Preocupació al centre d’Alacant per diversos robatoris a bars i restaurants

En les últimes setmanes sembla que la por s'ha instal·lat al centre d'Alacant, ja que diversos bars i restaurants han sigut objecte de nombrosos robatoris. És per això, que els comerciants i restauradors reclamen una major vigilància policial després d'estos fets. I és que fins i tot els autors d'estos robatoris han forçat un brigada de la Policia Local on s'han endut diners i han provocat diversos danys materials. Així, tal com publica hui en la seua portada 'Información', els propietaris d'estos establiments situats prop de l'Ajuntament se senten insegurs davant estos fets. Un dels robatoris més significatius va afectar el conegut bar 'La Crispeta' ubicat al carrer Jorge Juan, el personal del qual ha denunciat que entraren a furtar poc després de reformar-lo i pintar-lo. A més a més, després d'este succés el propietari d'este bar també ha sigut víctima d'altre robatori però en el seu propi domicili.

 

El treball policial 

Des de la Policia Nacional han assegurat que han parlat amb els comerciants i han ressaltat que des de fa setmanes s'ha posat en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris i que fins ara s'ha saldat amb un total de 33 detencions per delictes contra el patrimoni, per robatoris en vivendes, establiments i vehicles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.