La Policia Local d’Alacant intervé en un accident de cotxe en el que la responsable ha arrancat un radar

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que este dimecres ha ocorregut un accident en l’avinguda d’Elx afectant el radar de trànsit, a causa de la col·lisió d’un cotxe contra el cinemòmetre que l’ha arrancat de la seua base i ha quedant danyat i caigut sobre la vorera, sense que la conductora resultara ferida.

 

Segons fonts policials l’accident ha ocorregut cap a les 23.00 hores, fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats de Policia Local i les primeres investigacions de la Unitat d’Atestats han determinat que l’accident ha ocorregut quan un cotxe que circulava en l’eixida de la via, ha perdut el control i provocat una col·lisió contra el pal de subjecció del cinemòmetre, arrancant-lo de la seua base i quedant totalment afectat.

Els agents policials han auxiliat a la conductora després de la seua arribada a l’accident que no ha resultat ferida, i se li ha fet la prova d’alcoholèmia, donant un resultat positiu per circular baix la influència de l’alcohol, quadruplicant la taxa permesa, i s’han instruït diligències judicials, immobilitzant el vehicle.

 

A demés la Unitat d’Atestats del Servici Nocturn de Policia Local, instruïa també un atestat per la conducció d’un ciclomotor que circulava sense el permís de conduir, que ha sigut interceptat en   l’avinguda d’Elx amb el carrer de Mèxic.

 

La Policia Local ha parat al ciclomotor per falta d’enllumenat, i després d’identificar-lo ha comprovat que no tenia de permís de conduir, no havia passat la Inspecció Tècnica i també faltava de segur en vigor, per això ha sigut citat per a juí ràpid i el vehicle ha sigut traslladat al depòsit municipal.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.