Dos policies intoxicats i 15 persones desallotjades en un incendi d’una casa en Cheste

 

Este dissabte, cap a les 17.00 hores, s’ha produït un greu incendi en una casa en Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on s’han hagut de desallotjar a un total de 15 persones i dos policies intoxicats per inhalació de fum.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el foc tenia origen en una estufa de llenya d’una vivenda unifamiliar de dos altures i una terrassa en el carrer de Hernán Cortés d’este municipi. Com a conseqüència, les flames s’han estés ràpidament, arribant a afectar a les cases dels costats i posant en perill als seus habitants, un matrimoni amb un fill menor d’edat. 

 

No obstant això, la parella, amb molt bona voluntat, ha intentat frenar l’avanç del foc amb poals d’aigua i una xicoteta mànega, però no han conseguit reduir les flames. De la mateixa manera, també ho han intentat dos agents de la Policia Local de Cheste amb extintors.

 

Agents intoxicats pel fum

Finalment, els agents han optat per desallotjar a tots els veïns pel gran perill que estava provocant l’incendi, amb flames que han arribat als set metres d’altura. D’esta forma, han desallotjat cinc cases en les que viuen un total de 15 persones, entre elles una dona d’avançada edat.

 

Com a conseqüència d’estos fets, els agents encarregats del sinistr s’han intoxicat i han hagut de rebre atenció en el centre de salut. Dos dotacions de bombers de Chiva, en la mateixa comarca, han conseguit extingit l’incendi durant les dos hores següents.

 

Després de tot, un tècnic municipal ha comprovat que tres de les cases afectades pel foc han quedat molt danyades, i els seus habitants han hagut de ser acollits en cases de familiars propers.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.