Condemnat a 11 anys de presó per abusar sexualment de la filla menor de la seua parella

 

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a onze anys de presó per un delicte continuat d’abús a un home que va sotmetre a diferents pràctiques sexuals a la filla menor d’edat de la seua parella sentimental.

La Sala li imposa una indemnització de 15.000 euros pels danys psíquics i morals que va patir la menor, que tenia 12 anys quan van començar els fets.

El condemnat no podrà acostar-se ni comunicar-se amb la víctima durant huit anys i queda inhabilitat per a exercir qualsevol mena de professió o ofici que implique contacte amb menors d’edat.

Els abusos van començar l’any 2018, moment en el condemnat tenia 40 anys i la víctima 12. Segons recull la sentència, l’home, que convivia en un domicili de València amb la seua parella sentimental i amb la filla d’esta, entrava de manera sistemàtica a l’habitació de la menor durant la nit per a, inicialment, sotmetre-la a tocaments en les seues zones íntimes.

La resolució relata que, amb el temps, el penat “va augmentar el seu nivell d’acció” i va aprofitar els moments en els quals la seua dona i mare la víctima s’anava a treballar per a obligar-la a mantindre relacions sexuals.

El condemnat amenaçava a la seua fillastra amb fer-li mal a ella o a la seua mare si contava el que succeïa.

Finalment, el novembre de 2019 la xiqueta li ho va revelar a la seua mare, que la va portar a un centre mèdic i va denunciar els fets davant la Policia Judicial de València.

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la comunitat Valenciana.

 

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.