Uns policies salven a una xiqueta de dos anys que no respirava en València

 

Agents de la Policia Nacional han salvat este cap de setmana en València a una xiqueta d’entre dos i tres anys que s’havia desmaiat i no respirava. Una patrulla va traslladar a la menor d’edat a l’hospital, escortada per diferents cotxes policials, i durant el trajecte un dels agents va conseguir reanimar-la.

 

Segons han explicat fonts de les forces de seguretat, Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores d’este dissabte, quan la Sala 091 va rebre una telefonada que alertava que una xiqueta no respirava, en un carrer del districte de Marítim, pròxima a la platja de la Malva-rosa.

 

Una patrulla de la Policia Nacional que es trobava prop va acudir fins al lloc. A la seua arribada, els agents es van trobar amb un grup numeros de persones al carrer, molt nervioses, i una dona que sostenia en braços a la seua filla. La menor estava inconscient i no respirava.

 

La reanimació a la xiqueta, clau en la seua recuperació

Els policies van procedir a fer estímuls externs, però la xicoteta no responia. Davant la urgència de la situació, van decidir traslladar a la xiqueta i a la seua mare en el vehicle de la patrulla a l’hospital Clínic.

 

Perquè el trajecte anara el més ràpid possible, diferents cotxes policials van escortar al vehicle en el que anava la menor, donant cobertura al vehicle pels carrers valencians.

 

Al mateix temps, en el cotxe que traslladava a la xiqueta, mentres un dels agents conduïa, un altre dels policies va iniciar les maniobres de reanimació cardiopulmonar i la xicoteta va recobrar la consciència en el cotxe, durant un trajecte que va durar cinc minuts.

 

D’esta forma, gràcies a la reanimació d’este agent, la xiqueta ja respirava i estava conscient en arribar al centre hospitalari, a on ha quedat ingressada, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.