11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Dos policies salven la vida d’un xic que havia patit una reacció anafilàctica per picada de vespa en València

Exemplar de vespa asiàtica

El jove va demanar ajuda als agents que estaven regulant el trànsit | EFE

 

Dos agents de la Policia Local de València han salvat la vida d’un xic de 27 anys que va patir una reacció anafilàctica per una picada de vespa en València. El jove, que és al·lèrgic al verí que desprenen estos insectes, tenia dificultats per a respirar i els policies el van auxiliar cap a les 12.45 d’este dilluns en la Gran Via Ferran el Catòlic. 

 

Els agents estaven controlant el trànsit quan el xic els va demanar ajuda perquè la seua vida corria perill, segons ha avançat ‘Las Provincias’.  En ixe moment, els dos policies van decidir portar al xic a l’Hospital Nisa 9 d’Octubre amb el seu cotxe patrulla. Ja en el centre mèdic, els professionals li van injectar un antihistamínic. El metge que va atendre al jove, va felicitar als dos agents per la seua ràpida intervenció perquè, de no ser així, el xic haguera pogut morir pel verí d’este insecte

 

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.