A presó els 5 membres d’una banda criminal a Castelló

Els cinc membres de la xarxa acusada per blanqueig de capitals i estafes han sigut destinats a presó provisional segons el Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló. Altres dos de la mateixa banda han quedat en llibertat amb càrrecs i amb prohibició d’eixir del territori i obligats a declarar quan siguen requerits pel jutjat.

 

El cas està completament en secret de sumari mentre la Guàrdia Civil seguix descobrint tota la xarxa empresarial d’esta banda, i de companyies que estarien relaciones. Segons informa el periòdic ‘Mediteráneo’, els detinguts tenen al voltant de 30 anys i són veïns de Borriana, Benicàssim, Castelló, el Grau i Oroposa; a més el cap de la trama, V.V.,  té «una condemna per una estafa de més de 150.000 euros».

El cap de la banda criminal —com ha determinat la justícia— utilitzava als detinguts com a testaferros d’empreses, com també per acompanyar-lo a viatges com els realitzat a les illes Seychelles. Els agents investiguen estos viatges per la probabilitat d’haver passat per paradisos fiscals per als seus negocis il·lícits, segons informa el mateix mitjà.

Últimes notícies

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.