La Policia Local de Sueca identifica a l’autor de desenes de grafitis en el casc urbà

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), han identificat a una persona que presumptament va pintar desenes de grafitis en el nucli urbà del municipi i el polígon industrial. Amb açò, l’autor dels fets ha causat diversos danys contra la propietat.

 

Des de feia temps, la Policia Local estava darrere de la pista d’una persona que havia fet desenes de pintades en el terme municipal, segons ha explicat l’Ajuntament de Sueca en un comunicat. Les investigacions dels agents han acabat amb la identificació del presumpte autor.

 

Quan els agents l’han identificat, el jove portava en la seua motxilla diversos pots d’esprai que pel que pareix utilitzava per a fer els seus grafitis, «fàcilment identificables en usar una tècnica similar en tots ells», ha apuntat el consistori.

 

Els agents han informat al sospitós que, si algun dels particulars propietaris de les façanes o parets afectades presentara denúncia, hauria d’atendre la corresponent responsabilitat.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha explicat que «aquella persona que s’haja vist afectada per estes accions pot acudir a la seu de la Policia Local, a on se l’informarà i orientarà sobre com procedir segons la classe de propietat afectada: Si pot fer la reclamació via civil, per a la reposició d’eixos danys o si, per contra, són danys específics que no són fàcilment corregibles, acudir a la via penal», ha detallat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.