La Policia dissol una baralla en Paterna que havia reunit a més de 200 jóvens

 

L’Ajuntament de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha informat que este diumenge la Policia Local i la Policia Nacional han dissolt una baralla en la Pinada de la Canyada, a on hi havia reunides més de 200 persones, moltes d’elles menors d’edat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, no és la primera volta que es dona esta classe de situacions, que fa poc es van celebrar dos baralles d’esta classe en Mislata, amb unes 70 persones. Segons pareix, la convocatòria en Paterna es va fer a través d’internet, en la que diferents grups de jóvens es van citar per a pegar-se.

 

Com que els agents policials eren conscients i s’havien enterat de la convocatòria, diferents patrulles de la Policia es van desplaçar fins al lloc dels fets, el que va provocar que els jóvens es dispersaren ràpidament. A demés, els agents van conseguir pillar a dos participants de la baralla, que eren menors d’edat.

 

Davant de tal fet, la Policia els va posar una multa a cada un d’ells per no portar mascareta i, a un d’ells, una altra sanció per portar un cinturó com una arma, i estes sancions van ser entregades als pares dels menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.