Preocupació al centre d’Alacant per diversos robatoris a bars i restaurants

En les últimes setmanes sembla que la por s'ha instal·lat al centre d'Alacant, ja que diversos bars i restaurants han sigut objecte de nombrosos robatoris. És per això, que els comerciants i restauradors reclamen una major vigilància policial després d'estos fets. I és que fins i tot els autors d'estos robatoris han forçat un brigada de la Policia Local on s'han endut diners i han provocat diversos danys materials. Així, tal com publica hui en la seua portada 'Información', els propietaris d'estos establiments situats prop de l'Ajuntament se senten insegurs davant estos fets. Un dels robatoris més significatius va afectar el conegut bar 'La Crispeta' ubicat al carrer Jorge Juan, el personal del qual ha denunciat que entraren a furtar poc després de reformar-lo i pintar-lo. A més a més, després d'este succés el propietari d'este bar també ha sigut víctima d'altre robatori però en el seu propi domicili.

 

El treball policial 

Des de la Policia Nacional han assegurat que han parlat amb els comerciants i han ressaltat que des de fa setmanes s'ha posat en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris i que fins ara s'ha saldat amb un total de 33 detencions per delictes contra el patrimoni, per robatoris en vivendes, establiments i vehicles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.