La Policia Local desallotja a 50 persones d’una festa clandestina en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 50 persones reunides este diumenge de matí en una festa clandestina en la fàbrica abandonada coneguda com ‘L’Eskombrera‘ en els voltants del cementeri del barri de Benimaclet, al costat de la Ronda Nord de la ciutat.   L’actuació l’han dut a terme agents de la Unitat […]

 

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 50 persones reunides este diumenge de matí en una festa clandestina en la fàbrica abandonada coneguda com ‘L’Eskombrera‘ en els voltants del cementeri del barri de Benimaclet, al costat de la Ronda Nord de la ciutat.

 

L’actuació l’han dut a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS), en un dispositiu en el que han detingut a una persona per un delicte contra la salut pública, s’han alçat nou actes per drogues, una per armes i 42 per no portar mascareta.

 

Al detingut, de 26 anys, se’l considera presumpte delicte contra la salut pública després d’intervindre-li en una renyonera set bossetes de plàstic blanc que contenien al voltant de sis grams de speed; una altra amb 0,71 grams de MMDA; huit pastilles d’èxtasis amb un pes total de 3,18 grams; una de marihuana amb 2,30 i un total de 259,60 euros que li va intervindre una patrulla policial quan tractava d’ocultar-la.

 

Durant l’últim mes i en el mateix lloc, els agents han alçat 104 actes a persones per no portar mascareta; han identificat a 178 persones; han detingut a quatre persones per alcoholèmia amb responsabilitat penal i a altres dos per administrativa; han alçat 26 actes per substàncies estupefaents i cinc per armes i han interposat 13 denúncies en aplicació de la Llei de Seguretat Viària, entre altres actuacions.

Últimes notícies

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva