La Policia Nacional deté a un home que va agredir a la seua exparella a l’eixida del treball

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d'origen colombià, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua exparella a l'eixida del seu treball i estar en possessió d'una quantitat de substància, pel que sembla cocaïna. 

 

 

  

Els fets han ocorregut al voltant de les 7.30 hores del matí quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats pos la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix on pel que sembla una dona havia sigut agredida per la seua exparella. 

 

 

Va reconèixer la brutal agressió

 

  

  

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar en la via pública a una dona que els manifestà que en acabar del treball, la seua exparella l'havia agredida, observant els agents que tenia blaus en bíceps, tríceps, muscles així com el pòmul dret unflat, oferint-li ràpidament assistència sanitària a la víctima, però denegant-la la mateixa.

 

Després de donar diverses batudes per la zona, els agents van localitzar en un carrer proper al suposat agressor que pel que sembla va reconèixer en eixe mateix instant que l'havia agredida en el seu lloc de treball. Els policies, després de practicar-li un escorcoll de seguretat, li van intervenir dos bossetes de pel que sembla cocaïna amb un pes de més de 16 grams, així com 330 euros en efectiu.

 

La maltractava física i psíquicament els caps de setmana des de fa tres anys

  

Els agents, després de realitzar diverses comprovacions, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública.

  

  

 

Els policies van esbrinar que havien mantingut una relació sentimental durant deu anys, finalitzant fa dos i que des de fa tres anys pel que sembla havien començat els maltractaments psíquics i físics els caps de setmana.

  

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant una mesura cautelar de prohibició d'aproximació a la víctima de 500 metres.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.