La Policia dissol una baralla en Paterna que havia reunit a més de 200 jóvens

 

L’Ajuntament de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha informat que este diumenge la Policia Local i la Policia Nacional han dissolt una baralla en la Pinada de la Canyada, a on hi havia reunides més de 200 persones, moltes d’elles menors d’edat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, no és la primera volta que es dona esta classe de situacions, que fa poc es van celebrar dos baralles d’esta classe en Mislata, amb unes 70 persones. Segons pareix, la convocatòria en Paterna es va fer a través d’internet, en la que diferents grups de jóvens es van citar per a pegar-se.

 

Com que els agents policials eren conscients i s’havien enterat de la convocatòria, diferents patrulles de la Policia es van desplaçar fins al lloc dels fets, el que va provocar que els jóvens es dispersaren ràpidament. A demés, els agents van conseguir pillar a dos participants de la baralla, que eren menors d’edat.

 

Davant de tal fet, la Policia els va posar una multa a cada un d’ells per no portar mascareta i, a un d’ells, una altra sanció per portar un cinturó com una arma, i estes sancions van ser entregades als pares dels menors.

Últimes notícies

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.

Les víctimes del terrorisme omplin Mutxamel de memòria, dignitat i convivència

Mutxamel ha acollit el primer acte del Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, coincidint amb el 35 aniversari de l’atemptat més greu patit al territori. El president Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat la seua dignitat i ha garantit que la seua memòria continuarà viva en les noves generacions.

Els municipis de la zona zero de la dana suspendixen classes i activitats per l’alerta taronja per pluges

Aldaia, Alaquàs, Paiporta, Torrent i Catarroja han activat plans d’emergència, han tancat col·legis des de les 15.00 hores i han suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta taronja per pluges intenses d’Aemet.

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.