La Policia dissol dos festes en una casa i un local d’Alacant

Imatge d'arxiu d'un brindis en una festa

Huit persones han sigut sancionades | València Diari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt este dimecres dos festes privades, que s’estaven celebrant en una casa i en un local comercial, i a on s’han imposat un total de huit denúncies per desobediència de l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els agents policials han intervingut en la primera festa organitzada cap a les nou de la nit, en l’avinguda del Pintor Pérez Gil, a on s’han alçat cinc actes. En una segona festa, que se celebrava en un local comercial passada la mitjanit en l’avinguda de Dénia, els agents han interposat tres denúncies més.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la a «la responsabilitat, sensatesa i consciència dels ciutadans per a evitar reunir-nos perquè seguim en estat d’alarma i lluitant contra el coronavirus i no es poden celebrar festes, ni quedar amb amics, ni reunir-se en grup, i hem de ser responsables per a no fer cap pas arrere».

 

Un total de 30 denúncies

En la jornada de dimecres, s’han interposat un total de 30 denúncies i s’han identificat, en els controls fixos i mòbils, a 201 persones i 91 vehicles. Del total de sancionats, 19 han sigut per incomplir els horaris establits en els passejos i 6 per utilitzar espais no permesos, entre altres.

 

Els agents també han hagut d’intervindre durant esta jornada en la platja de l’Albufereta, a on es trobaven algunes persones banyant-se i per a dissoldre persones agrupades en l’avinguda de Goleta, Pintor Baeza, Regidor Lorenzo Llaneras, Enrique Madrid, i un grup fent deport en l’avinguda d’Unicef, entre altres.

 

Control policial en un mercat ambulant d'Alacant

Control policial en un mercat ambulant d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Controls en els mercats ambulants

Per la seua part, este dijous s’ha organitzat un ampli dispositiu en els mercats ambulants que estan oberts davall estrictes mesures de seguretat. Els agents han fet controls dels accessos i vigilància per a protegir als ciutadans i també han repartit màscares i gel en l’entrada. La Policia ha comprovat que es complien les mesures establides de distanciaments i el pla de seguretat.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.