Dos policies salven la vida a un xic en el districte de Marítim en la ciutat de València

 

Dos agents de la Policia Local de València van salvar la vida el passat 11 de desembre en el districte de Marítim en la ciutat de València, a un xic de 20 anys que es trobava en parada cardiorespiratòria i que ara ha despertat del coma després de tres setmanes sense aparents seqüeles de gravetat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’,  els dos policies es trobaven de servici per la Malva-rosa quan a través de l’emissora van ser alertats dels fets.

 

«Ens van dir que just al costat d’on estàvem hi havia un jove en parada cardiorespiratòria i en 30 segons arribarem al lloc. Ens vam trobar als familiars molt alterats. Ràpidament, vam obrir les finestres pel coronavirus i vam apartar el llit per a començar a fer la maniobra, mentres un dels germans va telefonar al 112», ha relatat Daniel Ruano, oficial de la Policia Local de València.

 

Van conseguir salvar la vida del xic

«Ens van donar instruccions i vam seguir el protocol fins que van arribar els companys que tenien el desfibril·lador en un cotxe patrulla», ha explicat l’oficial al citat mitjà.

 

«Vam connectar l’aparell i vam seguir amb la reanimació en parada cardiorespiratòria, que ho vam poder confirmar perquè l’aparell sí que va detectar que calia fer una descàrrega. Amb això, el jove va recuperar el pols i, quan va arribar l’ambulància, el van estabilitzar i el van entubar», ha manifestat l’agent.

 

«El pare em va dir que el seu fill estava en coma i no hi havia esperances»

Durant estes setmanes, els policies s’han interessat per la salut del xic, encara que les notícies no eren bones. «El pare em va dir que el seu fill estava en coma i no hi havia esperances», reconeix Ruano, fins que recentment van tornar a l’edifici per un altre servici i la germana els va comunicar que havia despertat sense seqüeles.

 

«Sempre som els primers que arribem i tenim costum de fer estes accions, però ha sigut una satisfacció», assegura el policia. El que sí que és atípic és el perfil de la víctima, un xic de 20 anys, deportista i sense patologies prèvies.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.