15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

La policia salva a un menor que s’ofegava per posar-se una brida en el coll en València

Salven la vida d'un xiquet, de 3 anys, que estava ofegant-se en València

Imatge d’arxiu d’un xiquet | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional de València han conseguit salvar la vida d’un menor, de tres anys, que no podia respirar per que tenia una brida que s’havia posat en el coll mentres jugava per a simular que portava un collaret.

 

Els fets han passat este dijous en València sobre les 17.00 hores de la vesprada, quan la Sala del 091 va sol·licitar un indicatiu policial per a que anara ràpidament a una casa del districte de Trànsits de la ciutat, a on un menor s’estava ofegant amb una brida en el coll.

 

Immediatament els policies, que estaven a pocs metres, es van dirigir al lloc, a on van trobar a la mare del menor, en companyia d’altres dos fills més, en un elevat estat d’agitació cridant que el seu fill s’ofegava. Els policies es van fer càrrec del menor, que es trobava conscient, molt nerviós i amb dificultat per a respirar amb una brida fortament apretada en el coll que li havia produït ferides.

 

En primer lloc van calmar al menor per a, finalment, conseguir llevar-li la brida amb gran dificultat. Els policies van sol·licitar assistència mèdica, que van atendre al xiquet en casa sense necessitat de ser traslladat. Finalment, els agents van saber que el menor s’havia col·locat la brida, ja que volia tindre un collaret com sa mare i quan ella va voler llevar-li’l, li la va posar més forta en lloc d’afluixar-la.

Últimes notícies

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.

El Consell ha aprovat el decret que activa ajudes directes per a entitats esportives afectades per la DANA

El Consell ha aprovat un decret que permet concedir de manera directa 761.000 euros a entitats esportives en municipis afectats per la DANA. El pla inclou suport psicosocial i més recursos per a reparar la depuradora de Quart-Benàger.

Benidorm adjudica la gestió dels grans esdeveniments a una UTE després de la marxa del Low Festival

L'Ajuntament ha adjudicat per quatre anys l'organització dels esdeveniments estivals en els Germans Martínez Munuera a una UTE única. El contracte fixa entre 3 i 5 macroconcerts per estiu, més actuacions de format mitjà, i inclou un cànon de 0,51 euros per entrada.

Cuenca es va plantejar que Mazón fora a Utiel el 29-O i Pradas va advertir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que va valorar desplaçar a Carlos Mazón a Utiel la vesprada del 29 d'octubre, però Salomé Pradas ho va desaconsellar pel tancament d'accessos. Va sostindre que el Cecopi era un òrgan tècnic i que van seguir l'emergència amb les previsions oficials