La Policia Local d’Alacant intervé en un accident de cotxe en el que la responsable ha arrancat un radar

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que este dimecres ha ocorregut un accident en l’avinguda d’Elx afectant el radar de trànsit, a causa de la col·lisió d’un cotxe contra el cinemòmetre que l’ha arrancat de la seua base i ha quedant danyat i caigut sobre la vorera, sense que la conductora resultara ferida.

 

Segons fonts policials l’accident ha ocorregut cap a les 23.00 hores, fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats de Policia Local i les primeres investigacions de la Unitat d’Atestats han determinat que l’accident ha ocorregut quan un cotxe que circulava en l’eixida de la via, ha perdut el control i provocat una col·lisió contra el pal de subjecció del cinemòmetre, arrancant-lo de la seua base i quedant totalment afectat.

Els agents policials han auxiliat a la conductora després de la seua arribada a l’accident que no ha resultat ferida, i se li ha fet la prova d’alcoholèmia, donant un resultat positiu per circular baix la influència de l’alcohol, quadruplicant la taxa permesa, i s’han instruït diligències judicials, immobilitzant el vehicle.

 

A demés la Unitat d’Atestats del Servici Nocturn de Policia Local, instruïa també un atestat per la conducció d’un ciclomotor que circulava sense el permís de conduir, que ha sigut interceptat en   l’avinguda d’Elx amb el carrer de Mèxic.

 

La Policia Local ha parat al ciclomotor per falta d’enllumenat, i després d’identificar-lo ha comprovat que no tenia de permís de conduir, no havia passat la Inspecció Tècnica i també faltava de segur en vigor, per això ha sigut citat per a juí ràpid i el vehicle ha sigut traslladat al depòsit municipal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.