12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Policia dissol dos festes en una casa i un local d’Alacant

Imatge d'arxiu d'un brindis en una festa

Huit persones han sigut sancionades | València Diari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt este dimecres dos festes privades, que s’estaven celebrant en una casa i en un local comercial, i a on s’han imposat un total de huit denúncies per desobediència de l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els agents policials han intervingut en la primera festa organitzada cap a les nou de la nit, en l’avinguda del Pintor Pérez Gil, a on s’han alçat cinc actes. En una segona festa, que se celebrava en un local comercial passada la mitjanit en l’avinguda de Dénia, els agents han interposat tres denúncies més.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la a «la responsabilitat, sensatesa i consciència dels ciutadans per a evitar reunir-nos perquè seguim en estat d’alarma i lluitant contra el coronavirus i no es poden celebrar festes, ni quedar amb amics, ni reunir-se en grup, i hem de ser responsables per a no fer cap pas arrere».

 

Un total de 30 denúncies

En la jornada de dimecres, s’han interposat un total de 30 denúncies i s’han identificat, en els controls fixos i mòbils, a 201 persones i 91 vehicles. Del total de sancionats, 19 han sigut per incomplir els horaris establits en els passejos i 6 per utilitzar espais no permesos, entre altres.

 

Els agents també han hagut d’intervindre durant esta jornada en la platja de l’Albufereta, a on es trobaven algunes persones banyant-se i per a dissoldre persones agrupades en l’avinguda de Goleta, Pintor Baeza, Regidor Lorenzo Llaneras, Enrique Madrid, i un grup fent deport en l’avinguda d’Unicef, entre altres.

 

Control policial en un mercat ambulant d'Alacant

Control policial en un mercat ambulant d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Controls en els mercats ambulants

Per la seua part, este dijous s’ha organitzat un ampli dispositiu en els mercats ambulants que estan oberts davall estrictes mesures de seguretat. Els agents han fet controls dels accessos i vigilància per a protegir als ciutadans i també han repartit màscares i gel en l’entrada. La Policia ha comprovat que es complien les mesures establides de distanciaments i el pla de seguretat.

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.