Dos policies intoxicats i 15 persones desallotjades en un incendi d’una casa en Cheste

 

Este dissabte, cap a les 17.00 hores, s’ha produït un greu incendi en una casa en Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on s’han hagut de desallotjar a un total de 15 persones i dos policies intoxicats per inhalació de fum.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el foc tenia origen en una estufa de llenya d’una vivenda unifamiliar de dos altures i una terrassa en el carrer de Hernán Cortés d’este municipi. Com a conseqüència, les flames s’han estés ràpidament, arribant a afectar a les cases dels costats i posant en perill als seus habitants, un matrimoni amb un fill menor d’edat. 

 

No obstant això, la parella, amb molt bona voluntat, ha intentat frenar l’avanç del foc amb poals d’aigua i una xicoteta mànega, però no han conseguit reduir les flames. De la mateixa manera, també ho han intentat dos agents de la Policia Local de Cheste amb extintors.

 

Agents intoxicats pel fum

Finalment, els agents han optat per desallotjar a tots els veïns pel gran perill que estava provocant l’incendi, amb flames que han arribat als set metres d’altura. D’esta forma, han desallotjat cinc cases en les que viuen un total de 15 persones, entre elles una dona d’avançada edat.

 

Com a conseqüència d’estos fets, els agents encarregats del sinistr s’han intoxicat i han hagut de rebre atenció en el centre de salut. Dos dotacions de bombers de Chiva, en la mateixa comarca, han conseguit extingit l’incendi durant les dos hores següents.

 

Després de tot, un tècnic municipal ha comprovat que tres de les cases afectades pel foc han quedat molt danyades, i els seus habitants han hagut de ser acollits en cases de familiars propers.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.