Un policia evita que una mare mate als seus tres fills menuts en la Platja de Sant Joan

Tanquen totes les platges d'Alacant

La mare es dirigia a la Platja de Sant Joan, en Alacant, per a cometre el terrible fet   | Google Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 16.00 hores, s’ha produït un fet macabre que podria haver acabat en una desgràcia major en la Platja de Sant Joan, en Alacant. Una mare, de 40 anys i amb trastorns psiquiàtrics, ha intentat matar presumptament als seus tres fills, de 15 mesos, 3 anys i 5 anys, portant-los a la platja i ‘batejant-los’ allí per a que es reuniren amb el seu iaio, que havia mort ofegat.

 

Tal com explica el diari ‘Información’, tot va començar quan una doctora del Servici de Psiquiatria i Salut Mental del Centre de Salut d’Aspe va avisar a la policia que la germana de la presumpta parricida l’havia contactat explicant que sa germana feia una setmana que estava molt estranya: no dormia bé, estava irritable, havia tirat a la parella de casa, havia començat a desatendre als xiquets i tenia deliris místicoreligiosos. A causa d’estos últims, li havia comunicat a la germana que ‘volia batejar‘ als seus fills en la mar, a on recentment havia vist al difunt pare de les dos ‘pescant’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En rebre l’avís, la Policia Nacional d’Alacant va organitzar un dispositiu per a localitzar a la sospitosa i descobrir a on estava. Poc després van conseguir ubicar-la prop de la mar i, mentres parlaven amb ella per a guanyar-se la seua confiança, van anar acostant-se més al lloc a on es trobava, gràcies a pistes que els va anar donant com que «estava anant a comprar-los joguets als xiquets».

 

En menys de mitja hora, els agents van localitzar el cotxe de la mare en la carretera de València, a l’altura de la Santa Faç, i allí van poder arreplegar als menors, que encara estaven en bon estat. Després d’això, van donar els xiquets al seu pare i van portar a la mare, ingressada involuntàriament, a l’Hospital General Universitari d’Elx per a fer-li una valoració psiquiàtrica, tenint en compte els antecedents mèdics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.