La Policia Local de Sueca identifica a l’autor de desenes de grafitis en el casc urbà

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), han identificat a una persona que presumptament va pintar desenes de grafitis en el nucli urbà del municipi i el polígon industrial. Amb açò, l’autor dels fets ha causat diversos danys contra la propietat.

 

Des de feia temps, la Policia Local estava darrere de la pista d’una persona que havia fet desenes de pintades en el terme municipal, segons ha explicat l’Ajuntament de Sueca en un comunicat. Les investigacions dels agents han acabat amb la identificació del presumpte autor.

 

Quan els agents l’han identificat, el jove portava en la seua motxilla diversos pots d’esprai que pel que pareix utilitzava per a fer els seus grafitis, «fàcilment identificables en usar una tècnica similar en tots ells», ha apuntat el consistori.

 

Els agents han informat al sospitós que, si algun dels particulars propietaris de les façanes o parets afectades presentara denúncia, hauria d’atendre la corresponent responsabilitat.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha explicat que «aquella persona que s’haja vist afectada per estes accions pot acudir a la seu de la Policia Local, a on se l’informarà i orientarà sobre com procedir segons la classe de propietat afectada: Si pot fer la reclamació via civil, per a la reposició d’eixos danys o si, per contra, són danys específics que no són fàcilment corregibles, acudir a la via penal», ha detallat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.