Uns policies salven a una xiqueta de dos anys que no respirava en València

 

Agents de la Policia Nacional han salvat este cap de setmana en València a una xiqueta d’entre dos i tres anys que s’havia desmaiat i no respirava. Una patrulla va traslladar a la menor d’edat a l’hospital, escortada per diferents cotxes policials, i durant el trajecte un dels agents va conseguir reanimar-la.

 

Segons han explicat fonts de les forces de seguretat, Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores d’este dissabte, quan la Sala 091 va rebre una telefonada que alertava que una xiqueta no respirava, en un carrer del districte de Marítim, pròxima a la platja de la Malva-rosa.

 

Una patrulla de la Policia Nacional que es trobava prop va acudir fins al lloc. A la seua arribada, els agents es van trobar amb un grup numeros de persones al carrer, molt nervioses, i una dona que sostenia en braços a la seua filla. La menor estava inconscient i no respirava.

 

La reanimació a la xiqueta, clau en la seua recuperació

Els policies van procedir a fer estímuls externs, però la xicoteta no responia. Davant la urgència de la situació, van decidir traslladar a la xiqueta i a la seua mare en el vehicle de la patrulla a l’hospital Clínic.

 

Perquè el trajecte anara el més ràpid possible, diferents cotxes policials van escortar al vehicle en el que anava la menor, donant cobertura al vehicle pels carrers valencians.

 

Al mateix temps, en el cotxe que traslladava a la xiqueta, mentres un dels agents conduïa, un altre dels policies va iniciar les maniobres de reanimació cardiopulmonar i la xicoteta va recobrar la consciència en el cotxe, durant un trajecte que va durar cinc minuts.

 

D’esta forma, gràcies a la reanimació d’este agent, la xiqueta ja respirava i estava conscient en arribar al centre hospitalari, a on ha quedat ingressada, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.