Anuncios

La Policia Nacional deté a un home que acabava de furtar un cotxe

Agents de la Policia Nacional han detingut sobre les 21.30 hores de la nit en un carrer del districte de Trànsits de València a un home de 21 anys, d'origen equatorià, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla abordar a una persona quan estava aparcant el seu cotxe en una planta baixa, propinar-li diverses punyades i traure-lo per força, per a seguidament pujar-se al cotxe i marxar-se. En la seua fugida es va trobar amb un cotxe parat enfront d'un semàfor, per la qual cosa es va baixar per a continuar a peu, moment en què la víctima l'alcança i van començar a forcejar, fins a l'arribada de la policia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer sobre les 21.30 de la nit del dimarts quan els agents que es trobaven realitzant tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que sembla a una persona l'estaven agredint i sostraient el cotxe.

Anuncios

 

 

 

  

  

Immediatament, els policies en arribar al lloc, van ser requerits per diverses persones, entre elles la víctima, que estaven forcejant amb el sospitós, que al percatar-se de la presència policial va tractar de fugir, sent interceptat.

  

  

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.
Anuncios