11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La Policia Local de Sueca identifica a l’autor de desenes de grafitis en el casc urbà

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), han identificat a una persona que presumptament va pintar desenes de grafitis en el nucli urbà del municipi i el polígon industrial. Amb açò, l’autor dels fets ha causat diversos danys contra la propietat.

 

Des de feia temps, la Policia Local estava darrere de la pista d’una persona que havia fet desenes de pintades en el terme municipal, segons ha explicat l’Ajuntament de Sueca en un comunicat. Les investigacions dels agents han acabat amb la identificació del presumpte autor.

 

Quan els agents l’han identificat, el jove portava en la seua motxilla diversos pots d’esprai que pel que pareix utilitzava per a fer els seus grafitis, «fàcilment identificables en usar una tècnica similar en tots ells», ha apuntat el consistori.

 

Els agents han informat al sospitós que, si algun dels particulars propietaris de les façanes o parets afectades presentara denúncia, hauria d’atendre la corresponent responsabilitat.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha explicat que «aquella persona que s’haja vist afectada per estes accions pot acudir a la seu de la Policia Local, a on se l’informarà i orientarà sobre com procedir segons la classe de propietat afectada: Si pot fer la reclamació via civil, per a la reposició d’eixos danys o si, per contra, són danys específics que no són fàcilment corregibles, acudir a la via penal», ha detallat.

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.