Un policia local de Castelló conduïx borratxo i pega a fugir d’un control dels seus companys

 

Un policia local de Castelló està sent investigat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per conduir borratxo estes festes de Nadal i, a demés, pegar a fugir quan els seus companys del cos municipal li van demanar que no agarrarà el cotxe en eixes condicions.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, l’investigat, un home de 38 anys, que porta treballant en la Policia Local uns deu anys, es trobava de festa en la nit del 23 de desembre

 

L’home va ser vist per altres agents quan anava a peu pel carrer, en companyia d’amics. El seu estat d’embriaguesa era més que evident. Per este motiu, els seus companys li van demanar que es dirigirà cap a sa casa. Es donava la circumstància, a demés, que estava molt pròxim el toc de queda establit a les 23.00 hores.

 

L’home no va fer cas a les indicacions dels seus companys

L’investigat no va fer cas i la resta dels agents es van oferir a fer-li un test d’alcoholèmia perquè vera que excedia la taxa màxima d’alcohol permesa (0,25 mg/l). El mateix va llançar un resultat de 0,90 mg/l, pràcticament el quàdruple del legal.

A pesar de les evidències, el policia local va fer cas omís dels consells i es va dirigir cap al seu cotxe, pegant a fugir del lloc. La patrulla el va perseguir per alguns carrers, però van decidir no continuar per a no posar en risc a altres usuaris de la via. Estant l’agent municipal perfectament identificat, no hi havia risc que isquera impune dels fets relatats.

 

Els companys de l’investigat van confeccionar un atestat que recollirà els fets i que ja es troba a disposició judicial. El policia està investigat per un delicte contra la seguretat viària i, alhora, se li ha obert un expedient disciplinari.

Últimes notícies

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.
FILMOTECA D'ESTIU