La Policia Nacional alerta de l’augment de promocions comercials falses

 

La Policia Nacional ha enviat un missatge d’alerta a través del seu compte oficial de Twitter, perquè els consumidors extremen les precaucions davant les promocions falses que s’estan compartint per la xarxa durant les últimes setmanes. 

 

El contundent missatge adverteix als usuaris i els aconsella que: «No piques, no comparteixes i a la paperera». Així doncs, i a través d’aquesta publicació, la Policia Nacional confia crear consciència d’aquesta pràctica entre els usuaris, els qui han de ser previnguts abans d’acceptar qualsevol sol·licitud emergent.

 

Zara, Ikea, Lidl o Spotify, les més utilitzades

De fet, l’aplicació de Whatsapp s’ha convertit en l’eina més utilitzada a l’hora de realitzar aquesta estafa, ja que aquesta eina facilita que els missatges, on es promocionava algun tipus de regal o vals descompte, es comparteixen de manera més ràpida. Un problema greu pels que cauen en l’engany, ja que comporta problemes als comptes personals.

 

Al missatge que la policia Nacional ha publicat a la xarxa apareixen quatre grans marques comercials, el nom de les quals és utilitzat per desenvolupar aquesta activitat il·lícita. Així doncs, marques com Zara, Ikea, Lidl o Spotify, són utilitzades per aquest tipus d’estafadors.

 

El cos de seguretat confia que amb aquest nou missatge d’alerta, els usuaris extremen precaucions al moment d’accedir a aquest tipus de publicacions. De la mateixa manera, es confia que el missatge puga ser difós a gran velocitat perquè la gent siga conscient dels riscos que comporten aquestes cadenes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.