La policia conclou que la suposada violació d’un taxista a una jove a València és falsa

 

La Policia Nacional ha determinat que la jove de 22 anys que va afirmar haver patit una violació per part d’un taxista a València estava mentint. Així ho determinaven agents adscrits a la Unitat de Família i Dona després d’analitzar el relat dels fets de la jove.

 

La situació va ocórrer a finals del mes de gener. La jove, acompanyada de sa mare, va anar a denunciar una violació patida a València per part d’un taxista. La xica va ser traslladada a l’hospital per atendre-la i activar el protocol establit per als casos de violació.

 

La jove assegurava que el taxista l’havia recollit en eixir de classe i s’havia desviat del seu camí, portant-la a un garatge on posteriorment la va violar. No obstant això, en dur-se a terme la reconstrucció dels fets i analitzar els possibles camins seguits pel taxista, van començar a trobar-se contradiccions i incoherències amb la declaració inicial de la xica.

 

Finalment, segons Levante-EMV, la jove va confessar que la violació era mentida, i que va ser una excusa donada a la seua família per por. Segons la jove, la família és molt religiosa i no accepta una relació sentimental que ella té. A més, aquell dia va tardar molt a arribar a casa, i davant la situació conflictiva, va inventar la història de la violació.

 

La jove serà investigada com a autora d’un presumpte delicte de simulació de delicte.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.