Preocupació al centre d’Alacant per diversos robatoris a bars i restaurants

En les últimes setmanes sembla que la por s'ha instal·lat al centre d'Alacant, ja que diversos bars i restaurants han sigut objecte de nombrosos robatoris. És per això, que els comerciants i restauradors reclamen una major vigilància policial després d'estos fets. I és que fins i tot els autors d'estos robatoris han forçat un brigada de la Policia Local on s'han endut diners i han provocat diversos danys materials. Així, tal com publica hui en la seua portada 'Información', els propietaris d'estos establiments situats prop de l'Ajuntament se senten insegurs davant estos fets. Un dels robatoris més significatius va afectar el conegut bar 'La Crispeta' ubicat al carrer Jorge Juan, el personal del qual ha denunciat que entraren a furtar poc després de reformar-lo i pintar-lo. A més a més, després d'este succés el propietari d'este bar també ha sigut víctima d'altre robatori però en el seu propi domicili.

 

El treball policial 

Des de la Policia Nacional han assegurat que han parlat amb els comerciants i han ressaltat que des de fa setmanes s'ha posat en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris i que fins ara s'ha saldat amb un total de 33 detencions per delictes contra el patrimoni, per robatoris en vivendes, establiments i vehicles.

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.