Dos policies salven la vida d’un xic que havia patit una reacció anafilàctica per picada de vespa en València

Exemplar de vespa asiàtica

El jove va demanar ajuda als agents que estaven regulant el trànsit | EFE

 

Dos agents de la Policia Local de València han salvat la vida d’un xic de 27 anys que va patir una reacció anafilàctica per una picada de vespa en València. El jove, que és al·lèrgic al verí que desprenen estos insectes, tenia dificultats per a respirar i els policies el van auxiliar cap a les 12.45 d’este dilluns en la Gran Via Ferran el Catòlic. 

 

Els agents estaven controlant el trànsit quan el xic els va demanar ajuda perquè la seua vida corria perill, segons ha avançat ‘Las Provincias’.  En ixe moment, els dos policies van decidir portar al xic a l’Hospital Nisa 9 d’Octubre amb el seu cotxe patrulla. Ja en el centre mèdic, els professionals li van injectar un antihistamínic. El metge que va atendre al jove, va felicitar als dos agents per la seua ràpida intervenció perquè, de no ser així, el xic haguera pogut morir pel verí d’este insecte

 

 

També pots llegir…

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.