Preocupació al centre d’Alacant per diversos robatoris a bars i restaurants

En les últimes setmanes sembla que la por s'ha instal·lat al centre d'Alacant, ja que diversos bars i restaurants han sigut objecte de nombrosos robatoris. És per això, que els comerciants i restauradors reclamen una major vigilància policial després d'estos fets. I és que fins i tot els autors d'estos robatoris han forçat un brigada de la Policia Local on s'han endut diners i han provocat diversos danys materials. Així, tal com publica hui en la seua portada 'Información', els propietaris d'estos establiments situats prop de l'Ajuntament se senten insegurs davant estos fets. Un dels robatoris més significatius va afectar el conegut bar 'La Crispeta' ubicat al carrer Jorge Juan, el personal del qual ha denunciat que entraren a furtar poc després de reformar-lo i pintar-lo. A més a més, després d'este succés el propietari d'este bar també ha sigut víctima d'altre robatori però en el seu propi domicili.

 

El treball policial 

Des de la Policia Nacional han assegurat que han parlat amb els comerciants i han ressaltat que des de fa setmanes s'ha posat en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris i que fins ara s'ha saldat amb un total de 33 detencions per delictes contra el patrimoni, per robatoris en vivendes, establiments i vehicles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.