La Policia dissol dos festes en una casa i un local d’Alacant

Imatge d'arxiu d'un brindis en una festa

Huit persones han sigut sancionades | València Diari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt este dimecres dos festes privades, que s’estaven celebrant en una casa i en un local comercial, i a on s’han imposat un total de huit denúncies per desobediència de l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els agents policials han intervingut en la primera festa organitzada cap a les nou de la nit, en l’avinguda del Pintor Pérez Gil, a on s’han alçat cinc actes. En una segona festa, que se celebrava en un local comercial passada la mitjanit en l’avinguda de Dénia, els agents han interposat tres denúncies més.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la a «la responsabilitat, sensatesa i consciència dels ciutadans per a evitar reunir-nos perquè seguim en estat d’alarma i lluitant contra el coronavirus i no es poden celebrar festes, ni quedar amb amics, ni reunir-se en grup, i hem de ser responsables per a no fer cap pas arrere».

 

Un total de 30 denúncies

En la jornada de dimecres, s’han interposat un total de 30 denúncies i s’han identificat, en els controls fixos i mòbils, a 201 persones i 91 vehicles. Del total de sancionats, 19 han sigut per incomplir els horaris establits en els passejos i 6 per utilitzar espais no permesos, entre altres.

 

Els agents també han hagut d’intervindre durant esta jornada en la platja de l’Albufereta, a on es trobaven algunes persones banyant-se i per a dissoldre persones agrupades en l’avinguda de Goleta, Pintor Baeza, Regidor Lorenzo Llaneras, Enrique Madrid, i un grup fent deport en l’avinguda d’Unicef, entre altres.

 

Control policial en un mercat ambulant d'Alacant

Control policial en un mercat ambulant d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Controls en els mercats ambulants

Per la seua part, este dijous s’ha organitzat un ampli dispositiu en els mercats ambulants que estan oberts davall estrictes mesures de seguretat. Els agents han fet controls dels accessos i vigilància per a protegir als ciutadans i també han repartit màscares i gel en l’entrada. La Policia ha comprovat que es complien les mesures establides de distanciaments i el pla de seguretat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.