Tanquen un pub en Alacant per incomplir les distàncies de seguretat i l’horari de tancament

 

Esta nit de diumenge, 27 de setembre, els agents de la Policia Local d’Alacant, han localitzat obert un establiment destinat a l’activitat de pub en la Plaça Vicente Mujica. Este local està destinat a l’oci nocturn i té prohibida la seua obertura dins de les mesures de seguretat i sanitàries.

 

Dins del local, les autoritats van comprovar que a l’interior de l’establiment tenien clients consumint, amb música, i les persones que es trobaven en la barra no guardaven la distància de seguretat, ni tampoc es mantenia la distància entre taules.

 

Per estos fets, la Policia va desallotjar a les 58 persones que estaven dins del local, procedint-se al tancament del local, i es va decretar una acta per l’obertura del pub i l’incompliment de les mesures de prevenció que suposen risc de contagi per Covid-19.

 

D’altra banda, en matèria de soroll, esta passada nit, la Policia d’Alacant va acudir cap a les 04.00 hores a dos domicilis dels carrers Tinent Llorca i una altra en el carrer Còlon, per a intervindre paral·lelament en dos festes privades, a on els inquilins han sigut denunciats per generar molèsties al veïnat per celebrar festes.

Últimes notícies

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.