Un policia evita que una mare mate als seus tres fills menuts en la Platja de Sant Joan

Tanquen totes les platges d'Alacant

La mare es dirigia a la Platja de Sant Joan, en Alacant, per a cometre el terrible fet   | Google Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 16.00 hores, s’ha produït un fet macabre que podria haver acabat en una desgràcia major en la Platja de Sant Joan, en Alacant. Una mare, de 40 anys i amb trastorns psiquiàtrics, ha intentat matar presumptament als seus tres fills, de 15 mesos, 3 anys i 5 anys, portant-los a la platja i ‘batejant-los’ allí per a que es reuniren amb el seu iaio, que havia mort ofegat.

 

Tal com explica el diari ‘Información’, tot va començar quan una doctora del Servici de Psiquiatria i Salut Mental del Centre de Salut d’Aspe va avisar a la policia que la germana de la presumpta parricida l’havia contactat explicant que sa germana feia una setmana que estava molt estranya: no dormia bé, estava irritable, havia tirat a la parella de casa, havia començat a desatendre als xiquets i tenia deliris místicoreligiosos. A causa d’estos últims, li havia comunicat a la germana que ‘volia batejar‘ als seus fills en la mar, a on recentment havia vist al difunt pare de les dos ‘pescant’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En rebre l’avís, la Policia Nacional d’Alacant va organitzar un dispositiu per a localitzar a la sospitosa i descobrir a on estava. Poc després van conseguir ubicar-la prop de la mar i, mentres parlaven amb ella per a guanyar-se la seua confiança, van anar acostant-se més al lloc a on es trobava, gràcies a pistes que els va anar donant com que «estava anant a comprar-los joguets als xiquets».

 

En menys de mitja hora, els agents van localitzar el cotxe de la mare en la carretera de València, a l’altura de la Santa Faç, i allí van poder arreplegar als menors, que encara estaven en bon estat. Després d’això, van donar els xiquets al seu pare i van portar a la mare, ingressada involuntàriament, a l’Hospital General Universitari d’Elx per a fer-li una valoració psiquiàtrica, tenint en compte els antecedents mèdics.

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.