A presó els 5 membres d’una banda criminal a Castelló

Els cinc membres de la xarxa acusada per blanqueig de capitals i estafes han sigut destinats a presó provisional segons el Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló. Altres dos de la mateixa banda han quedat en llibertat amb càrrecs i amb prohibició d’eixir del territori i obligats a declarar quan siguen requerits pel jutjat.

 

El cas està completament en secret de sumari mentre la Guàrdia Civil seguix descobrint tota la xarxa empresarial d’esta banda, i de companyies que estarien relaciones. Segons informa el periòdic ‘Mediteráneo’, els detinguts tenen al voltant de 30 anys i són veïns de Borriana, Benicàssim, Castelló, el Grau i Oroposa; a més el cap de la trama, V.V.,  té «una condemna per una estafa de més de 150.000 euros».

El cap de la banda criminal —com ha determinat la justícia— utilitzava als detinguts com a testaferros d’empreses, com també per acompanyar-lo a viatges com els realitzat a les illes Seychelles. Els agents investiguen estos viatges per la probabilitat d’haver passat per paradisos fiscals per als seus negocis il·lícits, segons informa el mateix mitjà.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.