La Policia Nacional deté a un home per portar a la força a la seua parella al cotxe i colpejar-la

gents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar després d’agarrar del pèl a la seua parella i obligar-la a pujar en el seu vehicle per a agredir-la propinant-li cops per tot el cos.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos de la vesprada, en el districte valencià de Marítim, quan la Sala 091 va comissionar als agents perquè acudiren al domicili d’una possible víctima de violència de gènere, ja que pel que sembla havia estat agredit per la seua parella.

Ràpidament els agents van arribar al lloc i van localitzar a la víctima en l’habitatge. Durant les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que el dia anterior la parella va mantenir una forta discussió mentre l’home conduïa el seu vehicle. Davant l’estat d’agitació de l’home, la dona li va demanar que detingués el cotxe, fent este cas omís a la petició.

En un moment donat, la dona es va fer amb les claus del vehicle i va fugir cap al seu domicili. No obstant això, instants després l’home va acudir fins a l’habitatge i la va agafar del pèl i presumptament la va conduir a la força de nou fins al cotxe, on li va propinar cops per tot el cos. Finalment, l’agressor la va tirar al sòl i esta va aconseguir escapolir-se i avisar a la Policia.

Per tals fets, els agents van localitzar a l’home i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.