11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Uns policies li salven la vida a un bebé que estava inconscient després de caure en València

Imatge dels peus d'un nadó

El menut es va quedar en observació en l’Hospital Clínic de València | Pixabay

Un bebé, de només 22 mesos, va caure en una casa en el centre de la ciutat de València el passat dissabte i es va quedar inconscient i sense respiració. En eixe moment, els pares del menut van eixir al carrer en un estat de nervis demanant ajuda. 

 

Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València que es trobava molt prop, en la plaça dels Pinazos, va acudir de seguida a ajudar-los. Els policies van conseguir reanimar al menut després d’obrir-li les vies respiratòries.

 

Els mateixos agents van traslladar al bebé en el cotxe patrulla fins a l’Hospital Clínic de València. Els fets es van produir cap a les 20.15 hores de dissabte, moment en el que el carrer estava ple de gent fent les últimes compres per a Nadal. Va ser una dona que passava per allà la que va avisar als agents, en vore als pares demanant ajuda amb el menut en braços.

 

El menut va estar 5 minuts sense respirar

Els agents van acudir corrent fins al lloc a on es trobava la família de nacionalitat italiana amb el xiquet, que feia cinc minuts que no respirava i ja tenia un color tirant a blau. Els pares, que no parlaven pràcticament castellà, van intentar explicar-los el que havia passat als agents.

 

Després de reanimar al bebé, tot i que amb dificultats, els agents van avisar als servicis mèdics, però no hi havia cap ambulància disponible prop en eixe moment. Per eixe motiu, els agents van decidir portar-lo a l’Hospital amb el mateix cotxe patrulla. El menut es va quedar en observació i els metges van recomanar a la família que retardara el vol a Itàlia, ja que havien vingut a València per una boda i pensaven tornar al dia següent, el diumenge.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.