La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar de mort a un jove i a la seua mare

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 28 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla propinar un cop de puny a un jove i amenaçar-lo de mort a ell i a la seua mare en cas que denunciés l’ocorregut.

Els fets van succeir a la fi de novembre, al voltant de les deu de la nit, en un bar gandiense on la víctima treballa. El sospitós va entrar en el local al costat d’altres dos homes i el cambrer els va reclamar el pagament d’una consumició de dies anteriors, moment en el qual l’agressor, sense mediar paraula, li hauria donat un cop de puny en la cara.

L’ara detingut també hauria amenaçat amb matar al jove i a la seua mare si denunciava l’agressió, a més de proferir insults de caràcter homòfob cap a la víctima. Seguidament, l’agressor i els homes que li acompanyaven van abandonar el bar.

Després de tenir coneixement d’estos fets, agents de la Policia Nacional van realitzar les recerques oportunes a fi de localitzar al sospitós, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.