La Policia Nacional deté a un home que va agredir a la seua exparella a l’eixida del treball

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d'origen colombià, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua exparella a l'eixida del seu treball i estar en possessió d'una quantitat de substància, pel que sembla cocaïna. 

 

 

  

Els fets han ocorregut al voltant de les 7.30 hores del matí quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats pos la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix on pel que sembla una dona havia sigut agredida per la seua exparella. 

 

 

Va reconèixer la brutal agressió

 

  

  

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar en la via pública a una dona que els manifestà que en acabar del treball, la seua exparella l'havia agredida, observant els agents que tenia blaus en bíceps, tríceps, muscles així com el pòmul dret unflat, oferint-li ràpidament assistència sanitària a la víctima, però denegant-la la mateixa.

 

Després de donar diverses batudes per la zona, els agents van localitzar en un carrer proper al suposat agressor que pel que sembla va reconèixer en eixe mateix instant que l'havia agredida en el seu lloc de treball. Els policies, després de practicar-li un escorcoll de seguretat, li van intervenir dos bossetes de pel que sembla cocaïna amb un pes de més de 16 grams, així com 330 euros en efectiu.

 

La maltractava física i psíquicament els caps de setmana des de fa tres anys

  

Els agents, després de realitzar diverses comprovacions, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit en l'àmbit familiar i un altre contra la salut pública.

  

  

 

Els policies van esbrinar que havien mantingut una relació sentimental durant deu anys, finalitzant fa dos i que des de fa tres anys pel que sembla havien començat els maltractaments psíquics i físics els caps de setmana.

  

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant una mesura cautelar de prohibició d'aproximació a la víctima de 500 metres.

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.