Dos policies salven la vida a un xic en el districte de Marítim en la ciutat de València

 

Dos agents de la Policia Local de València van salvar la vida el passat 11 de desembre en el districte de Marítim en la ciutat de València, a un xic de 20 anys que es trobava en parada cardiorespiratòria i que ara ha despertat del coma després de tres setmanes sense aparents seqüeles de gravetat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’,  els dos policies es trobaven de servici per la Malva-rosa quan a través de l’emissora van ser alertats dels fets.

 

«Ens van dir que just al costat d’on estàvem hi havia un jove en parada cardiorespiratòria i en 30 segons arribarem al lloc. Ens vam trobar als familiars molt alterats. Ràpidament, vam obrir les finestres pel coronavirus i vam apartar el llit per a començar a fer la maniobra, mentres un dels germans va telefonar al 112», ha relatat Daniel Ruano, oficial de la Policia Local de València.

 

Van conseguir salvar la vida del xic

«Ens van donar instruccions i vam seguir el protocol fins que van arribar els companys que tenien el desfibril·lador en un cotxe patrulla», ha explicat l’oficial al citat mitjà.

 

«Vam connectar l’aparell i vam seguir amb la reanimació en parada cardiorespiratòria, que ho vam poder confirmar perquè l’aparell sí que va detectar que calia fer una descàrrega. Amb això, el jove va recuperar el pols i, quan va arribar l’ambulància, el van estabilitzar i el van entubar», ha manifestat l’agent.

 

«El pare em va dir que el seu fill estava en coma i no hi havia esperances»

Durant estes setmanes, els policies s’han interessat per la salut del xic, encara que les notícies no eren bones. «El pare em va dir que el seu fill estava en coma i no hi havia esperances», reconeix Ruano, fins que recentment van tornar a l’edifici per un altre servici i la germana els va comunicar que havia despertat sense seqüeles.

 

«Sempre som els primers que arribem i tenim costum de fer estes accions, però ha sigut una satisfacció», assegura el policia. El que sí que és atípic és el perfil de la víctima, un xic de 20 anys, deportista i sense patologies prèvies.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.