Un policia local de Castelló conduïx borratxo i pega a fugir d’un control dels seus companys

 

Un policia local de Castelló està sent investigat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per conduir borratxo estes festes de Nadal i, a demés, pegar a fugir quan els seus companys del cos municipal li van demanar que no agarrarà el cotxe en eixes condicions.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, l’investigat, un home de 38 anys, que porta treballant en la Policia Local uns deu anys, es trobava de festa en la nit del 23 de desembre

 

L’home va ser vist per altres agents quan anava a peu pel carrer, en companyia d’amics. El seu estat d’embriaguesa era més que evident. Per este motiu, els seus companys li van demanar que es dirigirà cap a sa casa. Es donava la circumstància, a demés, que estava molt pròxim el toc de queda establit a les 23.00 hores.

 

L’home no va fer cas a les indicacions dels seus companys

L’investigat no va fer cas i la resta dels agents es van oferir a fer-li un test d’alcoholèmia perquè vera que excedia la taxa màxima d’alcohol permesa (0,25 mg/l). El mateix va llançar un resultat de 0,90 mg/l, pràcticament el quàdruple del legal.

A pesar de les evidències, el policia local va fer cas omís dels consells i es va dirigir cap al seu cotxe, pegant a fugir del lloc. La patrulla el va perseguir per alguns carrers, però van decidir no continuar per a no posar en risc a altres usuaris de la via. Estant l’agent municipal perfectament identificat, no hi havia risc que isquera impune dels fets relatats.

 

Els companys de l’investigat van confeccionar un atestat que recollirà els fets i que ja es troba a disposició judicial. El policia està investigat per un delicte contra la seguretat viària i, alhora, se li ha obert un expedient disciplinari.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.