19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La policia salva a un menor que s’ofegava per posar-se una brida en el coll en València

Salven la vida d'un xiquet, de 3 anys, que estava ofegant-se en València

Imatge d’arxiu d’un xiquet | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional de València han conseguit salvar la vida d’un menor, de tres anys, que no podia respirar per que tenia una brida que s’havia posat en el coll mentres jugava per a simular que portava un collaret.

 

Els fets han passat este dijous en València sobre les 17.00 hores de la vesprada, quan la Sala del 091 va sol·licitar un indicatiu policial per a que anara ràpidament a una casa del districte de Trànsits de la ciutat, a on un menor s’estava ofegant amb una brida en el coll.

 

Immediatament els policies, que estaven a pocs metres, es van dirigir al lloc, a on van trobar a la mare del menor, en companyia d’altres dos fills més, en un elevat estat d’agitació cridant que el seu fill s’ofegava. Els policies es van fer càrrec del menor, que es trobava conscient, molt nerviós i amb dificultat per a respirar amb una brida fortament apretada en el coll que li havia produït ferides.

 

En primer lloc van calmar al menor per a, finalment, conseguir llevar-li la brida amb gran dificultat. Els policies van sol·licitar assistència mèdica, que van atendre al xiquet en casa sense necessitat de ser traslladat. Finalment, els agents van saber que el menor s’havia col·locat la brida, ja que volia tindre un collaret com sa mare i quan ella va voler llevar-li’l, li la va posar més forta en lloc d’afluixar-la.

Últimes notícies

La borrasca Nils ha deixat ratxes de 148 km/h i ha provocat incidències i retards en Rodalia

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 148 km/h en la Comunitat Valenciana i una reguera d'incidències, amb retards en Rodalia, Metrovalencia i desviaments aeris. Els servicis d'emergència han realitzat desenes d'intervencions sense ferits, amb tancaments preventius en diversos municipis.

Jutgen a l’amo de APD Security per amenaces a Alberto Ibáñez

El propietari de APD Security, Antonio Plana, serà jutjat este divendres per un presumpte delicte d'amenaces al diputat de Compromís Alberto Ibáñez. La vista arriba després de dos assenyalaments fallits a l'octubre i desembre.

Un accident múltiple en l’A-7 a Torrent, ja resolt, ha causat 12 km de retenció

Un camió i dos turismes han xocat en l'A-7 al seu pas per Torrent i han causat prop de 12 km de retenció en sentit Barcelona. Els vehicles han sigut portats al voral i el trànsit s'ha normalitzat, encara que un segon sinistre encara provoca cues.

Fa 85 anys la Dama d’Elx va tornar a Espanya després d’un intercanvi amb França

La icònica peça ibera va tornar des de França en 1941 no com una devolució, sinó després d'una barata acordada en plena Segona Guerra Mundial. Espanya va cedir obres de Goya, Greco i Velázquez a canvi.

Benidorm Fest 2026 eleva l’aposta en la seua segona semifinal amb més espectacle i nivell

La segona semifinal del Benidorm Fest 2026 arriba amb major espectacularitat que la primera i nou propostes en lliça, amb Miranda! i Rosalinda Galán en el focus. Sis places per a la final estrenyeran encara més la competència.

Avís groc en tota la Comunitat, excepte el litoral de Castelló, per ratxes de fins a 80 km/h

Aemet ha establit hui avís groc per vent en tota la Comunitat Valenciana excepte en el litoral de Castelló. Demà preveu avís taronja en zones de l'interior.

Vent fort i descens de temperatures este dijous en la Comunitat Valenciana, amb pluges aïllades a l’interior

Dijous amb intervals nuvolosos, vent de l'oest amb ratxes molt fortes i descens tèrmic en la Comunitat Valenciana. Possibles pluges febles a l'interior i cota de neu entre 1.400 i 1.600 m.

El vent obliga a retards i desviaments de vols en l’Aeroport de València

Ratxes de fins a 105 km/h en el recinte van obligar anit a demores i desviaments de vols. Fins a les 7.32, els bombers van sumar més de 200 servicis en la Comunitat.