Descobrixen un arsenal d’armes al detindre a un home que venia cocaïna des de sa casa en el centre de València

La Policia Nacional ha detingut a un home de 46 anys en el seu domicili de València, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, després de ser intervinguts en sa casa 22 grams de cocaïna i diversos materials per a la confecció i pesatge de les dosis. Els agents van realitzar un registre en el domicili en el qual van trobar també una bàscula de precisió, 130 euros i diverses armes prohibides com un revòlver detonador, una arma d'avantcàrrega, una pistola, 19 navalles d'obertura manual de diferents tamanys, un estilet, un puny americà i quatre matxets, entre altres.

Les investigacions es van iniciar al tindre els agents coneixement que podia existir un punt de venda de substàncies estupefaents en un domicili del barri d'Abastos, en el centre de València. Amb les investigacions els agent van establir diversos dispositius de vigilància en els quals observaren una gran afluència de persones en la casa, estaven uns minuts i se n'anaven, suposadament amb la substància estupefaent que el detingut els venia. En altres ocasions, el sospitós realitzava les vendes des d'un bar pròxim al seu domicili. Com a conseqüència de les investigacions, els policies realitzaren un registre en el domicili, on van detindre el sospitós com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, així com la intervenció de 22  grams del que semblava cocaïna. A més, van confiscar diversos útils i materials per a confeccionar i pesar les dosis que presumptament venia als seus clients. Per a la sorpresa dels agents, registrant el domicili van descobrir 23 armes blanques de diferents tamanys, tres armes de foc simulades i diversos cartutxos de fogueig. El detingut, tenia antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

 

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.