La Policia Local de Sagunt evita l’ocupació il·legal d’una casa gràcies a la col·laboració ciutadana

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va evitar este dijous, 8 d’octubre, l’ocupació il·legal d’una casa en el carrer Ben Açat de la localitat, gràcies que un veí del mateix carrer va alertar d’una discussió a la porta de l’immoble. 

 

Fonts policials han explicat que diferents agents es van desplaçar al lloc del fets, a on van identificar els quatre presumptes autors, tots ells amb residència coneguda en Sagunt, que segons ha explicat la Policia Local no eren persones vulnerables sinó que pel que pareix eren xics que volien independitzar-se.

 

Tal com han argumentat les autoritats, una de les persones identificades va manifestar que havien pagat 1.000 euros a una persona i que esta li havia entregat les claus de la casa.

 

Els okupes van canviar el pany de la porta

Una vegada personat el propietari de la vivenda, va indicar als agents que li havien canviat el pany de la porta i que presentaria la pertinent denúncia davant la Policia Nacional.

 

Després d’inspeccionar les autoritats la casa amb un dels ‘okupes‘ i comprovar que no hi havia res de la seua propietat, la persona identificada va manifestar que solament estaven netejant per a ocupar-la. Ràpidament, la Policia va convidar als ‘okupes’ a abandonar l’immoble i a anar-se’n. Ara, s’han instruït diligències en la comissaria de la Policia Nacional.

Últimes notícies

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.