Condemnat a 11 anys de presó per abusar sexualment de la filla menor de la seua parella

 

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a onze anys de presó per un delicte continuat d’abús a un home que va sotmetre a diferents pràctiques sexuals a la filla menor d’edat de la seua parella sentimental.

La Sala li imposa una indemnització de 15.000 euros pels danys psíquics i morals que va patir la menor, que tenia 12 anys quan van començar els fets.

El condemnat no podrà acostar-se ni comunicar-se amb la víctima durant huit anys i queda inhabilitat per a exercir qualsevol mena de professió o ofici que implique contacte amb menors d’edat.

Els abusos van començar l’any 2018, moment en el condemnat tenia 40 anys i la víctima 12. Segons recull la sentència, l’home, que convivia en un domicili de València amb la seua parella sentimental i amb la filla d’esta, entrava de manera sistemàtica a l’habitació de la menor durant la nit per a, inicialment, sotmetre-la a tocaments en les seues zones íntimes.

La resolució relata que, amb el temps, el penat “va augmentar el seu nivell d’acció” i va aprofitar els moments en els quals la seua dona i mare la víctima s’anava a treballar per a obligar-la a mantindre relacions sexuals.

El condemnat amenaçava a la seua fillastra amb fer-li mal a ella o a la seua mare si contava el que succeïa.

Finalment, el novembre de 2019 la xiqueta li ho va revelar a la seua mare, que la va portar a un centre mèdic i va denunciar els fets davant la Policia Judicial de València.

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la comunitat Valenciana.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.