Uns policies salven a una xiqueta de dos anys que no respirava en València

 

Agents de la Policia Nacional han salvat este cap de setmana en València a una xiqueta d’entre dos i tres anys que s’havia desmaiat i no respirava. Una patrulla va traslladar a la menor d’edat a l’hospital, escortada per diferents cotxes policials, i durant el trajecte un dels agents va conseguir reanimar-la.

 

Segons han explicat fonts de les forces de seguretat, Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores d’este dissabte, quan la Sala 091 va rebre una telefonada que alertava que una xiqueta no respirava, en un carrer del districte de Marítim, pròxima a la platja de la Malva-rosa.

 

Una patrulla de la Policia Nacional que es trobava prop va acudir fins al lloc. A la seua arribada, els agents es van trobar amb un grup numeros de persones al carrer, molt nervioses, i una dona que sostenia en braços a la seua filla. La menor estava inconscient i no respirava.

 

La reanimació a la xiqueta, clau en la seua recuperació

Els policies van procedir a fer estímuls externs, però la xicoteta no responia. Davant la urgència de la situació, van decidir traslladar a la xiqueta i a la seua mare en el vehicle de la patrulla a l’hospital Clínic.

 

Perquè el trajecte anara el més ràpid possible, diferents cotxes policials van escortar al vehicle en el que anava la menor, donant cobertura al vehicle pels carrers valencians.

 

Al mateix temps, en el cotxe que traslladava a la xiqueta, mentres un dels agents conduïa, un altre dels policies va iniciar les maniobres de reanimació cardiopulmonar i la xicoteta va recobrar la consciència en el cotxe, durant un trajecte que va durar cinc minuts.

 

D’esta forma, gràcies a la reanimació d’este agent, la xiqueta ja respirava i estava conscient en arribar al centre hospitalari, a on ha quedat ingressada, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.