10.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Tanquen un pub en Alacant per incomplir les distàncies de seguretat i l’horari de tancament

 

Esta nit de diumenge, 27 de setembre, els agents de la Policia Local d’Alacant, han localitzat obert un establiment destinat a l’activitat de pub en la Plaça Vicente Mujica. Este local està destinat a l’oci nocturn i té prohibida la seua obertura dins de les mesures de seguretat i sanitàries.

 

Dins del local, les autoritats van comprovar que a l’interior de l’establiment tenien clients consumint, amb música, i les persones que es trobaven en la barra no guardaven la distància de seguretat, ni tampoc es mantenia la distància entre taules.

 

Per estos fets, la Policia va desallotjar a les 58 persones que estaven dins del local, procedint-se al tancament del local, i es va decretar una acta per l’obertura del pub i l’incompliment de les mesures de prevenció que suposen risc de contagi per Covid-19.

 

D’altra banda, en matèria de soroll, esta passada nit, la Policia d’Alacant va acudir cap a les 04.00 hores a dos domicilis dels carrers Tinent Llorca i una altra en el carrer Còlon, per a intervindre paral·lelament en dos festes privades, a on els inquilins han sigut denunciats per generar molèsties al veïnat per celebrar festes.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.