La Policia Local d’Alacant intervé en un accident de cotxe en el que la responsable ha arrancat un radar

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que este dimecres ha ocorregut un accident en l’avinguda d’Elx afectant el radar de trànsit, a causa de la col·lisió d’un cotxe contra el cinemòmetre que l’ha arrancat de la seua base i ha quedant danyat i caigut sobre la vorera, sense que la conductora resultara ferida.

 

Segons fonts policials l’accident ha ocorregut cap a les 23.00 hores, fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats de Policia Local i les primeres investigacions de la Unitat d’Atestats han determinat que l’accident ha ocorregut quan un cotxe que circulava en l’eixida de la via, ha perdut el control i provocat una col·lisió contra el pal de subjecció del cinemòmetre, arrancant-lo de la seua base i quedant totalment afectat.

Els agents policials han auxiliat a la conductora després de la seua arribada a l’accident que no ha resultat ferida, i se li ha fet la prova d’alcoholèmia, donant un resultat positiu per circular baix la influència de l’alcohol, quadruplicant la taxa permesa, i s’han instruït diligències judicials, immobilitzant el vehicle.

 

A demés la Unitat d’Atestats del Servici Nocturn de Policia Local, instruïa també un atestat per la conducció d’un ciclomotor que circulava sense el permís de conduir, que ha sigut interceptat en   l’avinguda d’Elx amb el carrer de Mèxic.

 

La Policia Local ha parat al ciclomotor per falta d’enllumenat, i després d’identificar-lo ha comprovat que no tenia de permís de conduir, no havia passat la Inspecció Tècnica i també faltava de segur en vigor, per això ha sigut citat per a juí ràpid i el vehicle ha sigut traslladat al depòsit municipal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.