Preocupació al centre d’Alacant per diversos robatoris a bars i restaurants

En les últimes setmanes sembla que la por s'ha instal·lat al centre d'Alacant, ja que diversos bars i restaurants han sigut objecte de nombrosos robatoris. És per això, que els comerciants i restauradors reclamen una major vigilància policial després d'estos fets. I és que fins i tot els autors d'estos robatoris han forçat un brigada de la Policia Local on s'han endut diners i han provocat diversos danys materials. Així, tal com publica hui en la seua portada 'Información', els propietaris d'estos establiments situats prop de l'Ajuntament se senten insegurs davant estos fets. Un dels robatoris més significatius va afectar el conegut bar 'La Crispeta' ubicat al carrer Jorge Juan, el personal del qual ha denunciat que entraren a furtar poc després de reformar-lo i pintar-lo. A més a més, després d'este succés el propietari d'este bar també ha sigut víctima d'altre robatori però en el seu propi domicili.

 

El treball policial 

Des de la Policia Nacional han assegurat que han parlat amb els comerciants i han ressaltat que des de fa setmanes s'ha posat en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris i que fins ara s'ha saldat amb un total de 33 detencions per delictes contra el patrimoni, per robatoris en vivendes, establiments i vehicles.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.