Un policia evita que una mare mate als seus tres fills menuts en la Platja de Sant Joan

Tanquen totes les platges d'Alacant

La mare es dirigia a la Platja de Sant Joan, en Alacant, per a cometre el terrible fet   | Google Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 16.00 hores, s’ha produït un fet macabre que podria haver acabat en una desgràcia major en la Platja de Sant Joan, en Alacant. Una mare, de 40 anys i amb trastorns psiquiàtrics, ha intentat matar presumptament als seus tres fills, de 15 mesos, 3 anys i 5 anys, portant-los a la platja i ‘batejant-los’ allí per a que es reuniren amb el seu iaio, que havia mort ofegat.

 

Tal com explica el diari ‘Información’, tot va començar quan una doctora del Servici de Psiquiatria i Salut Mental del Centre de Salut d’Aspe va avisar a la policia que la germana de la presumpta parricida l’havia contactat explicant que sa germana feia una setmana que estava molt estranya: no dormia bé, estava irritable, havia tirat a la parella de casa, havia començat a desatendre als xiquets i tenia deliris místicoreligiosos. A causa d’estos últims, li havia comunicat a la germana que ‘volia batejar‘ als seus fills en la mar, a on recentment havia vist al difunt pare de les dos ‘pescant’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En rebre l’avís, la Policia Nacional d’Alacant va organitzar un dispositiu per a localitzar a la sospitosa i descobrir a on estava. Poc després van conseguir ubicar-la prop de la mar i, mentres parlaven amb ella per a guanyar-se la seua confiança, van anar acostant-se més al lloc a on es trobava, gràcies a pistes que els va anar donant com que «estava anant a comprar-los joguets als xiquets».

 

En menys de mitja hora, els agents van localitzar el cotxe de la mare en la carretera de València, a l’altura de la Santa Faç, i allí van poder arreplegar als menors, que encara estaven en bon estat. Després d’això, van donar els xiquets al seu pare i van portar a la mare, ingressada involuntàriament, a l’Hospital General Universitari d’Elx per a fer-li una valoració psiquiàtrica, tenint en compte els antecedents mèdics.

Últimes notícies

Anselmi debuta amb un Elx ple de joves contra el Kaizer Chiefs sud-africà

Martín Anselmi debuta este dissabte en la banqueta de l Elx sense fitxatges nous i amb molts canterans davant el Kaizer Chiefs, en el primer amistós de la pretemporada a Pinatar Arena.

Oltra inicia la seua ronda veïnal a Orriols com a candidata a l’alcaldia de València

Mónica Oltra ha iniciat al barri d’Orriols el seu primer encontre veïnal com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València, on ha recollit propostes i queixes d’entitats i veïnat.

Aemet activa avís groc per fortes tronades amb granís a l’interior de València este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc este dissabte a la vesprada per tronades amb probable granís a l’interior de València, després d’un divendres de màximes de fins a 40 graus a diverses comarques valencianes i alacantines.

Aldaia proposa canviar la via de la C-3 per un tramvia i soterrar el barranc de la Saleta

Els Comités Locals d’Emergència d’Aldaia plantegen substituir la via de la C-3 per un tramvia, soterrar el barranc de la Saleta i crear un parc inundable i un embassament com a alternativa al projecte estatal de 150 milions.

La nova connexió entre l’A-3 i el By-pass nord alleujarà l’accés oest a València

Transportes ha licitat per 6,4 milions la redacció del projecte d’una nova connexió entre l’A-3, a l’altura de Cheste, i el By-pass nord de València, amb unes obres estimades en 193 milions per a millorar l’accés oest a l’àrea metropolitana.

Serveis nocturns de Metrovalencia per a seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina

Metrovalencia ha organitzat deu circulacions extra de metro i reforços en el tramvia la nit de diumenge a dilluns per facilitar els desplaçaments dels aficionats que seguixen la final del Mundial entre Espanya i Argentina a València.

Pla de xoc acordat amb tallers per a retirar més prompte els pneumàtics usats al País Valencià

Medi Ambient ha acordat amb tallers i gestors un pla de xoc per a accelerar la retirada de pneumàtics fora dús i normalitzar un servici tensionat des de les riuades de 2024.

Una guàrdia civil fora de servici permet la detenció d’un grup que robava amb l’abraç afectuós a València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones que robaven amb la tècnica de l’abraç afectuós, després que una guàrdia civil fora de servici les identificara i avisara al 112.