17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La Policia dissol una baralla en Paterna que havia reunit a més de 200 jóvens

 

L’Ajuntament de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha informat que este diumenge la Policia Local i la Policia Nacional han dissolt una baralla en la Pinada de la Canyada, a on hi havia reunides més de 200 persones, moltes d’elles menors d’edat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, no és la primera volta que es dona esta classe de situacions, que fa poc es van celebrar dos baralles d’esta classe en Mislata, amb unes 70 persones. Segons pareix, la convocatòria en Paterna es va fer a través d’internet, en la que diferents grups de jóvens es van citar per a pegar-se.

 

Com que els agents policials eren conscients i s’havien enterat de la convocatòria, diferents patrulles de la Policia es van desplaçar fins al lloc dels fets, el que va provocar que els jóvens es dispersaren ràpidament. A demés, els agents van conseguir pillar a dos participants de la baralla, que eren menors d’edat.

 

Davant de tal fet, la Policia els va posar una multa a cada un d’ells per no portar mascareta i, a un d’ells, una altra sanció per portar un cinturó com una arma, i estes sancions van ser entregades als pares dels menors.

Últimes notícies

Rectors de les universitats públiques valencianes reclamen impulsar infraestructures i contractes programa

Els rectors han valorat l'estabilitat del pla de finançament plurianual, però han demanat activar els capítols sobre infraestructures i contractes programa. També han traslladat els problemes de transport vinculats a la vivenda.

Ha mort un operari de 54 anys en caure del sostre d’una empresa a San Fulgencio

Un treballador de 54 anys ha mort este dimarts després de precipitar-se des del sostre d'una empresa en el polígon dels Mores. El SAMU només ha pogut certificar la mort.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

Un jutge ha acordat l'ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança, de l'home que es va entregar i va confessar haver matat a un xiquet de 13 anys a Sueca. La causa s'instruïx per assassinat i l'autòpsia apunta a múltiples punyalades en el tòrax.

Vox i Pérez Llorca tanquen files i ratifiquen els acords sobre immigració i rebuig al pacte verd

Després d'una reunió qualificada d'amistosa, Vox ha assegurat que Pérez Llorca ha ratificat el pacte d'investidura: mesures sobre immigració i inseguretat i rebuig del pacte verd i de Mercosur. El partit ha avisat que vigilarà el seu compliment i ha posat sobre la taula límits a homologacions i obres hídriques després de la DANA de 2024.

Bernabé sosté que la Generalitat va actuar tard en la DANA i que cinc hores van poder salvar vides

En la comissió del Senat sobre la DANA d'octubre, la delegada ha acusat a la Generalitat d'activar tard el Cecopi i de manipular comunicacions amb Aemet i 112. Ha defés que avançar cinc hores els avisos i decisions hauria salvat vides.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un cordó sanitari enfront de Vox i lamenta una reunió sense avanços

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Juanfran Pérez Llorca. Ha reclamat un cordó sanitari enfront de Vox, la renúncia a l'escó de Mazón i acceptar el nou finançament.

Dos detinguts per una agressió a Gandia que va deixar a la víctima en estat crític

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens per una agressió a la terrassa d'un local d'oci de Gandia ocorreguda de matinada. La víctima seguix crítica amb lesions considerades incompatibles amb la vida i als dos se'ls imputa homicidi.

Robles (Compromís) ha exigit a Catalá que expulse a la regidora de Vox pels seus tuits racistes

La portaveu de Compromís ha exigit a María José Catalá expulsar a la regidora de Vox Cecilia Herrero pels seus 'tuits racistes' i ha alertat del to polític del govern municipal. A més, s'ha sumat a protestes veïnals i ha reclamat mesures en vivenda i mobilitat.