9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La policia salva a un menor que s’ofegava per posar-se una brida en el coll en València

Salven la vida d'un xiquet, de 3 anys, que estava ofegant-se en València

Imatge d’arxiu d’un xiquet | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional de València han conseguit salvar la vida d’un menor, de tres anys, que no podia respirar per que tenia una brida que s’havia posat en el coll mentres jugava per a simular que portava un collaret.

 

Els fets han passat este dijous en València sobre les 17.00 hores de la vesprada, quan la Sala del 091 va sol·licitar un indicatiu policial per a que anara ràpidament a una casa del districte de Trànsits de la ciutat, a on un menor s’estava ofegant amb una brida en el coll.

 

Immediatament els policies, que estaven a pocs metres, es van dirigir al lloc, a on van trobar a la mare del menor, en companyia d’altres dos fills més, en un elevat estat d’agitació cridant que el seu fill s’ofegava. Els policies es van fer càrrec del menor, que es trobava conscient, molt nerviós i amb dificultat per a respirar amb una brida fortament apretada en el coll que li havia produït ferides.

 

En primer lloc van calmar al menor per a, finalment, conseguir llevar-li la brida amb gran dificultat. Els policies van sol·licitar assistència mèdica, que van atendre al xiquet en casa sense necessitat de ser traslladat. Finalment, els agents van saber que el menor s’havia col·locat la brida, ja que volia tindre un collaret com sa mare i quan ella va voler llevar-li’l, li la va posar més forta en lloc d’afluixar-la.

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.