La Policia Nacional deté a un home per portar a la força a la seua parella al cotxe i colpejar-la

gents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar després d’agarrar del pèl a la seua parella i obligar-la a pujar en el seu vehicle per a agredir-la propinant-li cops per tot el cos.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos de la vesprada, en el districte valencià de Marítim, quan la Sala 091 va comissionar als agents perquè acudiren al domicili d’una possible víctima de violència de gènere, ja que pel que sembla havia estat agredit per la seua parella.

Ràpidament els agents van arribar al lloc i van localitzar a la víctima en l’habitatge. Durant les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que el dia anterior la parella va mantenir una forta discussió mentre l’home conduïa el seu vehicle. Davant l’estat d’agitació de l’home, la dona li va demanar que detingués el cotxe, fent este cas omís a la petició.

En un moment donat, la dona es va fer amb les claus del vehicle i va fugir cap al seu domicili. No obstant això, instants després l’home va acudir fins a l’habitatge i la va agafar del pèl i presumptament la va conduir a la força de nou fins al cotxe, on li va propinar cops per tot el cos. Finalment, l’agressor la va tirar al sòl i esta va aconseguir escapolir-se i avisar a la Policia.

Per tals fets, els agents van localitzar a l’home i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.