La Policia descobrix en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals de pòquer

 

Agents de la Policia Nacional han descobert en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals multitudinàries de pòquer en una actuació en la que han detingut a una persona. El local, que durant el dia funcionava com a tenda de productes gurmet, tenia una porta oculta en una de les seues prestatgeries, que donava accés a una habitació contigua condicionada com una sala de festes, sense llicència d’obertura i sense respectar les normes sanitàries del Covid-19.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, en el registre, els policies van intervindre més de nou grams de cocaïna preparats per a la seua venda, a demés d’un maletí amb altres onze grams, una bàscula de precisió i 420 euros. En l’actuació, els agents han detingut al propietari de l’establiment, una formatgeria-vinoteca.

 

En el local, per la nit presumptament se servien begudes alcohòliques, s’organitzaven timbes de jocs d’atzar i es traficava amb substàncies estupefaents, sense respectar les preceptives restriccions d’aforament i distanciament social imposades per la pandèmia del Covid-19.

 

No tenia llicència

La intervenció s’emmarca en els dispositius que la Policia Nacional fet en la ciutat d’Alacant amb la finalitat de controlar les restriccions d’aforament, horari i l’ús de mascaretes. Els agents van tindre coneixement que en un local podrien estar reunint-se, de manera clandestina i fora de l’horari permés, un número important de persones.

 

Segons les informacions obtingudes, a voltes les reunions superaven les 30 o 40 persones en unes partides que s’organitzaven a través d’aplicacions de missatgeria instantània i les xarxes socials. Després d’analitzar eixa informació, es va posar en marxa el dispositiu policial especial i els agents van vore a persones entrar en el local, moment en el que van ser interceptats, resultant ser un d’ells el propietari.

 

Després d’examinar l’establiment, els agents van descobrir que una de les prestatgeries de la botiga era en realitat una porta oculta que donava accés a una habitació condicionada com una sala de festes, a on segons va manifestar el propi amo se servia alcohol i s’organitzaven timbes de pòquer, segons la Policia.

 

Per tot això, els agents van detindre al propietari de l’establiment com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Posteriorment es va sol·licitar la col·laboració de la Policia Local d’Alacant que es va personar en el lloc i van alçar una acta de sanció, ja que el local no disposava de llicència d’obertura. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.