La Policia Local d’Alacant intervé en un accident de cotxe en el que la responsable ha arrancat un radar

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que este dimecres ha ocorregut un accident en l’avinguda d’Elx afectant el radar de trànsit, a causa de la col·lisió d’un cotxe contra el cinemòmetre que l’ha arrancat de la seua base i ha quedant danyat i caigut sobre la vorera, sense que la conductora resultara ferida.

 

Segons fonts policials l’accident ha ocorregut cap a les 23.00 hores, fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats de Policia Local i les primeres investigacions de la Unitat d’Atestats han determinat que l’accident ha ocorregut quan un cotxe que circulava en l’eixida de la via, ha perdut el control i provocat una col·lisió contra el pal de subjecció del cinemòmetre, arrancant-lo de la seua base i quedant totalment afectat.

Els agents policials han auxiliat a la conductora després de la seua arribada a l’accident que no ha resultat ferida, i se li ha fet la prova d’alcoholèmia, donant un resultat positiu per circular baix la influència de l’alcohol, quadruplicant la taxa permesa, i s’han instruït diligències judicials, immobilitzant el vehicle.

 

A demés la Unitat d’Atestats del Servici Nocturn de Policia Local, instruïa també un atestat per la conducció d’un ciclomotor que circulava sense el permís de conduir, que ha sigut interceptat en   l’avinguda d’Elx amb el carrer de Mèxic.

 

La Policia Local ha parat al ciclomotor per falta d’enllumenat, i després d’identificar-lo ha comprovat que no tenia de permís de conduir, no havia passat la Inspecció Tècnica i també faltava de segur en vigor, per això ha sigut citat per a juí ràpid i el vehicle ha sigut traslladat al depòsit municipal.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU