Un policia local de Castelló conduïx borratxo i pega a fugir d’un control dels seus companys

 

Un policia local de Castelló està sent investigat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per conduir borratxo estes festes de Nadal i, a demés, pegar a fugir quan els seus companys del cos municipal li van demanar que no agarrarà el cotxe en eixes condicions.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, l’investigat, un home de 38 anys, que porta treballant en la Policia Local uns deu anys, es trobava de festa en la nit del 23 de desembre

 

L’home va ser vist per altres agents quan anava a peu pel carrer, en companyia d’amics. El seu estat d’embriaguesa era més que evident. Per este motiu, els seus companys li van demanar que es dirigirà cap a sa casa. Es donava la circumstància, a demés, que estava molt pròxim el toc de queda establit a les 23.00 hores.

 

L’home no va fer cas a les indicacions dels seus companys

L’investigat no va fer cas i la resta dels agents es van oferir a fer-li un test d’alcoholèmia perquè vera que excedia la taxa màxima d’alcohol permesa (0,25 mg/l). El mateix va llançar un resultat de 0,90 mg/l, pràcticament el quàdruple del legal.

A pesar de les evidències, el policia local va fer cas omís dels consells i es va dirigir cap al seu cotxe, pegant a fugir del lloc. La patrulla el va perseguir per alguns carrers, però van decidir no continuar per a no posar en risc a altres usuaris de la via. Estant l’agent municipal perfectament identificat, no hi havia risc que isquera impune dels fets relatats.

 

Els companys de l’investigat van confeccionar un atestat que recollirà els fets i que ja es troba a disposició judicial. El policia està investigat per un delicte contra la seguretat viària i, alhora, se li ha obert un expedient disciplinari.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.