21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a un home que va agredir a la seua exparella a l’eixida del treball

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d'origen colombià, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua exparella a l'eixida del seu treball i estar en possessió d'una quantitat de substància, pel que sembla cocaïna. 

 

 

  

Els fets han ocorregut al voltant de les 7.30 hores del matí quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats pos la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix on pel que sembla una dona havia sigut agredida per la seua exparella. 

 

 

Va reconèixer la brutal agressió

 

  

  

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar en la via pública a una dona que els manifestà que en acabar del treball, la seua exparella l'havia agredida, observant els agents que tenia blaus en bíceps, tríceps, muscles així com el pòmul dret unflat, oferint-li ràpidament assistència sanitària a la víctima, però denegant-la la mateixa.

 

Després de donar diverses batudes per la zona, els agents van localitzar en un carrer proper al suposat agressor que pel que sembla va reconèixer en eixe mateix instant que l'havia agredida en el seu lloc de treball. Els policies, després de practicar-li un escorcoll de seguretat, li van intervenir dos bossetes de pel que sembla cocaïna amb un pes de més de 16 grams, així com 330 euros en efectiu.

 

La maltractava física i psíquicament els caps de setmana des de fa tres anys

  

Els agents, després de realitzar diverses comprovacions, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública.

  

  

 

Els policies van esbrinar que havien mantingut una relació sentimental durant deu anys, finalitzant fa dos i que des de fa tres anys pel que sembla havien començat els maltractaments psíquics i físics els caps de setmana.

  

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant una mesura cautelar de prohibició d'aproximació a la víctima de 500 metres.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.