La Policia descobrix en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals de pòquer

 

Agents de la Policia Nacional han descobert en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals multitudinàries de pòquer en una actuació en la que han detingut a una persona. El local, que durant el dia funcionava com a tenda de productes gurmet, tenia una porta oculta en una de les seues prestatgeries, que donava accés a una habitació contigua condicionada com una sala de festes, sense llicència d’obertura i sense respectar les normes sanitàries del Covid-19.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, en el registre, els policies van intervindre més de nou grams de cocaïna preparats per a la seua venda, a demés d’un maletí amb altres onze grams, una bàscula de precisió i 420 euros. En l’actuació, els agents han detingut al propietari de l’establiment, una formatgeria-vinoteca.

 

En el local, per la nit presumptament se servien begudes alcohòliques, s’organitzaven timbes de jocs d’atzar i es traficava amb substàncies estupefaents, sense respectar les preceptives restriccions d’aforament i distanciament social imposades per la pandèmia del Covid-19.

 

No tenia llicència

La intervenció s’emmarca en els dispositius que la Policia Nacional fet en la ciutat d’Alacant amb la finalitat de controlar les restriccions d’aforament, horari i l’ús de mascaretes. Els agents van tindre coneixement que en un local podrien estar reunint-se, de manera clandestina i fora de l’horari permés, un número important de persones.

 

Segons les informacions obtingudes, a voltes les reunions superaven les 30 o 40 persones en unes partides que s’organitzaven a través d’aplicacions de missatgeria instantània i les xarxes socials. Després d’analitzar eixa informació, es va posar en marxa el dispositiu policial especial i els agents van vore a persones entrar en el local, moment en el que van ser interceptats, resultant ser un d’ells el propietari.

 

Després d’examinar l’establiment, els agents van descobrir que una de les prestatgeries de la botiga era en realitat una porta oculta que donava accés a una habitació condicionada com una sala de festes, a on segons va manifestar el propi amo se servia alcohol i s’organitzaven timbes de pòquer, segons la Policia.

 

Per tot això, els agents van detindre al propietari de l’establiment com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Posteriorment es va sol·licitar la col·laboració de la Policia Local d’Alacant que es va personar en el lloc i van alçar una acta de sanció, ja que el local no disposava de llicència d’obertura. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.