La Policia Local de Sagunt evita l’ocupació il·legal d’una casa gràcies a la col·laboració ciutadana

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va evitar este dijous, 8 d’octubre, l’ocupació il·legal d’una casa en el carrer Ben Açat de la localitat, gràcies que un veí del mateix carrer va alertar d’una discussió a la porta de l’immoble. 

 

Fonts policials han explicat que diferents agents es van desplaçar al lloc del fets, a on van identificar els quatre presumptes autors, tots ells amb residència coneguda en Sagunt, que segons ha explicat la Policia Local no eren persones vulnerables sinó que pel que pareix eren xics que volien independitzar-se.

 

Tal com han argumentat les autoritats, una de les persones identificades va manifestar que havien pagat 1.000 euros a una persona i que esta li havia entregat les claus de la casa.

 

Els okupes van canviar el pany de la porta

Una vegada personat el propietari de la vivenda, va indicar als agents que li havien canviat el pany de la porta i que presentaria la pertinent denúncia davant la Policia Nacional.

 

Després d’inspeccionar les autoritats la casa amb un dels ‘okupes‘ i comprovar que no hi havia res de la seua propietat, la persona identificada va manifestar que solament estaven netejant per a ocupar-la. Ràpidament, la Policia va convidar als ‘okupes’ a abandonar l’immoble i a anar-se’n. Ara, s’han instruït diligències en la comissaria de la Policia Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.