Condemnat a 11 anys de presó per abusar sexualment de la filla menor de la seua parella

 

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a onze anys de presó per un delicte continuat d’abús a un home que va sotmetre a diferents pràctiques sexuals a la filla menor d’edat de la seua parella sentimental.

La Sala li imposa una indemnització de 15.000 euros pels danys psíquics i morals que va patir la menor, que tenia 12 anys quan van començar els fets.

El condemnat no podrà acostar-se ni comunicar-se amb la víctima durant huit anys i queda inhabilitat per a exercir qualsevol mena de professió o ofici que implique contacte amb menors d’edat.

Els abusos van començar l’any 2018, moment en el condemnat tenia 40 anys i la víctima 12. Segons recull la sentència, l’home, que convivia en un domicili de València amb la seua parella sentimental i amb la filla d’esta, entrava de manera sistemàtica a l’habitació de la menor durant la nit per a, inicialment, sotmetre-la a tocaments en les seues zones íntimes.

La resolució relata que, amb el temps, el penat “va augmentar el seu nivell d’acció” i va aprofitar els moments en els quals la seua dona i mare la víctima s’anava a treballar per a obligar-la a mantindre relacions sexuals.

El condemnat amenaçava a la seua fillastra amb fer-li mal a ella o a la seua mare si contava el que succeïa.

Finalment, el novembre de 2019 la xiqueta li ho va revelar a la seua mare, que la va portar a un centre mèdic i va denunciar els fets davant la Policia Judicial de València.

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la comunitat Valenciana.

 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.