La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar de mort a un jove i a la seua mare

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 28 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla propinar un cop de puny a un jove i amenaçar-lo de mort a ell i a la seua mare en cas que denunciés l’ocorregut.

Els fets van succeir a la fi de novembre, al voltant de les deu de la nit, en un bar gandiense on la víctima treballa. El sospitós va entrar en el local al costat d’altres dos homes i el cambrer els va reclamar el pagament d’una consumició de dies anteriors, moment en el qual l’agressor, sense mediar paraula, li hauria donat un cop de puny en la cara.

L’ara detingut també hauria amenaçat amb matar al jove i a la seua mare si denunciava l’agressió, a més de proferir insults de caràcter homòfob cap a la víctima. Seguidament, l’agressor i els homes que li acompanyaven van abandonar el bar.

Després de tenir coneixement d’estos fets, agents de la Policia Nacional van realitzar les recerques oportunes a fi de localitzar al sospitós, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.