La Policia dissol dos festes en una casa i un local d’Alacant

Imatge d'arxiu d'un brindis en una festa

Huit persones han sigut sancionades | València Diari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt este dimecres dos festes privades, que s’estaven celebrant en una casa i en un local comercial, i a on s’han imposat un total de huit denúncies per desobediència de l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els agents policials han intervingut en la primera festa organitzada cap a les nou de la nit, en l’avinguda del Pintor Pérez Gil, a on s’han alçat cinc actes. En una segona festa, que se celebrava en un local comercial passada la mitjanit en l’avinguda de Dénia, els agents han interposat tres denúncies més.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la a «la responsabilitat, sensatesa i consciència dels ciutadans per a evitar reunir-nos perquè seguim en estat d’alarma i lluitant contra el coronavirus i no es poden celebrar festes, ni quedar amb amics, ni reunir-se en grup, i hem de ser responsables per a no fer cap pas arrere».

 

Un total de 30 denúncies

En la jornada de dimecres, s’han interposat un total de 30 denúncies i s’han identificat, en els controls fixos i mòbils, a 201 persones i 91 vehicles. Del total de sancionats, 19 han sigut per incomplir els horaris establits en els passejos i 6 per utilitzar espais no permesos, entre altres.

 

Els agents també han hagut d’intervindre durant esta jornada en la platja de l’Albufereta, a on es trobaven algunes persones banyant-se i per a dissoldre persones agrupades en l’avinguda de Goleta, Pintor Baeza, Regidor Lorenzo Llaneras, Enrique Madrid, i un grup fent deport en l’avinguda d’Unicef, entre altres.

 

Control policial en un mercat ambulant d'Alacant

Control policial en un mercat ambulant d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Controls en els mercats ambulants

Per la seua part, este dijous s’ha organitzat un ampli dispositiu en els mercats ambulants que estan oberts davall estrictes mesures de seguretat. Els agents han fet controls dels accessos i vigilància per a protegir als ciutadans i també han repartit màscares i gel en l’entrada. La Policia ha comprovat que es complien les mesures establides de distanciaments i el pla de seguretat.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.