11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La policia salva a un menor que s’ofegava per posar-se una brida en el coll en València

Salven la vida d'un xiquet, de 3 anys, que estava ofegant-se en València

Imatge d’arxiu d’un xiquet | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional de València han conseguit salvar la vida d’un menor, de tres anys, que no podia respirar per que tenia una brida que s’havia posat en el coll mentres jugava per a simular que portava un collaret.

 

Els fets han passat este dijous en València sobre les 17.00 hores de la vesprada, quan la Sala del 091 va sol·licitar un indicatiu policial per a que anara ràpidament a una casa del districte de Trànsits de la ciutat, a on un menor s’estava ofegant amb una brida en el coll.

 

Immediatament els policies, que estaven a pocs metres, es van dirigir al lloc, a on van trobar a la mare del menor, en companyia d’altres dos fills més, en un elevat estat d’agitació cridant que el seu fill s’ofegava. Els policies es van fer càrrec del menor, que es trobava conscient, molt nerviós i amb dificultat per a respirar amb una brida fortament apretada en el coll que li havia produït ferides.

 

En primer lloc van calmar al menor per a, finalment, conseguir llevar-li la brida amb gran dificultat. Els policies van sol·licitar assistència mèdica, que van atendre al xiquet en casa sense necessitat de ser traslladat. Finalment, els agents van saber que el menor s’havia col·locat la brida, ja que volia tindre un collaret com sa mare i quan ella va voler llevar-li’l, li la va posar més forta en lloc d’afluixar-la.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.