Un policia evita que una mare mate als seus tres fills menuts en la Platja de Sant Joan

Tanquen totes les platges d'Alacant

La mare es dirigia a la Platja de Sant Joan, en Alacant, per a cometre el terrible fet   | Google Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 16.00 hores, s’ha produït un fet macabre que podria haver acabat en una desgràcia major en la Platja de Sant Joan, en Alacant. Una mare, de 40 anys i amb trastorns psiquiàtrics, ha intentat matar presumptament als seus tres fills, de 15 mesos, 3 anys i 5 anys, portant-los a la platja i ‘batejant-los’ allí per a que es reuniren amb el seu iaio, que havia mort ofegat.

 

Tal com explica el diari ‘Información’, tot va començar quan una doctora del Servici de Psiquiatria i Salut Mental del Centre de Salut d’Aspe va avisar a la policia que la germana de la presumpta parricida l’havia contactat explicant que sa germana feia una setmana que estava molt estranya: no dormia bé, estava irritable, havia tirat a la parella de casa, havia començat a desatendre als xiquets i tenia deliris místicoreligiosos. A causa d’estos últims, li havia comunicat a la germana que ‘volia batejar‘ als seus fills en la mar, a on recentment havia vist al difunt pare de les dos ‘pescant’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En rebre l’avís, la Policia Nacional d’Alacant va organitzar un dispositiu per a localitzar a la sospitosa i descobrir a on estava. Poc després van conseguir ubicar-la prop de la mar i, mentres parlaven amb ella per a guanyar-se la seua confiança, van anar acostant-se més al lloc a on es trobava, gràcies a pistes que els va anar donant com que «estava anant a comprar-los joguets als xiquets».

 

En menys de mitja hora, els agents van localitzar el cotxe de la mare en la carretera de València, a l’altura de la Santa Faç, i allí van poder arreplegar als menors, que encara estaven en bon estat. Després d’això, van donar els xiquets al seu pare i van portar a la mare, ingressada involuntàriament, a l’Hospital General Universitari d’Elx per a fer-li una valoració psiquiàtrica, tenint en compte els antecedents mèdics.

Últimes notícies

Aemet desactiva l’avís taronja però manté el groc a la costa fins a les 15.00 hores

Aemet ha desactivat l’avís taronja per pluges al litoral d’Alacant, però manté el nivell groc a tota la costa alacantina i al litoral sud de València fins a les 15.00 hores per possibles ruixats i tronades.

Uns falsos policies roben un tràiler amb roba d’Inditex en un polígon d’Alacant

La Policia Nacional investiga el robatori d’un tràiler carregat amb roba d’Inditex en el polígon El Espartal, a les afores d’Alacant. Els lladres es van fer passar per policies amb vehicles de gran cilindrada i encara no hi ha detinguts.

Villarreal i Levante es juguen a La Ceràmica confirmar la seua arrancada

Villarreal i Levante s’enfronten este diumenge a La Ceràmica en un derbi autonòmic, amb els groguets alliberats per la seua primera victòria i un Levante físicament més fresc.

Óscar Sánchez vol encendre Mestalla perquè el valencianisme recupere la fe

Óscar Sánchez, tècnic interí del València, apel·la a l’ambient de Mestalla per consolidar la reacció de l’equip contra la Real Sociedad i demana que l’afició recupere la fe després d’un inici tens de temporada.

València busca consolidar el seu despertar davant una Real plena de dubtes

El València rep diumenge la Real Sociedad a Mestalla amb l’objectiu d’encadenar la segona victòria i eixir del descens, davant un rival europeu que arriba ple de dubtes i amb el retorn de Carlos Soler i Gonçalo Guedes.

Mor una jove i una dona queda ferida greu en un accident a l’AP-7 a Crevillent

Una jove ha mort i una altra dona ha resultat ferida greu en un accident de trànsit este dissabte a l’AP-7, a l’eixida de Crevillent, després d’envair un vehicle avariat aturat en l’arcén.

Castro assegura que el Vila-real ja està prop del seu millor nivell

Luís Castro, tècnic del Levante, destaca que el Vila-real, malgrat un inici discret en LALIGA, ja s’acosta al seu nivell habitual i alerta de la seua qualitat abans del derbi a La Cerámica.

Morant crida a no resignar-se davant la dreta en l’inici de la conferència del PSPV a Alacant

Diana Morant reivindica a Alacant un PSPV que ‘no es resigna’ davant la dreta i fixa com a objectiu recuperar el Consell i les alcaldies de València i Alacant. Rebeca Torró i Trini Amorós reforcen el missatge amb crítiques al PP, a Vox i a la gestió de la dana a la Comunitat Valenciana.