16.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La Policia descobrix en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals de pòquer

 

Agents de la Policia Nacional han descobert en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals multitudinàries de pòquer en una actuació en la que han detingut a una persona. El local, que durant el dia funcionava com a tenda de productes gurmet, tenia una porta oculta en una de les seues prestatgeries, que donava accés a una habitació contigua condicionada com una sala de festes, sense llicència d’obertura i sense respectar les normes sanitàries del Covid-19.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, en el registre, els policies van intervindre més de nou grams de cocaïna preparats per a la seua venda, a demés d’un maletí amb altres onze grams, una bàscula de precisió i 420 euros. En l’actuació, els agents han detingut al propietari de l’establiment, una formatgeria-vinoteca.

 

En el local, per la nit presumptament se servien begudes alcohòliques, s’organitzaven timbes de jocs d’atzar i es traficava amb substàncies estupefaents, sense respectar les preceptives restriccions d’aforament i distanciament social imposades per la pandèmia del Covid-19.

 

No tenia llicència

La intervenció s’emmarca en els dispositius que la Policia Nacional fet en la ciutat d’Alacant amb la finalitat de controlar les restriccions d’aforament, horari i l’ús de mascaretes. Els agents van tindre coneixement que en un local podrien estar reunint-se, de manera clandestina i fora de l’horari permés, un número important de persones.

 

Segons les informacions obtingudes, a voltes les reunions superaven les 30 o 40 persones en unes partides que s’organitzaven a través d’aplicacions de missatgeria instantània i les xarxes socials. Després d’analitzar eixa informació, es va posar en marxa el dispositiu policial especial i els agents van vore a persones entrar en el local, moment en el que van ser interceptats, resultant ser un d’ells el propietari.

 

Després d’examinar l’establiment, els agents van descobrir que una de les prestatgeries de la botiga era en realitat una porta oculta que donava accés a una habitació condicionada com una sala de festes, a on segons va manifestar el propi amo se servia alcohol i s’organitzaven timbes de pòquer, segons la Policia.

 

Per tot això, els agents van detindre al propietari de l’establiment com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Posteriorment es va sol·licitar la col·laboració de la Policia Local d’Alacant que es va personar en el lloc i van alçar una acta de sanció, ja que el local no disposava de llicència d’obertura. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.