16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dos policies intoxicats i 15 persones desallotjades en un incendi d’una casa en Cheste

 

Este dissabte, cap a les 17.00 hores, s’ha produït un greu incendi en una casa en Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on s’han hagut de desallotjar a un total de 15 persones i dos policies intoxicats per inhalació de fum.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el foc tenia origen en una estufa de llenya d’una vivenda unifamiliar de dos altures i una terrassa en el carrer de Hernán Cortés d’este municipi. Com a conseqüència, les flames s’han estés ràpidament, arribant a afectar a les cases dels costats i posant en perill als seus habitants, un matrimoni amb un fill menor d’edat. 

 

No obstant això, la parella, amb molt bona voluntat, ha intentat frenar l’avanç del foc amb poals d’aigua i una xicoteta mànega, però no han conseguit reduir les flames. De la mateixa manera, també ho han intentat dos agents de la Policia Local de Cheste amb extintors.

 

Agents intoxicats pel fum

Finalment, els agents han optat per desallotjar a tots els veïns pel gran perill que estava provocant l’incendi, amb flames que han arribat als set metres d’altura. D’esta forma, han desallotjat cinc cases en les que viuen un total de 15 persones, entre elles una dona d’avançada edat.

 

Com a conseqüència d’estos fets, els agents encarregats del sinistr s’han intoxicat i han hagut de rebre atenció en el centre de salut. Dos dotacions de bombers de Chiva, en la mateixa comarca, han conseguit extingit l’incendi durant les dos hores següents.

 

Després de tot, un tècnic municipal ha comprovat que tres de les cases afectades pel foc han quedat molt danyades, i els seus habitants han hagut de ser acollits en cases de familiars propers.

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.