Anuncios

La Policia Local de Sueca identifica a l’autor de desenes de grafitis en el casc urbà

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), han identificat a una persona que presumptament va pintar desenes de grafitis en el nucli urbà del municipi i el polígon industrial. Amb açò, l’autor dels fets ha causat diversos danys contra la propietat.

 

Des de feia temps, la Policia Local estava darrere de la pista d’una persona que havia fet desenes de pintades en el terme municipal, segons ha explicat l’Ajuntament de Sueca en un comunicat. Les investigacions dels agents han acabat amb la identificació del presumpte autor.

Anuncios

 

Quan els agents l’han identificat, el jove portava en la seua motxilla diversos pots d’esprai que pel que pareix utilitzava per a fer els seus grafitis, «fàcilment identificables en usar una tècnica similar en tots ells», ha apuntat el consistori.

 

Els agents han informat al sospitós que, si algun dels particulars propietaris de les façanes o parets afectades presentara denúncia, hauria d’atendre la corresponent responsabilitat.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha explicat que «aquella persona que s’haja vist afectada per estes accions pot acudir a la seu de la Policia Local, a on se l’informarà i orientarà sobre com procedir segons la classe de propietat afectada: Si pot fer la reclamació via civil, per a la reposició d’eixos danys o si, per contra, són danys específics que no són fàcilment corregibles, acudir a la via penal», ha detallat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.
Anuncios