Condemnat a 11 anys de presó per abusar sexualment de la filla menor de la seua parella

 

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a onze anys de presó per un delicte continuat d’abús a un home que va sotmetre a diferents pràctiques sexuals a la filla menor d’edat de la seua parella sentimental.

La Sala li imposa una indemnització de 15.000 euros pels danys psíquics i morals que va patir la menor, que tenia 12 anys quan van començar els fets.

El condemnat no podrà acostar-se ni comunicar-se amb la víctima durant huit anys i queda inhabilitat per a exercir qualsevol mena de professió o ofici que implique contacte amb menors d’edat.

Els abusos van començar l’any 2018, moment en el condemnat tenia 40 anys i la víctima 12. Segons recull la sentència, l’home, que convivia en un domicili de València amb la seua parella sentimental i amb la filla d’esta, entrava de manera sistemàtica a l’habitació de la menor durant la nit per a, inicialment, sotmetre-la a tocaments en les seues zones íntimes.

La resolució relata que, amb el temps, el penat “va augmentar el seu nivell d’acció” i va aprofitar els moments en els quals la seua dona i mare la víctima s’anava a treballar per a obligar-la a mantindre relacions sexuals.

El condemnat amenaçava a la seua fillastra amb fer-li mal a ella o a la seua mare si contava el que succeïa.

Finalment, el novembre de 2019 la xiqueta li ho va revelar a la seua mare, que la va portar a un centre mèdic i va denunciar els fets davant la Policia Judicial de València.

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la comunitat Valenciana.

 

Últimes notícies

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.