Dos policies intoxicats i 15 persones desallotjades en un incendi d’una casa en Cheste

 

Este dissabte, cap a les 17.00 hores, s’ha produït un greu incendi en una casa en Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on s’han hagut de desallotjar a un total de 15 persones i dos policies intoxicats per inhalació de fum.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el foc tenia origen en una estufa de llenya d’una vivenda unifamiliar de dos altures i una terrassa en el carrer de Hernán Cortés d’este municipi. Com a conseqüència, les flames s’han estés ràpidament, arribant a afectar a les cases dels costats i posant en perill als seus habitants, un matrimoni amb un fill menor d’edat. 

 

No obstant això, la parella, amb molt bona voluntat, ha intentat frenar l’avanç del foc amb poals d’aigua i una xicoteta mànega, però no han conseguit reduir les flames. De la mateixa manera, també ho han intentat dos agents de la Policia Local de Cheste amb extintors.

 

Agents intoxicats pel fum

Finalment, els agents han optat per desallotjar a tots els veïns pel gran perill que estava provocant l’incendi, amb flames que han arribat als set metres d’altura. D’esta forma, han desallotjat cinc cases en les que viuen un total de 15 persones, entre elles una dona d’avançada edat.

 

Com a conseqüència d’estos fets, els agents encarregats del sinistr s’han intoxicat i han hagut de rebre atenció en el centre de salut. Dos dotacions de bombers de Chiva, en la mateixa comarca, han conseguit extingit l’incendi durant les dos hores següents.

 

Després de tot, un tècnic municipal ha comprovat que tres de les cases afectades pel foc han quedat molt danyades, i els seus habitants han hagut de ser acollits en cases de familiars propers.

Últimes notícies

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.