11.6 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La Policia dissol una baralla en Paterna que havia reunit a més de 200 jóvens

 

L’Ajuntament de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha informat que este diumenge la Policia Local i la Policia Nacional han dissolt una baralla en la Pinada de la Canyada, a on hi havia reunides més de 200 persones, moltes d’elles menors d’edat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, no és la primera volta que es dona esta classe de situacions, que fa poc es van celebrar dos baralles d’esta classe en Mislata, amb unes 70 persones. Segons pareix, la convocatòria en Paterna es va fer a través d’internet, en la que diferents grups de jóvens es van citar per a pegar-se.

 

Com que els agents policials eren conscients i s’havien enterat de la convocatòria, diferents patrulles de la Policia es van desplaçar fins al lloc dels fets, el que va provocar que els jóvens es dispersaren ràpidament. A demés, els agents van conseguir pillar a dos participants de la baralla, que eren menors d’edat.

 

Davant de tal fet, la Policia els va posar una multa a cada un d’ells per no portar mascareta i, a un d’ells, una altra sanció per portar un cinturó com una arma, i estes sancions van ser entregades als pares dels menors.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.