La policia salva a un menor que s’ofegava per posar-se una brida en el coll en València

Salven la vida d'un xiquet, de 3 anys, que estava ofegant-se en València

Imatge d’arxiu d’un xiquet | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional de València han conseguit salvar la vida d’un menor, de tres anys, que no podia respirar per que tenia una brida que s’havia posat en el coll mentres jugava per a simular que portava un collaret.

 

Els fets han passat este dijous en València sobre les 17.00 hores de la vesprada, quan la Sala del 091 va sol·licitar un indicatiu policial per a que anara ràpidament a una casa del districte de Trànsits de la ciutat, a on un menor s’estava ofegant amb una brida en el coll.

 

Immediatament els policies, que estaven a pocs metres, es van dirigir al lloc, a on van trobar a la mare del menor, en companyia d’altres dos fills més, en un elevat estat d’agitació cridant que el seu fill s’ofegava. Els policies es van fer càrrec del menor, que es trobava conscient, molt nerviós i amb dificultat per a respirar amb una brida fortament apretada en el coll que li havia produït ferides.

 

En primer lloc van calmar al menor per a, finalment, conseguir llevar-li la brida amb gran dificultat. Els policies van sol·licitar assistència mèdica, que van atendre al xiquet en casa sense necessitat de ser traslladat. Finalment, els agents van saber que el menor s’havia col·locat la brida, ja que volia tindre un collaret com sa mare i quan ella va voler llevar-li’l, li la va posar més forta en lloc d’afluixar-la.

Últimes notícies

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.