La Policia Local de Sagunt evita l’ocupació il·legal d’una casa gràcies a la col·laboració ciutadana

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va evitar este dijous, 8 d’octubre, l’ocupació il·legal d’una casa en el carrer Ben Açat de la localitat, gràcies que un veí del mateix carrer va alertar d’una discussió a la porta de l’immoble. 

 

Fonts policials han explicat que diferents agents es van desplaçar al lloc del fets, a on van identificar els quatre presumptes autors, tots ells amb residència coneguda en Sagunt, que segons ha explicat la Policia Local no eren persones vulnerables sinó que pel que pareix eren xics que volien independitzar-se.

 

Tal com han argumentat les autoritats, una de les persones identificades va manifestar que havien pagat 1.000 euros a una persona i que esta li havia entregat les claus de la casa.

 

Els okupes van canviar el pany de la porta

Una vegada personat el propietari de la vivenda, va indicar als agents que li havien canviat el pany de la porta i que presentaria la pertinent denúncia davant la Policia Nacional.

 

Després d’inspeccionar les autoritats la casa amb un dels ‘okupes‘ i comprovar que no hi havia res de la seua propietat, la persona identificada va manifestar que solament estaven netejant per a ocupar-la. Ràpidament, la Policia va convidar als ‘okupes’ a abandonar l’immoble i a anar-se’n. Ara, s’han instruït diligències en la comissaria de la Policia Nacional.

Últimes notícies

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.