Uns policies salven a una xiqueta de dos anys que no respirava en València

 

Agents de la Policia Nacional han salvat este cap de setmana en València a una xiqueta d’entre dos i tres anys que s’havia desmaiat i no respirava. Una patrulla va traslladar a la menor d’edat a l’hospital, escortada per diferents cotxes policials, i durant el trajecte un dels agents va conseguir reanimar-la.

 

Segons han explicat fonts de les forces de seguretat, Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores d’este dissabte, quan la Sala 091 va rebre una telefonada que alertava que una xiqueta no respirava, en un carrer del districte de Marítim, pròxima a la platja de la Malva-rosa.

 

Una patrulla de la Policia Nacional que es trobava prop va acudir fins al lloc. A la seua arribada, els agents es van trobar amb un grup numeros de persones al carrer, molt nervioses, i una dona que sostenia en braços a la seua filla. La menor estava inconscient i no respirava.

 

La reanimació a la xiqueta, clau en la seua recuperació

Els policies van procedir a fer estímuls externs, però la xicoteta no responia. Davant la urgència de la situació, van decidir traslladar a la xiqueta i a la seua mare en el vehicle de la patrulla a l’hospital Clínic.

 

Perquè el trajecte anara el més ràpid possible, diferents cotxes policials van escortar al vehicle en el que anava la menor, donant cobertura al vehicle pels carrers valencians.

 

Al mateix temps, en el cotxe que traslladava a la xiqueta, mentres un dels agents conduïa, un altre dels policies va iniciar les maniobres de reanimació cardiopulmonar i la xicoteta va recobrar la consciència en el cotxe, durant un trajecte que va durar cinc minuts.

 

D’esta forma, gràcies a la reanimació d’este agent, la xiqueta ja respirava i estava conscient en arribar al centre hospitalari, a on ha quedat ingressada, segons les mateixes fonts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.