A presó els 5 membres d’una banda criminal a Castelló

Els cinc membres de la xarxa acusada per blanqueig de capitals i estafes han sigut destinats a presó provisional segons el Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló. Altres dos de la mateixa banda han quedat en llibertat amb càrrecs i amb prohibició d’eixir del territori i obligats a declarar quan siguen requerits pel jutjat.

 

El cas està completament en secret de sumari mentre la Guàrdia Civil seguix descobrint tota la xarxa empresarial d’esta banda, i de companyies que estarien relaciones. Segons informa el periòdic ‘Mediteráneo’, els detinguts tenen al voltant de 30 anys i són veïns de Borriana, Benicàssim, Castelló, el Grau i Oroposa; a més el cap de la trama, V.V.,  té «una condemna per una estafa de més de 150.000 euros».

El cap de la banda criminal —com ha determinat la justícia— utilitzava als detinguts com a testaferros d’empreses, com també per acompanyar-lo a viatges com els realitzat a les illes Seychelles. Els agents investiguen estos viatges per la probabilitat d’haver passat per paradisos fiscals per als seus negocis il·lícits, segons informa el mateix mitjà.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.