8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Descobrixen un arsenal d’armes al detindre a un home que venia cocaïna des de sa casa en el centre de València

La Policia Nacional ha detingut a un home de 46 anys en el seu domicili de València, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, després de ser intervinguts en sa casa 22 grams de cocaïna i diversos materials per a la confecció i pesatge de les dosis. Els agents van realitzar un registre en el domicili en el qual van trobar també una bàscula de precisió, 130 euros i diverses armes prohibides com un revòlver detonador, una arma d'avantcàrrega, una pistola, 19 navalles d'obertura manual de diferents tamanys, un estilet, un puny americà i quatre matxets, entre altres.

Les investigacions es van iniciar al tindre els agents coneixement que podia existir un punt de venda de substàncies estupefaents en un domicili del barri d'Abastos, en el centre de València. Amb les investigacions els agent van establir diversos dispositius de vigilància en els quals observaren una gran afluència de persones en la casa, estaven uns minuts i se n'anaven, suposadament amb la substància estupefaent que el detingut els venia. En altres ocasions, el sospitós realitzava les vendes des d'un bar pròxim al seu domicili. Com a conseqüència de les investigacions, els policies realitzaren un registre en el domicili, on van detindre el sospitós com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, així com la intervenció de 22  grams del que semblava cocaïna. A més, van confiscar diversos útils i materials per a confeccionar i pesar les dosis que presumptament venia als seus clients. Per a la sorpresa dels agents, registrant el domicili van descobrir 23 armes blanques de diferents tamanys, tres armes de foc simulades i diversos cartutxos de fogueig. El detingut, tenia antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

 

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós