Un policia local de Castelló conduïx borratxo i pega a fugir d’un control dels seus companys

 

Un policia local de Castelló està sent investigat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per conduir borratxo estes festes de Nadal i, a demés, pegar a fugir quan els seus companys del cos municipal li van demanar que no agarrarà el cotxe en eixes condicions.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, l’investigat, un home de 38 anys, que porta treballant en la Policia Local uns deu anys, es trobava de festa en la nit del 23 de desembre

 

L’home va ser vist per altres agents quan anava a peu pel carrer, en companyia d’amics. El seu estat d’embriaguesa era més que evident. Per este motiu, els seus companys li van demanar que es dirigirà cap a sa casa. Es donava la circumstància, a demés, que estava molt pròxim el toc de queda establit a les 23.00 hores.

 

L’home no va fer cas a les indicacions dels seus companys

L’investigat no va fer cas i la resta dels agents es van oferir a fer-li un test d’alcoholèmia perquè vera que excedia la taxa màxima d’alcohol permesa (0,25 mg/l). El mateix va llançar un resultat de 0,90 mg/l, pràcticament el quàdruple del legal.

A pesar de les evidències, el policia local va fer cas omís dels consells i es va dirigir cap al seu cotxe, pegant a fugir del lloc. La patrulla el va perseguir per alguns carrers, però van decidir no continuar per a no posar en risc a altres usuaris de la via. Estant l’agent municipal perfectament identificat, no hi havia risc que isquera impune dels fets relatats.

 

Els companys de l’investigat van confeccionar un atestat que recollirà els fets i que ja es troba a disposició judicial. El policia està investigat per un delicte contra la seguretat viària i, alhora, se li ha obert un expedient disciplinari.

Últimes notícies

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.

Benavent defensa que la prioritat és ajudar les persones vulnerables sense distingir raça

L’arquebisbe de València, Enrique Benavent, remarca que per als cristians compta sobretot la vulnerabilitat de les persones, sense diferenciar raça, origen o religió, i destaca el paper del valencià, les dones, Càritas i l’educació en l’Església actual.

Retirat un bidó contaminant que vagava a la deriva davant la costa d’Altea

La Creu Roja i Salvament Marítim han retirat un bidó contaminant que flotava a la deriva davant Cap Negret, al terme d’Altea, i l’han traslladat al port per al tractament adequat.

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.