13.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

La Policia desmantella un Bingo il·legal a Benidorm

La Policia de la Generalitat ha desmantellat un bingo il·legal que presumptament organitzava partides en establiments d'hostaleria de Benidorm, amb la participació de més d'un centenar de persones, la majoria estrangeres. 

Del resultat de l'operació, efectuada el passat dia 15 de març, es va identificar als quatre treballadors de l'establiment i es van intervenir 1.447 euros, diners procedents de la partida en joc i altres anteriors del mateix dia; quatre micròfons, dos màquines de bingo electrònics, dos màquines per a aparells sense fils, 5.000 cartons de bingo, una llibreta amb comptabilitat de diners recaptats i material d'oficina, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. 

 

  

 

 

Últimes notícies

Jardins i un gratacel per a redissenyar la Marina de València i l’entorn de l’Edifici del Rellotge

L'Ajuntament i l'Autoritat Portuària han presentat la urbanització de l'entorn de l'Edifici del Rellotge i activen els tràmits per a una torre de 108 metres. Les obres dels jardins arrancaran després de la demolició de l'antic Edifici de la Copa per a millorar la connexió ciutat-port.

Solís va revelar converses per a una compensació pel documental de Vinícius

El València va revelar que negocia amb Conspiraçao Films i Netflix un acord extrajudicial amb compensació per la imatge del club en el documental Balla, Vini. La demanda per atemptat a l'honor va seguir el seu curs i el club va confiar en una resolució favorable.

Es duplica la incidència de grip en la Comunitat i el covid puja un 150%: molt prop del pic

La Comunitat Valenciana ha registrat un repunt d'infeccions respiratòries: la grip ha duplicat la seua incidència i el covid ha crescut un 150%. Els experts situen el pic molt a prop i alerten de l'impacte assistencial en plenes dates nadalenques.

PP i Vox avalen la reforma del reglament de Les Corts i eliminen el llenguatge inclusiu

El ple ha validat per lectura única una reforma que suprimix el llenguatge inclusiu, elimina quatre comissions i canvia les regles de la Mesa. PSPV i Compromís anuncien recurs al Constitucional.

València Basket es posa a prova a Jerusalem davant el Maccabi, primera visita ACB a Israel des de 2023

El València Basket visita al Maccabi a Jerusalem, primer partit d'un equip ACB a Israel des de 2023, amb seguretat reforçada i una ratxa de cinc triomfs.

Alcoi estudia denunciar a una productora per usar imatges de la tomba de Camilo Sesto en un rodatge pornogràfic

L'Ajuntament d'Alcoi estudia accions legals després de comprovar que recursos gravats en el cementeri de sant Antoni Abat van acabar en una pel·lícula per a adults. El consistori nega haver autoritzat contingut sexual i anuncia que reforçarà la seua normativa de rodatges.

Els accionistes reprenen a Kiat Lim per la deriva esportiva i el silenci sobre el futur de Mestalla

Els accionistes van criticar a Kiat Lim i al consell per la direcció esportiva de l'equip i per l'absència d'un debat clar sobre seguir a Mestalla o mudar-se al Nou Mestalla. La sessió va estar marcada per tensió, retrets i l'anunci de respostes per escrit en una setmana.

Quatre empreses creixen a Castelló impulsades per la incubadora de l’Agència Espacial Europea

Les startups del programa han augmentat un 56% la facturació, han sextuplicado la inversió captada i han ampliat un 50% l'ocupació. L'aeroport de Castelló actua com a seu principal del programa.