Descobrixen un arsenal d’armes al detindre a un home que venia cocaïna des de sa casa en el centre de València

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha detingut a un home de 46 anys en el seu domicili de València, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, després de ser intervinguts en sa casa 22 grams de cocaïna i diversos materials per a la confecció i pesatge de les dosis. Els agents van realitzar un […]

La Policia Nacional ha detingut a un home de 46 anys en el seu domicili de València, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, després de ser intervinguts en sa casa 22 grams de cocaïna i diversos materials per a la confecció i pesatge de les dosis. Els agents van realitzar un registre en el domicili en el qual van trobar també una bàscula de precisió, 130 euros i diverses armes prohibides com un revòlver detonador, una arma d'avantcàrrega, una pistola, 19 navalles d'obertura manual de diferents tamanys, un estilet, un puny americà i quatre matxets, entre altres.

Les investigacions es van iniciar al tindre els agents coneixement que podia existir un punt de venda de substàncies estupefaents en un domicili del barri d'Abastos, en el centre de València. Amb les investigacions els agent van establir diversos dispositius de vigilància en els quals observaren una gran afluència de persones en la casa, estaven uns minuts i se n'anaven, suposadament amb la substància estupefaent que el detingut els venia. En altres ocasions, el sospitós realitzava les vendes des d'un bar pròxim al seu domicili. Com a conseqüència de les investigacions, els policies realitzaren un registre en el domicili, on van detindre el sospitós com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, així com la intervenció de 22  grams del que semblava cocaïna. A més, van confiscar diversos útils i materials per a confeccionar i pesar les dosis que presumptament venia als seus clients. Per a la sorpresa dels agents, registrant el domicili van descobrir 23 armes blanques de diferents tamanys, tres armes de foc simulades i diversos cartutxos de fogueig. El detingut, tenia antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

 

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.