Anuncios

La Policia Nacional deté a un home per la compravenda d’habitatges i quedar-se amb els diners

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda i un altre d’estafa, després de pel que sembla quedar-se amb 76.500 euros de tres clients amb els quals havia formalitzat un contracte de compra d’immobles.

Les búsquedes es van iniciar en tenir coneixement els agents a través de dos denúncies, de la possible estafa per un import de 10.000 euros a una víctima i de 55.000 euros a una altra, pel que sembla pel treballador d’una immobiliària.

Durant les perquisicions els policies van esbrinar que les víctimes havien contactat amb la immobiliària a fi de comprar un habitatge, la qual tenia oferta, formalitzant-se una proposta de compra que les dos parts signaven, lliurant els compradors en este moment una quantitat de diners en efectiu com a senyal, a part d’unes quotes en els mesos successius.

Posteriorment les víctimes sempre rebien llargues per a la signatura del contracte de compra, abduint-los tot tipo d’excuses per a no reunir-se amb elles, ni tampoc aconseguien la devolució dels diners avançats ni adquirir la propietat.

Durant les recerques els investigadors van localitzar a una altra víctima, a la qual li hauria estafat 11.500 euros, de la mateixa forma que les anteriors, tenint en comú totes elles que són ciutadans estrangers amb escàs coneixement de l’idioma i la legislació.

Per tot això, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

 

 

Quines són les estafes més comunes i com evitar-les

Un dels perills més quotidians en l’actualitat són les estafes. Ja siguen de caràcter digital o analògic, les estafes més comuns no tenen una víctima concreta. I és que qualsevol persona pot veure’s embolicada en algun engany i ser víctima d’un frau.

Per esta raó, és fonamental conéixer quines són les estafes més comunes avui dia i com evitar-les:

Phishing.
Estafes per lloguer.
Frau per intoxicació alimentària.
Estafes romàntiques.
Fraus en compres en línia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.