Un Policia Nacional que practicava esport deté a un home que acaba de furtar una bossa

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut a València a un home, de 36 anys, d’origen espanyol, després de sentir els crits de les empleades d’un establiment en el qual acabava de furtar una bossa. Un vigilant de seguretat de l’hospital de la Malvarrosa i un aparca cotxes van ajudar l’agent a detenir al sospitós.

El succés va ocórrer, sobre dos quarts de dos de la vesprada, quan una patrulla va ser comissionada a un establiment de l’avinguda Malvarrosa, on pel que sembla el vigilant de seguretat de l’hospital pròxim tenia retingut a un home que acabava de furtar una bossa.

Una vegada en el lloc els agents van localitzar al vigilant de seguretat acompanyat d’un Policia Nacional fora de servei, els quals retenien a un home i van esbrinar que moments abans, l’agent franc de servei, que es trobava realitzant esport pel passeig de la platja, va ser alertat pels crits d’auxili de les empleades d’un establiment de menjar, ja que un home fugia a la carrera i acabava de sostreure una bossa.

L’agent immediatament va emprendre la persecució donant-li abast als pocs metres al costat d’un dels aparca cotxes de la zona, reduint tots dos al sospitós. En observar l’escena el vigilant de seguretat de l’hospital Malvarrosa, va acudir en ajuda dels homes, localitzant-li una bossa de color rosa.

Als pocs instants es va presentar en el lloc la víctima, que va reconéixer la bossa com de la seua propietat, el qual contenia dos telèfons mòbils, a més d’altres estris, valorant tot el sostret en 710 euros.

El detingut amb nombrosos antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.