La Policia dissol una baralla en Paterna que havia reunit a més de 200 jóvens

 

L’Ajuntament de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha informat que este diumenge la Policia Local i la Policia Nacional han dissolt una baralla en la Pinada de la Canyada, a on hi havia reunides més de 200 persones, moltes d’elles menors d’edat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, no és la primera volta que es dona esta classe de situacions, que fa poc es van celebrar dos baralles d’esta classe en Mislata, amb unes 70 persones. Segons pareix, la convocatòria en Paterna es va fer a través d’internet, en la que diferents grups de jóvens es van citar per a pegar-se.

 

Com que els agents policials eren conscients i s’havien enterat de la convocatòria, diferents patrulles de la Policia es van desplaçar fins al lloc dels fets, el que va provocar que els jóvens es dispersaren ràpidament. A demés, els agents van conseguir pillar a dos participants de la baralla, que eren menors d’edat.

 

Davant de tal fet, la Policia els va posar una multa a cada un d’ells per no portar mascareta i, a un d’ells, una altra sanció per portar un cinturó com una arma, i estes sancions van ser entregades als pares dels menors.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.