La Policia Local d’Alacant intervé en un accident de cotxe en el que la responsable ha arrancat un radar

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que este dimecres ha ocorregut un accident en l’avinguda d’Elx afectant el radar de trànsit, a causa de la col·lisió d’un cotxe contra el cinemòmetre que l’ha arrancat de la seua base i ha quedant danyat i caigut sobre la vorera, sense que la conductora resultara ferida.

 

Segons fonts policials l’accident ha ocorregut cap a les 23.00 hores, fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats de Policia Local i les primeres investigacions de la Unitat d’Atestats han determinat que l’accident ha ocorregut quan un cotxe que circulava en l’eixida de la via, ha perdut el control i provocat una col·lisió contra el pal de subjecció del cinemòmetre, arrancant-lo de la seua base i quedant totalment afectat.

Els agents policials han auxiliat a la conductora després de la seua arribada a l’accident que no ha resultat ferida, i se li ha fet la prova d’alcoholèmia, donant un resultat positiu per circular baix la influència de l’alcohol, quadruplicant la taxa permesa, i s’han instruït diligències judicials, immobilitzant el vehicle.

 

A demés la Unitat d’Atestats del Servici Nocturn de Policia Local, instruïa també un atestat per la conducció d’un ciclomotor que circulava sense el permís de conduir, que ha sigut interceptat en   l’avinguda d’Elx amb el carrer de Mèxic.

 

La Policia Local ha parat al ciclomotor per falta d’enllumenat, i després d’identificar-lo ha comprovat que no tenia de permís de conduir, no havia passat la Inspecció Tècnica i també faltava de segur en vigor, per això ha sigut citat per a juí ràpid i el vehicle ha sigut traslladat al depòsit municipal.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.