Un Policia Nacional que practicava esport deté a un home que acaba de furtar una bossa

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut a València a un home, de 36 anys, d’origen espanyol, després de sentir els crits de les empleades d’un establiment en el qual acabava de furtar una bossa. Un vigilant de seguretat de l’hospital de la Malvarrosa i un aparca cotxes van ajudar l’agent a detenir al sospitós.

El succés va ocórrer, sobre dos quarts de dos de la vesprada, quan una patrulla va ser comissionada a un establiment de l’avinguda Malvarrosa, on pel que sembla el vigilant de seguretat de l’hospital pròxim tenia retingut a un home que acabava de furtar una bossa.

Una vegada en el lloc els agents van localitzar al vigilant de seguretat acompanyat d’un Policia Nacional fora de servei, els quals retenien a un home i van esbrinar que moments abans, l’agent franc de servei, que es trobava realitzant esport pel passeig de la platja, va ser alertat pels crits d’auxili de les empleades d’un establiment de menjar, ja que un home fugia a la carrera i acabava de sostreure una bossa.

L’agent immediatament va emprendre la persecució donant-li abast als pocs metres al costat d’un dels aparca cotxes de la zona, reduint tots dos al sospitós. En observar l’escena el vigilant de seguretat de l’hospital Malvarrosa, va acudir en ajuda dels homes, localitzant-li una bossa de color rosa.

Als pocs instants es va presentar en el lloc la víctima, que va reconéixer la bossa com de la seua propietat, el qual contenia dos telèfons mòbils, a més d’altres estris, valorant tot el sostret en 710 euros.

El detingut amb nombrosos antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.

Més de 10.000 arxius d’abusos a menors destapen dos detencions a la Vall d’Uixó i Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones a la Vall d’Uixó i Llíria després d’intervindre més de 10.000 arxius d’abús sexual infantil, alguns amb extrema violència contra menors i bebés.

La compra de vivendes cau un 15,5 % a l’abril a la Comunitat i el preu es dispara un 16,2 %

La compravenda de vivenda ha baixat un 15,5 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, mentres que el preu per metre quadrat ha pujat un 16,2 % i els préstecs hipotecaris han caigut un 14,3 %, segons el Consell General del Notariat.

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.