La Policia Nacional deté a un home que acabava de furtar un cotxe

Agents de la Policia Nacional han detingut sobre les 21.30 hores de la nit en un carrer del districte de Trànsits de València a un home de 21 anys, d'origen equatorià, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla abordar a una persona quan estava aparcant el seu cotxe en una planta baixa, propinar-li diverses punyades i traure-lo per força, per a seguidament pujar-se al cotxe i marxar-se. En la seua fugida es va trobar amb un cotxe parat enfront d'un semàfor, per la qual cosa es va baixar per a continuar a peu, moment en què la víctima l'alcança i van començar a forcejar, fins a l'arribada de la policia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer sobre les 21.30 de la nit del dimarts quan els agents que es trobaven realitzant tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que sembla a una persona l'estaven agredint i sostraient el cotxe.

 

 

 

  

  

Immediatament, els policies en arribar al lloc, van ser requerits per diverses persones, entre elles la víctima, que estaven forcejant amb el sospitós, que al percatar-se de la presència policial va tractar de fugir, sent interceptat.

  

  

 

 

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.