La Policia Nacional deté a un home que va agredir a la seua exparella a l’eixida del treball

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d'origen colombià, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua exparella a l'eixida del seu treball i estar en possessió d'una quantitat de substància, pel que sembla cocaïna. 

 

 

  

Els fets han ocorregut al voltant de les 7.30 hores del matí quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats pos la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix on pel que sembla una dona havia sigut agredida per la seua exparella. 

 

 

Va reconèixer la brutal agressió

 

  

  

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar en la via pública a una dona que els manifestà que en acabar del treball, la seua exparella l'havia agredida, observant els agents que tenia blaus en bíceps, tríceps, muscles així com el pòmul dret unflat, oferint-li ràpidament assistència sanitària a la víctima, però denegant-la la mateixa.

 

Després de donar diverses batudes per la zona, els agents van localitzar en un carrer proper al suposat agressor que pel que sembla va reconèixer en eixe mateix instant que l'havia agredida en el seu lloc de treball. Els policies, després de practicar-li un escorcoll de seguretat, li van intervenir dos bossetes de pel que sembla cocaïna amb un pes de més de 16 grams, així com 330 euros en efectiu.

 

La maltractava física i psíquicament els caps de setmana des de fa tres anys

  

Els agents, després de realitzar diverses comprovacions, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública.

  

  

 

Els policies van esbrinar que havien mantingut una relació sentimental durant deu anys, finalitzant fa dos i que des de fa tres anys pel que sembla havien començat els maltractaments psíquics i físics els caps de setmana.

  

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant una mesura cautelar de prohibició d'aproximació a la víctima de 500 metres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.