Tanquen un pub en Alacant per incomplir les distàncies de seguretat i l’horari de tancament

 

Esta nit de diumenge, 27 de setembre, els agents de la Policia Local d’Alacant, han localitzat obert un establiment destinat a l’activitat de pub en la Plaça Vicente Mujica. Este local està destinat a l’oci nocturn i té prohibida la seua obertura dins de les mesures de seguretat i sanitàries.

 

Dins del local, les autoritats van comprovar que a l’interior de l’establiment tenien clients consumint, amb música, i les persones que es trobaven en la barra no guardaven la distància de seguretat, ni tampoc es mantenia la distància entre taules.

 

Per estos fets, la Policia va desallotjar a les 58 persones que estaven dins del local, procedint-se al tancament del local, i es va decretar una acta per l’obertura del pub i l’incompliment de les mesures de prevenció que suposen risc de contagi per Covid-19.

 

D’altra banda, en matèria de soroll, esta passada nit, la Policia d’Alacant va acudir cap a les 04.00 hores a dos domicilis dels carrers Tinent Llorca i una altra en el carrer Còlon, per a intervindre paral·lelament en dos festes privades, a on els inquilins han sigut denunciats per generar molèsties al veïnat per celebrar festes.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.