14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home per portar a la força a la seua parella al cotxe i colpejar-la

gents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar després d’agarrar del pèl a la seua parella i obligar-la a pujar en el seu vehicle per a agredir-la propinant-li cops per tot el cos.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos de la vesprada, en el districte valencià de Marítim, quan la Sala 091 va comissionar als agents perquè acudiren al domicili d’una possible víctima de violència de gènere, ja que pel que sembla havia estat agredit per la seua parella.

Ràpidament els agents van arribar al lloc i van localitzar a la víctima en l’habitatge. Durant les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que el dia anterior la parella va mantenir una forta discussió mentre l’home conduïa el seu vehicle. Davant l’estat d’agitació de l’home, la dona li va demanar que detingués el cotxe, fent este cas omís a la petició.

En un moment donat, la dona es va fer amb les claus del vehicle i va fugir cap al seu domicili. No obstant això, instants després l’home va acudir fins a l’habitatge i la va agafar del pèl i presumptament la va conduir a la força de nou fins al cotxe, on li va propinar cops per tot el cos. Finalment, l’agressor la va tirar al sòl i esta va aconseguir escapolir-se i avisar a la Policia.

Per tals fets, els agents van localitzar a l’home i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.