Uns policies li salven la vida a un bebé que estava inconscient després de caure en València

Imatge dels peus d'un nadó

El menut es va quedar en observació en l’Hospital Clínic de València | Pixabay

Un bebé, de només 22 mesos, va caure en una casa en el centre de la ciutat de València el passat dissabte i es va quedar inconscient i sense respiració. En eixe moment, els pares del menut van eixir al carrer en un estat de nervis demanant ajuda. 

 

Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València que es trobava molt prop, en la plaça dels Pinazos, va acudir de seguida a ajudar-los. Els policies van conseguir reanimar al menut després d’obrir-li les vies respiratòries.

 

Els mateixos agents van traslladar al bebé en el cotxe patrulla fins a l’Hospital Clínic de València. Els fets es van produir cap a les 20.15 hores de dissabte, moment en el que el carrer estava ple de gent fent les últimes compres per a Nadal. Va ser una dona que passava per allà la que va avisar als agents, en vore als pares demanant ajuda amb el menut en braços.

 

El menut va estar 5 minuts sense respirar

Els agents van acudir corrent fins al lloc a on es trobava la família de nacionalitat italiana amb el xiquet, que feia cinc minuts que no respirava i ja tenia un color tirant a blau. Els pares, que no parlaven pràcticament castellà, van intentar explicar-los el que havia passat als agents.

 

Després de reanimar al bebé, tot i que amb dificultats, els agents van avisar als servicis mèdics, però no hi havia cap ambulància disponible prop en eixe moment. Per eixe motiu, els agents van decidir portar-lo a l’Hospital amb el mateix cotxe patrulla. El menut es va quedar en observació i els metges van recomanar a la família que retardara el vol a Itàlia, ja que havien vingut a València per una boda i pensaven tornar al dia següent, el diumenge.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.