La policia conclou que la suposada violació d’un taxista a una jove a València és falsa

 

La Policia Nacional ha determinat que la jove de 22 anys que va afirmar haver patit una violació per part d’un taxista a València estava mentint. Així ho determinaven agents adscrits a la Unitat de Família i Dona després d’analitzar el relat dels fets de la jove.

 

La situació va ocórrer a finals del mes de gener. La jove, acompanyada de sa mare, va anar a denunciar una violació patida a València per part d’un taxista. La xica va ser traslladada a l’hospital per atendre-la i activar el protocol establit per als casos de violació.

 

La jove assegurava que el taxista l’havia recollit en eixir de classe i s’havia desviat del seu camí, portant-la a un garatge on posteriorment la va violar. No obstant això, en dur-se a terme la reconstrucció dels fets i analitzar els possibles camins seguits pel taxista, van començar a trobar-se contradiccions i incoherències amb la declaració inicial de la xica.

 

Finalment, segons Levante-EMV, la jove va confessar que la violació era mentida, i que va ser una excusa donada a la seua família per por. Segons la jove, la família és molt religiosa i no accepta una relació sentimental que ella té. A més, aquell dia va tardar molt a arribar a casa, i davant la situació conflictiva, va inventar la història de la violació.

 

La jove serà investigada com a autora d’un presumpte delicte de simulació de delicte.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.