Uns policies li salven la vida a un bebé que estava inconscient després de caure en València

Imatge dels peus d'un nadó

El menut es va quedar en observació en l’Hospital Clínic de València | Pixabay

Un bebé, de només 22 mesos, va caure en una casa en el centre de la ciutat de València el passat dissabte i es va quedar inconscient i sense respiració. En eixe moment, els pares del menut van eixir al carrer en un estat de nervis demanant ajuda. 

 

Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València que es trobava molt prop, en la plaça dels Pinazos, va acudir de seguida a ajudar-los. Els policies van conseguir reanimar al menut després d’obrir-li les vies respiratòries.

 

Els mateixos agents van traslladar al bebé en el cotxe patrulla fins a l’Hospital Clínic de València. Els fets es van produir cap a les 20.15 hores de dissabte, moment en el que el carrer estava ple de gent fent les últimes compres per a Nadal. Va ser una dona que passava per allà la que va avisar als agents, en vore als pares demanant ajuda amb el menut en braços.

 

El menut va estar 5 minuts sense respirar

Els agents van acudir corrent fins al lloc a on es trobava la família de nacionalitat italiana amb el xiquet, que feia cinc minuts que no respirava i ja tenia un color tirant a blau. Els pares, que no parlaven pràcticament castellà, van intentar explicar-los el que havia passat als agents.

 

Després de reanimar al bebé, tot i que amb dificultats, els agents van avisar als servicis mèdics, però no hi havia cap ambulància disponible prop en eixe moment. Per eixe motiu, els agents van decidir portar-lo a l’Hospital amb el mateix cotxe patrulla. El menut es va quedar en observació i els metges van recomanar a la família que retardara el vol a Itàlia, ja que havien vingut a València per una boda i pensaven tornar al dia següent, el diumenge.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.