8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La policia conclou que la suposada violació d’un taxista a una jove a València és falsa

 

La Policia Nacional ha determinat que la jove de 22 anys que va afirmar haver patit una violació per part d’un taxista a València estava mentint. Així ho determinaven agents adscrits a la Unitat de Família i Dona després d’analitzar el relat dels fets de la jove.

 

La situació va ocórrer a finals del mes de gener. La jove, acompanyada de sa mare, va anar a denunciar una violació patida a València per part d’un taxista. La xica va ser traslladada a l’hospital per atendre-la i activar el protocol establit per als casos de violació.

 

La jove assegurava que el taxista l’havia recollit en eixir de classe i s’havia desviat del seu camí, portant-la a un garatge on posteriorment la va violar. No obstant això, en dur-se a terme la reconstrucció dels fets i analitzar els possibles camins seguits pel taxista, van començar a trobar-se contradiccions i incoherències amb la declaració inicial de la xica.

 

Finalment, segons Levante-EMV, la jove va confessar que la violació era mentida, i que va ser una excusa donada a la seua família per por. Segons la jove, la família és molt religiosa i no accepta una relació sentimental que ella té. A més, aquell dia va tardar molt a arribar a casa, i davant la situació conflictiva, va inventar la història de la violació.

 

La jove serà investigada com a autora d’un presumpte delicte de simulació de delicte.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.