s’han originat en diferents punts de la ciutat   | València Diari

 

Esta matinada de diumenge, agents de la Policia Local han detingut en Alacant a un home de 61 anys com a presumpte autor de cremar una trentena de contenidors. Estos fets venen produïnt-se des del passat dijous, i els focs s’originaven de forma simultània i progressiva en la ciutat.  

 

Els agents de la Policia Local van iniciar este divendres un operatiu, per tal de saber qui és l’encarregat d’estos fets i obrir una investigació sobre els focs. Tant els policies com des del consistori, sospitaven que els incendis haurien sigut intencionats. 

 

L’Ajuntament ha anunciat este diumenge la detenció del presumpte responsable, que ha sigut sorprés in fraganti. Durant la passada nit, sobre les 22.25 hores, una veïna ha alertat a la Policia perquè havia vist com una persona estava cremant un contenidor. La testimoni ha facilitat la seua descripció i cap a on es dirigia.

 

Els agents del dispositiu que s’havia organitzat per a resoldre este cas, han localitzat al presumpte responsable dels incendis i l’han detingut al carrer Castellar. El sospitós, portava un encenedor, fulles, cartons, i feia una forta olor de fum.

 

L’home està acusat de provocar els incendis en els carrers de l’Arquitecte Morell, ronda de Melilla, Reis Catòlics, Óscar Esplà, Doctor Just, Carlet, Sant Agatàngelo, Churruca, Salamanca, Alona, Pintor Aparicio, Aguilera, Isabel la Catòlica, Salamanca, Pérez Medina i Arquitecte Guardiola, entre altres. L’Ajuntament ha xifrat els danys en més de 50.000 euros.

 

La Policia Local ha traslladat a la Comissaria al detingut per un presumpte delicte d’incendis provocats. A més, l’home, ha sigut informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i posat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.