Un Policia Nacional que practicava esport deté a un home que acaba de furtar una bossa

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut a València a un home, de 36 anys, d’origen espanyol, després de sentir els crits de les empleades d’un establiment en el qual acabava de furtar una bossa. Un vigilant de seguretat de l’hospital de la Malvarrosa i un aparca cotxes van ajudar l’agent a detenir al sospitós.

El succés va ocórrer, sobre dos quarts de dos de la vesprada, quan una patrulla va ser comissionada a un establiment de l’avinguda Malvarrosa, on pel que sembla el vigilant de seguretat de l’hospital pròxim tenia retingut a un home que acabava de furtar una bossa.

Una vegada en el lloc els agents van localitzar al vigilant de seguretat acompanyat d’un Policia Nacional fora de servei, els quals retenien a un home i van esbrinar que moments abans, l’agent franc de servei, que es trobava realitzant esport pel passeig de la platja, va ser alertat pels crits d’auxili de les empleades d’un establiment de menjar, ja que un home fugia a la carrera i acabava de sostreure una bossa.

L’agent immediatament va emprendre la persecució donant-li abast als pocs metres al costat d’un dels aparca cotxes de la zona, reduint tots dos al sospitós. En observar l’escena el vigilant de seguretat de l’hospital Malvarrosa, va acudir en ajuda dels homes, localitzant-li una bossa de color rosa.

Als pocs instants es va presentar en el lloc la víctima, que va reconéixer la bossa com de la seua propietat, el qual contenia dos telèfons mòbils, a més d’altres estris, valorant tot el sostret en 710 euros.

El detingut amb nombrosos antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.