Tanquen un pub en Alacant per incomplir les distàncies de seguretat i l’horari de tancament

 

Esta nit de diumenge, 27 de setembre, els agents de la Policia Local d’Alacant, han localitzat obert un establiment destinat a l’activitat de pub en la Plaça Vicente Mujica. Este local està destinat a l’oci nocturn i té prohibida la seua obertura dins de les mesures de seguretat i sanitàries.

 

Dins del local, les autoritats van comprovar que a l’interior de l’establiment tenien clients consumint, amb música, i les persones que es trobaven en la barra no guardaven la distància de seguretat, ni tampoc es mantenia la distància entre taules.

 

Per estos fets, la Policia va desallotjar a les 58 persones que estaven dins del local, procedint-se al tancament del local, i es va decretar una acta per l’obertura del pub i l’incompliment de les mesures de prevenció que suposen risc de contagi per Covid-19.

 

D’altra banda, en matèria de soroll, esta passada nit, la Policia d’Alacant va acudir cap a les 04.00 hores a dos domicilis dels carrers Tinent Llorca i una altra en el carrer Còlon, per a intervindre paral·lelament en dos festes privades, a on els inquilins han sigut denunciats per generar molèsties al veïnat per celebrar festes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.