Descobrixen un arsenal d’armes al detindre a un home que venia cocaïna des de sa casa en el centre de València

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha detingut a un home de 46 anys en el seu domicili de València, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, després de ser intervinguts en sa casa 22 grams de cocaïna i diversos materials per a la confecció i pesatge de les dosis. Els agents van realitzar un […]

La Policia Nacional ha detingut a un home de 46 anys en el seu domicili de València, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, després de ser intervinguts en sa casa 22 grams de cocaïna i diversos materials per a la confecció i pesatge de les dosis. Els agents van realitzar un registre en el domicili en el qual van trobar també una bàscula de precisió, 130 euros i diverses armes prohibides com un revòlver detonador, una arma d'avantcàrrega, una pistola, 19 navalles d'obertura manual de diferents tamanys, un estilet, un puny americà i quatre matxets, entre altres.

Les investigacions es van iniciar al tindre els agents coneixement que podia existir un punt de venda de substàncies estupefaents en un domicili del barri d'Abastos, en el centre de València. Amb les investigacions els agent van establir diversos dispositius de vigilància en els quals observaren una gran afluència de persones en la casa, estaven uns minuts i se n'anaven, suposadament amb la substància estupefaent que el detingut els venia. En altres ocasions, el sospitós realitzava les vendes des d'un bar pròxim al seu domicili. Com a conseqüència de les investigacions, els policies realitzaren un registre en el domicili, on van detindre el sospitós com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, així com la intervenció de 22  grams del que semblava cocaïna. A més, van confiscar diversos útils i materials per a confeccionar i pesar les dosis que presumptament venia als seus clients. Per a la sorpresa dels agents, registrant el domicili van descobrir 23 armes blanques de diferents tamanys, tres armes de foc simulades i diversos cartutxos de fogueig. El detingut, tenia antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

 

Últimes notícies

Canvi brusc d’oratge: dana amb pluges fortes i desplom tèrmic el cap de setmana

Després de dies de calor anòmala, una dana arribarà a partir de dissabte amb pluges intenses sobretot a l’àrea mediterrània i Balears i amb una baixada generalitzada de les temperatures.

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.

Els embassaments del Xúquer pugen lleugerament i el Segura retrocedix mentre la mitjana espanyola baixa

Les reserves dels embassaments del Xúquer han pujat fins al 52 % de la seua capacitat, mentre que el Segura baixa al 48,9 % i el conjunt d Espanya se situa en el 57,8 %.

Compromís acusa l’Ajuntament de València de no tindre encara xifrats els danys de la dana

Compromís critica que l’Ajuntament de València admeta, dos anys després de la dana de 2024, que no disposa d’un inventari complet dels danys. El govern municipal ho nega i defensa que ha reparat nombroses infraestructures i servicis afectats.

Noves ajudes psicosocials per a les víctimes de la DANA del 29 d’octubre

La Generalitat ha ampliat els programes d’atenció psicosocial a mitjà i llarg termini per a víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb especial focus en xiquets, jóvens i col·lectius vulnerables. Les noves mesures inclouen tallers, formació i reforç de les xarxes comunitàries.

Les empreses de la Comunitat rebran 57,2 milions per costos d’emissions de CO2

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha aprovat ajudes per 600 milions per a compensar costos elèctrics per emissions de CO2, dels quals 57,2 milions aniran a 67 instal·lacions de 48 empreses de la Comunitat Valenciana.

L’ocupació estrangera bate rècord en la Comunitat Valenciana amb 443.000 afiliats

La Comunitat Valenciana ha assolit 443.158 afiliats estrangers a la Seguretat Social de mitjana en setembre, un 21,75 % més que fa un any, impulsats pel procés extraordinari de regularització.