La policia conclou que la suposada violació d’un taxista a una jove a València és falsa

 

La Policia Nacional ha determinat que la jove de 22 anys que va afirmar haver patit una violació per part d’un taxista a València estava mentint. Així ho determinaven agents adscrits a la Unitat de Família i Dona després d’analitzar el relat dels fets de la jove.

 

La situació va ocórrer a finals del mes de gener. La jove, acompanyada de sa mare, va anar a denunciar una violació patida a València per part d’un taxista. La xica va ser traslladada a l’hospital per atendre-la i activar el protocol establit per als casos de violació.

 

La jove assegurava que el taxista l’havia recollit en eixir de classe i s’havia desviat del seu camí, portant-la a un garatge on posteriorment la va violar. No obstant això, en dur-se a terme la reconstrucció dels fets i analitzar els possibles camins seguits pel taxista, van començar a trobar-se contradiccions i incoherències amb la declaració inicial de la xica.

 

Finalment, segons Levante-EMV, la jove va confessar que la violació era mentida, i que va ser una excusa donada a la seua família per por. Segons la jove, la família és molt religiosa i no accepta una relació sentimental que ella té. A més, aquell dia va tardar molt a arribar a casa, i davant la situació conflictiva, va inventar la història de la violació.

 

La jove serà investigada com a autora d’un presumpte delicte de simulació de delicte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.