Descobrixen un arsenal d’armes al detindre a un home que venia cocaïna des de sa casa en el centre de València

La Policia Nacional ha detingut a un home de 46 anys en el seu domicili de València, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, després de ser intervinguts en sa casa 22 grams de cocaïna i diversos materials per a la confecció i pesatge de les dosis. Els agents van realitzar un registre en el domicili en el qual van trobar també una bàscula de precisió, 130 euros i diverses armes prohibides com un revòlver detonador, una arma d'avantcàrrega, una pistola, 19 navalles d'obertura manual de diferents tamanys, un estilet, un puny americà i quatre matxets, entre altres.

Les investigacions es van iniciar al tindre els agents coneixement que podia existir un punt de venda de substàncies estupefaents en un domicili del barri d'Abastos, en el centre de València. Amb les investigacions els agent van establir diversos dispositius de vigilància en els quals observaren una gran afluència de persones en la casa, estaven uns minuts i se n'anaven, suposadament amb la substància estupefaent que el detingut els venia. En altres ocasions, el sospitós realitzava les vendes des d'un bar pròxim al seu domicili. Com a conseqüència de les investigacions, els policies realitzaren un registre en el domicili, on van detindre el sospitós com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, així com la intervenció de 22  grams del que semblava cocaïna. A més, van confiscar diversos útils i materials per a confeccionar i pesar les dosis que presumptament venia als seus clients. Per a la sorpresa dels agents, registrant el domicili van descobrir 23 armes blanques de diferents tamanys, tres armes de foc simulades i diversos cartutxos de fogueig. El detingut, tenia antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.