La Policia Local de Sagunt evita l’ocupació il·legal d’una casa gràcies a la col·laboració ciutadana

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va evitar este dijous, 8 d’octubre, l’ocupació il·legal d’una casa en el carrer Ben Açat de la localitat, gràcies que un veí del mateix carrer va alertar d’una discussió a la porta de l’immoble. 

 

Fonts policials han explicat que diferents agents es van desplaçar al lloc del fets, a on van identificar els quatre presumptes autors, tots ells amb residència coneguda en Sagunt, que segons ha explicat la Policia Local no eren persones vulnerables sinó que pel que pareix eren xics que volien independitzar-se.

 

Tal com han argumentat les autoritats, una de les persones identificades va manifestar que havien pagat 1.000 euros a una persona i que esta li havia entregat les claus de la casa.

 

Els okupes van canviar el pany de la porta

Una vegada personat el propietari de la vivenda, va indicar als agents que li havien canviat el pany de la porta i que presentaria la pertinent denúncia davant la Policia Nacional.

 

Després d’inspeccionar les autoritats la casa amb un dels ‘okupes‘ i comprovar que no hi havia res de la seua propietat, la persona identificada va manifestar que solament estaven netejant per a ocupar-la. Ràpidament, la Policia va convidar als ‘okupes’ a abandonar l’immoble i a anar-se’n. Ara, s’han instruït diligències en la comissaria de la Policia Nacional.

Últimes notícies

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.