10.3 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Dos policies intoxicats i 15 persones desallotjades en un incendi d’una casa en Cheste

 

Este dissabte, cap a les 17.00 hores, s’ha produït un greu incendi en una casa en Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on s’han hagut de desallotjar a un total de 15 persones i dos policies intoxicats per inhalació de fum.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el foc tenia origen en una estufa de llenya d’una vivenda unifamiliar de dos altures i una terrassa en el carrer de Hernán Cortés d’este municipi. Com a conseqüència, les flames s’han estés ràpidament, arribant a afectar a les cases dels costats i posant en perill als seus habitants, un matrimoni amb un fill menor d’edat. 

 

No obstant això, la parella, amb molt bona voluntat, ha intentat frenar l’avanç del foc amb poals d’aigua i una xicoteta mànega, però no han conseguit reduir les flames. De la mateixa manera, també ho han intentat dos agents de la Policia Local de Cheste amb extintors.

 

Agents intoxicats pel fum

Finalment, els agents han optat per desallotjar a tots els veïns pel gran perill que estava provocant l’incendi, amb flames que han arribat als set metres d’altura. D’esta forma, han desallotjat cinc cases en les que viuen un total de 15 persones, entre elles una dona d’avançada edat.

 

Com a conseqüència d’estos fets, els agents encarregats del sinistr s’han intoxicat i han hagut de rebre atenció en el centre de salut. Dos dotacions de bombers de Chiva, en la mateixa comarca, han conseguit extingit l’incendi durant les dos hores següents.

 

Després de tot, un tècnic municipal ha comprovat que tres de les cases afectades pel foc han quedat molt danyades, i els seus habitants han hagut de ser acollits en cases de familiars propers.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.