La Policia Nacional deté a un home per la compravenda d’habitatges i quedar-se amb els diners

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda i un altre d’estafa, després de pel que sembla quedar-se amb 76.500 euros de tres clients amb els quals havia formalitzat un contracte de compra d’immobles.

Les búsquedes es van iniciar en tenir coneixement els agents a través de dos denúncies, de la possible estafa per un import de 10.000 euros a una víctima i de 55.000 euros a una altra, pel que sembla pel treballador d’una immobiliària.

Durant les perquisicions els policies van esbrinar que les víctimes havien contactat amb la immobiliària a fi de comprar un habitatge, la qual tenia oferta, formalitzant-se una proposta de compra que les dos parts signaven, lliurant els compradors en este moment una quantitat de diners en efectiu com a senyal, a part d’unes quotes en els mesos successius.

Posteriorment les víctimes sempre rebien llargues per a la signatura del contracte de compra, abduint-los tot tipo d’excuses per a no reunir-se amb elles, ni tampoc aconseguien la devolució dels diners avançats ni adquirir la propietat.

Durant les recerques els investigadors van localitzar a una altra víctima, a la qual li hauria estafat 11.500 euros, de la mateixa forma que les anteriors, tenint en comú totes elles que són ciutadans estrangers amb escàs coneixement de l’idioma i la legislació.

Per tot això, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

 

 

Quines són les estafes més comunes i com evitar-les

Un dels perills més quotidians en l’actualitat són les estafes. Ja siguen de caràcter digital o analògic, les estafes més comuns no tenen una víctima concreta. I és que qualsevol persona pot veure’s embolicada en algun engany i ser víctima d’un frau.

Per esta raó, és fonamental conéixer quines són les estafes més comunes avui dia i com evitar-les:

Phishing.
Estafes per lloguer.
Frau per intoxicació alimentària.
Estafes romàntiques.
Fraus en compres en línia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM enfront de la versió d’FGV

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que la vaga en Metrovalencia i TRAM ha tingut un seguiment del 100%, mentres FGV parla d'escassa participació i defén que el servici s'ha prestat amb normalitat gràcies a uns servicis mínims del 75% i el 80%.