La Policia dissol dos festes en una casa i un local d’Alacant

Imatge d'arxiu d'un brindis en una festa

Huit persones han sigut sancionades | València Diari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt este dimecres dos festes privades, que s’estaven celebrant en una casa i en un local comercial, i a on s’han imposat un total de huit denúncies per desobediència de l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els agents policials han intervingut en la primera festa organitzada cap a les nou de la nit, en l’avinguda del Pintor Pérez Gil, a on s’han alçat cinc actes. En una segona festa, que se celebrava en un local comercial passada la mitjanit en l’avinguda de Dénia, els agents han interposat tres denúncies més.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la a «la responsabilitat, sensatesa i consciència dels ciutadans per a evitar reunir-nos perquè seguim en estat d’alarma i lluitant contra el coronavirus i no es poden celebrar festes, ni quedar amb amics, ni reunir-se en grup, i hem de ser responsables per a no fer cap pas arrere».

 

Un total de 30 denúncies

En la jornada de dimecres, s’han interposat un total de 30 denúncies i s’han identificat, en els controls fixos i mòbils, a 201 persones i 91 vehicles. Del total de sancionats, 19 han sigut per incomplir els horaris establits en els passejos i 6 per utilitzar espais no permesos, entre altres.

 

Els agents també han hagut d’intervindre durant esta jornada en la platja de l’Albufereta, a on es trobaven algunes persones banyant-se i per a dissoldre persones agrupades en l’avinguda de Goleta, Pintor Baeza, Regidor Lorenzo Llaneras, Enrique Madrid, i un grup fent deport en l’avinguda d’Unicef, entre altres.

 

Control policial en un mercat ambulant d'Alacant

Control policial en un mercat ambulant d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Controls en els mercats ambulants

Per la seua part, este dijous s’ha organitzat un ampli dispositiu en els mercats ambulants que estan oberts davall estrictes mesures de seguretat. Els agents han fet controls dels accessos i vigilància per a protegir als ciutadans i també han repartit màscares i gel en l’entrada. La Policia ha comprovat que es complien les mesures establides de distanciaments i el pla de seguretat.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.