La Policia Nacional deté a un home que va agredir a la seua exparella a l’eixida del treball

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d'origen colombià, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua exparella a l'eixida del seu treball i estar en possessió d'una quantitat de substància, pel que sembla cocaïna. 

 

 

  

Els fets han ocorregut al voltant de les 7.30 hores del matí quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats pos la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix on pel que sembla una dona havia sigut agredida per la seua exparella. 

 

 

Va reconèixer la brutal agressió

 

  

  

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar en la via pública a una dona que els manifestà que en acabar del treball, la seua exparella l'havia agredida, observant els agents que tenia blaus en bíceps, tríceps, muscles així com el pòmul dret unflat, oferint-li ràpidament assistència sanitària a la víctima, però denegant-la la mateixa.

 

Després de donar diverses batudes per la zona, els agents van localitzar en un carrer proper al suposat agressor que pel que sembla va reconèixer en eixe mateix instant que l'havia agredida en el seu lloc de treball. Els policies, després de practicar-li un escorcoll de seguretat, li van intervenir dos bossetes de pel que sembla cocaïna amb un pes de més de 16 grams, així com 330 euros en efectiu.

 

La maltractava física i psíquicament els caps de setmana des de fa tres anys

  

Els agents, després de realitzar diverses comprovacions, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública.

  

  

 

Els policies van esbrinar que havien mantingut una relació sentimental durant deu anys, finalitzant fa dos i que des de fa tres anys pel que sembla havien començat els maltractaments psíquics i físics els caps de setmana.

  

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant una mesura cautelar de prohibició d'aproximació a la víctima de 500 metres.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.