La Policia Nacional deté a un home que acabava de furtar un cotxe

Agents de la Policia Nacional han detingut sobre les 21.30 hores de la nit en un carrer del districte de Trànsits de València a un home de 21 anys, d'origen equatorià, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla abordar a una persona quan estava aparcant el seu cotxe en una planta baixa, propinar-li diverses punyades i traure-lo per força, per a seguidament pujar-se al cotxe i marxar-se. En la seua fugida es va trobar amb un cotxe parat enfront d'un semàfor, per la qual cosa es va baixar per a continuar a peu, moment en què la víctima l'alcança i van començar a forcejar, fins a l'arribada de la policia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer sobre les 21.30 de la nit del dimarts quan els agents que es trobaven realitzant tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que sembla a una persona l'estaven agredint i sostraient el cotxe.

 

 

 

  

  

Immediatament, els policies en arribar al lloc, van ser requerits per diverses persones, entre elles la víctima, que estaven forcejant amb el sospitós, que al percatar-se de la presència policial va tractar de fugir, sent interceptat.

  

  

 

 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.