Tanquen un pub en Alacant per incomplir les distàncies de seguretat i l’horari de tancament

 

Esta nit de diumenge, 27 de setembre, els agents de la Policia Local d’Alacant, han localitzat obert un establiment destinat a l’activitat de pub en la Plaça Vicente Mujica. Este local està destinat a l’oci nocturn i té prohibida la seua obertura dins de les mesures de seguretat i sanitàries.

 

Dins del local, les autoritats van comprovar que a l’interior de l’establiment tenien clients consumint, amb música, i les persones que es trobaven en la barra no guardaven la distància de seguretat, ni tampoc es mantenia la distància entre taules.

 

Per estos fets, la Policia va desallotjar a les 58 persones que estaven dins del local, procedint-se al tancament del local, i es va decretar una acta per l’obertura del pub i l’incompliment de les mesures de prevenció que suposen risc de contagi per Covid-19.

 

D’altra banda, en matèria de soroll, esta passada nit, la Policia d’Alacant va acudir cap a les 04.00 hores a dos domicilis dels carrers Tinent Llorca i una altra en el carrer Còlon, per a intervindre paral·lelament en dos festes privades, a on els inquilins han sigut denunciats per generar molèsties al veïnat per celebrar festes.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.