La Policia Local de Sagunt evita l’ocupació il·legal d’una casa gràcies a la col·laboració ciutadana

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va evitar este dijous, 8 d’octubre, l’ocupació il·legal d’una casa en el carrer Ben Açat de la localitat, gràcies que un veí del mateix carrer va alertar d’una discussió a la porta de l’immoble. 

 

Fonts policials han explicat que diferents agents es van desplaçar al lloc del fets, a on van identificar els quatre presumptes autors, tots ells amb residència coneguda en Sagunt, que segons ha explicat la Policia Local no eren persones vulnerables sinó que pel que pareix eren xics que volien independitzar-se.

 

Tal com han argumentat les autoritats, una de les persones identificades va manifestar que havien pagat 1.000 euros a una persona i que esta li havia entregat les claus de la casa.

 

Els okupes van canviar el pany de la porta

Una vegada personat el propietari de la vivenda, va indicar als agents que li havien canviat el pany de la porta i que presentaria la pertinent denúncia davant la Policia Nacional.

 

Després d’inspeccionar les autoritats la casa amb un dels ‘okupes‘ i comprovar que no hi havia res de la seua propietat, la persona identificada va manifestar que solament estaven netejant per a ocupar-la. Ràpidament, la Policia va convidar als ‘okupes’ a abandonar l’immoble i a anar-se’n. Ara, s’han instruït diligències en la comissaria de la Policia Nacional.

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.