Un policia evita que una mare mate als seus tres fills menuts en la Platja de Sant Joan

Tanquen totes les platges d'Alacant

La mare es dirigia a la Platja de Sant Joan, en Alacant, per a cometre el terrible fet   | Google Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 16.00 hores, s’ha produït un fet macabre que podria haver acabat en una desgràcia major en la Platja de Sant Joan, en Alacant. Una mare, de 40 anys i amb trastorns psiquiàtrics, ha intentat matar presumptament als seus tres fills, de 15 mesos, 3 anys i 5 anys, portant-los a la platja i ‘batejant-los’ allí per a que es reuniren amb el seu iaio, que havia mort ofegat.

 

Tal com explica el diari ‘Información’, tot va començar quan una doctora del Servici de Psiquiatria i Salut Mental del Centre de Salut d’Aspe va avisar a la policia que la germana de la presumpta parricida l’havia contactat explicant que sa germana feia una setmana que estava molt estranya: no dormia bé, estava irritable, havia tirat a la parella de casa, havia començat a desatendre als xiquets i tenia deliris místicoreligiosos. A causa d’estos últims, li havia comunicat a la germana que ‘volia batejar‘ als seus fills en la mar, a on recentment havia vist al difunt pare de les dos ‘pescant’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En rebre l’avís, la Policia Nacional d’Alacant va organitzar un dispositiu per a localitzar a la sospitosa i descobrir a on estava. Poc després van conseguir ubicar-la prop de la mar i, mentres parlaven amb ella per a guanyar-se la seua confiança, van anar acostant-se més al lloc a on es trobava, gràcies a pistes que els va anar donant com que «estava anant a comprar-los joguets als xiquets».

 

En menys de mitja hora, els agents van localitzar el cotxe de la mare en la carretera de València, a l’altura de la Santa Faç, i allí van poder arreplegar als menors, que encara estaven en bon estat. Després d’això, van donar els xiquets al seu pare i van portar a la mare, ingressada involuntàriament, a l’Hospital General Universitari d’Elx per a fer-li una valoració psiquiàtrica, tenint en compte els antecedents mèdics.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.