Un policia local de Castelló conduïx borratxo i pega a fugir d’un control dels seus companys

 

Un policia local de Castelló està sent investigat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per conduir borratxo estes festes de Nadal i, a demés, pegar a fugir quan els seus companys del cos municipal li van demanar que no agarrarà el cotxe en eixes condicions.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, l’investigat, un home de 38 anys, que porta treballant en la Policia Local uns deu anys, es trobava de festa en la nit del 23 de desembre

 

L’home va ser vist per altres agents quan anava a peu pel carrer, en companyia d’amics. El seu estat d’embriaguesa era més que evident. Per este motiu, els seus companys li van demanar que es dirigirà cap a sa casa. Es donava la circumstància, a demés, que estava molt pròxim el toc de queda establit a les 23.00 hores.

 

L’home no va fer cas a les indicacions dels seus companys

L’investigat no va fer cas i la resta dels agents es van oferir a fer-li un test d’alcoholèmia perquè vera que excedia la taxa màxima d’alcohol permesa (0,25 mg/l). El mateix va llançar un resultat de 0,90 mg/l, pràcticament el quàdruple del legal.

A pesar de les evidències, el policia local va fer cas omís dels consells i es va dirigir cap al seu cotxe, pegant a fugir del lloc. La patrulla el va perseguir per alguns carrers, però van decidir no continuar per a no posar en risc a altres usuaris de la via. Estant l’agent municipal perfectament identificat, no hi havia risc que isquera impune dels fets relatats.

 

Els companys de l’investigat van confeccionar un atestat que recollirà els fets i que ja es troba a disposició judicial. El policia està investigat per un delicte contra la seguretat viària i, alhora, se li ha obert un expedient disciplinari.

Últimes notícies

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.