La policia conclou que la suposada violació d’un taxista a una jove a València és falsa

 

La Policia Nacional ha determinat que la jove de 22 anys que va afirmar haver patit una violació per part d’un taxista a València estava mentint. Així ho determinaven agents adscrits a la Unitat de Família i Dona després d’analitzar el relat dels fets de la jove.

 

La situació va ocórrer a finals del mes de gener. La jove, acompanyada de sa mare, va anar a denunciar una violació patida a València per part d’un taxista. La xica va ser traslladada a l’hospital per atendre-la i activar el protocol establit per als casos de violació.

 

La jove assegurava que el taxista l’havia recollit en eixir de classe i s’havia desviat del seu camí, portant-la a un garatge on posteriorment la va violar. No obstant això, en dur-se a terme la reconstrucció dels fets i analitzar els possibles camins seguits pel taxista, van començar a trobar-se contradiccions i incoherències amb la declaració inicial de la xica.

 

Finalment, segons Levante-EMV, la jove va confessar que la violació era mentida, i que va ser una excusa donada a la seua família per por. Segons la jove, la família és molt religiosa i no accepta una relació sentimental que ella té. A més, aquell dia va tardar molt a arribar a casa, i davant la situació conflictiva, va inventar la història de la violació.

 

La jove serà investigada com a autora d’un presumpte delicte de simulació de delicte.

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.