La Policia busca a un home per ferir en una baralla al seu company de pis

Tot va ocórrer a Trànsits

El Cos Nacional de Policia busca a un home com a suposat autor de l'agressió que hauria comés ahir al seu company de pis a València, qui va ser atés en un hospital de diverses ferides, pel que pareix per arma blanca. Fonts policials han informat hui a EFE que el succés es va produir sobre les sis de la vesprada d'ahir en un pis situat en l'avinguda de Tamarindos, en el districte de Tránsits, i que va ser un veí qui va alertar a la Policia que s'estava produint una baralla en un domicili particular. A la seua arribada al lloc dels fets, els agents van trobar a un home ferit que els va dir que havia sigut ferit per arma blanca pel seu company de pis, qui ja no es trobava en el pis. La víctima encara no ha presentat denúncia per estos fets i la Policia busca des d'ahir al suposat agressor.

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.