8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un menor per robar i trencar-li el nas a un altre

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un menor de 14 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de pel que sembla agredir a un altre menor al qual li va trencar el nas a més de llevar-li 50 euros.

A Gandia

Els fets van ocórrer fa uns dies a Gandia, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser requerits per tres menors, ja que un d’ells sagnava de manera abundant pel nas, per la qual cosa ràpidament van atendre la víctima, apareixent en este moment el pare que es va fer càrrec del menor.

Amenaça

Els agents van esbrinar que moments abans un grup de joves es va acostar a la víctima, i un d’ells esgrimint una navalla va amenaçar al menor així com li va exigir que li donés els diners que portés damunt, donant-li este els 50 euros que tenia. Després d’això el sospitós li va donar un cop de puny en el nas i se’n va anar del lloc.

Amb les dades aportades per la víctima, els policies van informar els altres indicatius, i una patrulla va localitzar a un xic pels voltants que coincidia amb les característiques aportades, i després de realitzar les comprovacions oportunes va ser detingut.

El menor va ser posat a la disposició de la Fiscalia de Menors, que va decretar el seu internament en un Centre de Menors.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.