Un Policia Nacional que practicava esport deté a un home que acaba de furtar una bossa

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut a València a un home, de 36 anys, d’origen espanyol, després de sentir els crits de les empleades d’un establiment en el qual acabava de furtar una bossa. Un vigilant de seguretat de l’hospital de la Malvarrosa i un aparca cotxes van ajudar l’agent a detenir al sospitós.

El succés va ocórrer, sobre dos quarts de dos de la vesprada, quan una patrulla va ser comissionada a un establiment de l’avinguda Malvarrosa, on pel que sembla el vigilant de seguretat de l’hospital pròxim tenia retingut a un home que acabava de furtar una bossa.

Una vegada en el lloc els agents van localitzar al vigilant de seguretat acompanyat d’un Policia Nacional fora de servei, els quals retenien a un home i van esbrinar que moments abans, l’agent franc de servei, que es trobava realitzant esport pel passeig de la platja, va ser alertat pels crits d’auxili de les empleades d’un establiment de menjar, ja que un home fugia a la carrera i acabava de sostreure una bossa.

L’agent immediatament va emprendre la persecució donant-li abast als pocs metres al costat d’un dels aparca cotxes de la zona, reduint tots dos al sospitós. En observar l’escena el vigilant de seguretat de l’hospital Malvarrosa, va acudir en ajuda dels homes, localitzant-li una bossa de color rosa.

Als pocs instants es va presentar en el lloc la víctima, que va reconéixer la bossa com de la seua propietat, el qual contenia dos telèfons mòbils, a més d’altres estris, valorant tot el sostret en 710 euros.

El detingut amb nombrosos antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.

Les autòpsies confirmen el crim masclista en la caserna de Dolores

Les autòpsies dels tres cossos trobats en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores confirmen la principal línia d'investigació per crim masclista.

El València Basket repta el domini del Reial Madrid en les semifinals ACB de l’Eurolliga

El València Basket debutarà en una Final a Quatre mesurant-se al Reial Madrid, que ha guanyat totes les semifinals ACB disputades en l'Eurolliga i aspira a mantindre la seua hegemonia.

Alacant serà seu en 2027 del gran congrés internacional de turisme de golf

Alacant acogera en 2027 la Convencion Europea Anual de la IAGTO, una cita clau del turisme de golf que reunira a uns 1.000 delegats i reforçara el lideratge de la Comunitat Valenciana.

Hugo Duro es cola en el top 25 de golejadors del València en Lliga

Hugo Duro aconseguix els 42 gols en Lliga amb el València, entra en el top 25 històric del club i es manté com a màxim golejador espanyol de les tres últimes temporades.

Un Llevant de ritme Champions frega la salvació en LaLiga

El Llevant arriba a l'última jornada amb 42 punts i només necessita un empat per a assegurar la permanència després d'una remuntada en 2026 amb números de Lliga de Campions.

El Consell exigix a Diana Morant que aclarisca la seua relació política amb Zapatero després de la seua imputació

El Govern valencià i el PP pressionen a Diana Morant perquè es pronuncie sobre la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero, a qui va definir com el seu pare polític.

Barrachina defén com a esforç gegant l’oferta del Consell al professorat en vaga

Miguel Barrachina sosté que la proposta econòmica i organitzativa del Consell als docents en vaga suposa un esforç gegant per al conjunt de la ciutadania i confia que l'accepten els sindicats.