14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Policia Local de Sueca identifica a l’autor de desenes de grafitis en el casc urbà

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), han identificat a una persona que presumptament va pintar desenes de grafitis en el nucli urbà del municipi i el polígon industrial. Amb açò, l’autor dels fets ha causat diversos danys contra la propietat.

 

Des de feia temps, la Policia Local estava darrere de la pista d’una persona que havia fet desenes de pintades en el terme municipal, segons ha explicat l’Ajuntament de Sueca en un comunicat. Les investigacions dels agents han acabat amb la identificació del presumpte autor.

 

Quan els agents l’han identificat, el jove portava en la seua motxilla diversos pots d’esprai que pel que pareix utilitzava per a fer els seus grafitis, «fàcilment identificables en usar una tècnica similar en tots ells», ha apuntat el consistori.

 

Els agents han informat al sospitós que, si algun dels particulars propietaris de les façanes o parets afectades presentara denúncia, hauria d’atendre la corresponent responsabilitat.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha explicat que «aquella persona que s’haja vist afectada per estes accions pot acudir a la seu de la Policia Local, a on se l’informarà i orientarà sobre com procedir segons la classe de propietat afectada: Si pot fer la reclamació via civil, per a la reposició d’eixos danys o si, per contra, són danys específics que no són fàcilment corregibles, acudir a la via penal», ha detallat.

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.